İşe girince degıstı daha Sonra aldattıgı nı anladım?

14yıllık esim birisinle konustu mesajlastı en son evıne gıttıgını Bı sekılde ögrendım 4ay onunla konusmus hemen bosadım Şu an hergun aglıyor hataydı Bi bosluga düştüm yalvarıyor geri beni al diye 2cocugumuz var birisi erkek 5 digeri kız10yasında cocuklar bende akıllandım dıyor bu hata yaptım dıyor Şu an da benı aldattıgı kıseden deli gıbi intikam almak istiyor kafam cok karısık lütfen yardımcı olur musunuz?

İşe girince degıstı daha Sonra aldattıgı nı anladım?
Cevapla