Ben 28, o 58 yaşında ve yaş farkından dolayı terk ettim. İlişkide 30 yaş farkı fazla mı?

Arkadaşlar lütfen burada ciddi anlamda yorumlarınızı merak ediyorum erkek kız farketmez benim için. hatta olgun kadınlar veya erkekler yorumlarsa belki bana daha çok yardımcı olurlar bu konuda Çok ama çok uyum içinde 5 yıllık birlikteliğimiz vardı aynı evde yaşadık ilişkiye başladığımızda ben 23 o ise 53 yaşındaydı bi kere bile bi tartışma bi kavga bi anlaşamama uyuşmama gibi bi problemimiz olmadı 5 yıllık beraberlikte bir kere bile birbirimize saygısızlık yapmadık tartısmadık birbirimizi kırmadık normal bi karı koca gibi yaşadık sadece resmi evli değildik benimle çocuk oluyordu bende onunla olgunlaşıyordum birbirimizi çok seviyor ve değer veriyorduk bi kadının gerçekten isteyebileceği bi ilişki diyebilirim özel günlerde çiçek alırdı hediye alırdı hiçbir özel günü atlamazdı bana kendimi özel hissettirdi ben çok mutluydum bu ilişkide 5 yıl aradan sonra ondan ayrıldım çünkü ilişkimiz gizli bi ilişkiydi kimse bilmiyordu ve yaş probleminden dolayı ayrıldım ama ayrılırken ayrılma yaşı takıntı etme beni bırakma gitme gibi bir şey söylemedi ev tutacam çıkacam evden ayrılacam dediğimde sadece tamam nasıl istersen dedi benim için savaşmadı bana kal gitme biz çok mutluyuz sayılara takılma gibi hiçbir şey demedi neden bana kal demedin diye sorduğumda da seni suistimal etmiş olurdum duygu sömürüsü yaparak seni yanımda tutsaydım çünkü sen benden 30 yaş gençsin ayrılmayı düşünmek hakkın olabilir dedi ben 2,5 onu o kadar çok özlüyorum yeri bende o kadar eksik ki geçen haftada benim numaramı engellemiş çok zoruma gıttı başta benim için savaşmaması ben en çokta onun çabasızlığına kırıldım beni bu kadar severken neden engelledi zamanla numaramı silse anlardım 2,5 içinde ne arıyarak ne mesaj atarak rahatsız etmedim onu başta arkadaş kalırız ayrılsakta dedi ne zaman ihtiyacın olsa bana beni ararsın dedi beni hiç mi sevmedi 2,5 sonra engelledi beni o benimle evlenmeye yuva kurmaya cocuk yapmaya hazırdı şimdi ben onu çok özlüyorum 2,5 aydır ayrıyız bu kadar iyi anlaşmamıza rağmen sadece yaş farkından dolayı ayrılmam hatamıydı? Lütfen yorumları saygı çerçevesi içinde yapalım!

Ben 28, o 58 yaşında ve yaş farkından dolayı terk ettim. İlişkide 30 yaş farkı fazla mı?
Cevapla