Eski sevgilimden uzun zamandır ayrıyım. Birine bir şans vermek istiyorum ama kendimi kötü hissediyorum, nasıl kurtulurum bu histen?

Ama iki kişi oldu şans verim dedim kahve içmeye gittiğim zaman bile kendimi çok kötü hissetim aşkıma ona ihanet ediyormuşum gibi konuşmayı kesiyorum oda zaten kendine ortamcı kızlarla takılıyormuş evlilik düşünmediği ortamcı kızlarla kendine yakışanı yapıyor ben hayatıma nasıl birini alcam bu ihanet hissinden nasıl kurtulcam
Eski sevgilimden uzun zamandır ayrıyım. Birine bir şans vermek istiyorum ama kendimi kötü hissediyorum, nasıl kurtulurum bu histen?
Cevapla