Balayında eşim sürekli telefonla oynuyor. Ondan soğumam normal mi?

Iyi günler arkadaslar..

Esimle iki ay oldu evlendik, evlenmeden önce 2 yil sevgiliydik. Şu an malediv adasinda balayi yapiyoruz. Esim sürekli amaaa süüüürekli telefonuyla oynuyor, oynamazsa beni sinir ediyor! Her yaptigi haraket beni sinirlendiriyor. Ask degilmiydi diye düsünüyorum.. evlenmeseydim mi diye kara düsünceler.. bu normal mi?
Balayında eşim sürekli telefonla oynuyor. Ondan soğumam normal mi?
Cevapla