İki yıllık sevgilimden ayrıldım ama içimdeki his beni yiyor. Ne yapsam?

Evet başlıktan anlaşılacagı gibi sevgilimden ayrıldım. Ben sosyal biriyim ve insanlarla kaynaşmayı konuşmayı severim. Yaklaşık iki ay falan oldu. Sebebi çok kıskançtı. Bende artık dayanamadım ayrıldım ama çok pişmanım ilk başlarda güzel ohh be rahatladım dedim sonradan içimde kötü bir his oluştu. Sebebini anlamaya çalıştım ve buldum. Bana onun kadar iyi dinleyen , samimi cevaplar veren, kötü zamanımda yanımda olan, espirileri olsun her şeyi bana uyan kimse olmadı. İnsanlara şans'da vermiştim halbuki off pişmanım ne dersem bana döner..

İki yıllık sevgilimden ayrıldım ama içimdeki his beni yiyor. Ne yapsam?
Cevapla