Arkadaşlar lütfen burada ciddi anlamda yorumlarınızı merak ediyorum erkek kız farketmez benim için. hatta olgun kadınlar veya erkekler yorumlarsa belki bana daha çok yardımcı olurlar bu konuda Çok ama çok uyum içinde 5 yıllık birlikteliğimiz vardı aynı evde yaşadık ilişkiye başladığımızda ben 23 o ise 53 yaşındaydı bi kere bile bi tartışma bi kavga bi anlaşamama uyuşmama gibi bi problemimiz olmadı 5 yıllık beraberlikte bir kere bile birbirimize saygısızlık yapmadık tartısmadık birbirimizi kırmadık normal bi karı koca gibi yaşadık sadece resmi evli değildik benimle çocuk oluyordu bende onunla olgunlaşıyordum birbirimizi çok seviyor ve değer veriyorduk bi kadının gerçekten isteyebileceği bi ilişki diyebilirim özel günlerde çiçek alırdı hediye alırdı hiçbir özel günü atlamazdı bana kendimi özel hissettirdi ben çok mutluydum bu ilişkide 5 yıl aradan sonra ondan ayrıldım çünkü ilişkimiz gizli bi ilişkiydi kimse bilmiyordu ve yaş probleminden dolayı ayrıldım ama ayrılırken ayrılma yaşı takıntı etme beni bırakma gitme gibi bir şey söylemedi ev tutacam çıkacam evden ayrılacam dediğimde sadece tamam nasıl istersen dedi benim için savaşmadı bana kal gitme biz çok mutluyuz sayılara takılma gibi hiçbir şey demedi neden bana kal demedin diye sorduğumda da seni suistimal etmiş olurdum duygu sömürüsü yaparak seni yanımda tutsaydım çünkü sen benden 30 yaş gençsin ayrılmayı düşünmek hakkın olabilir dedi ben 2,5 onu o kadar çok özlüyorum yeri bende o kadar eksik ki geçen haftada benim numaramı engellemiş çok zoruma gıttı başta benim için savaşmaması ben en çokta onun çabasızlığına kırıldım beni bu kadar severken neden engelledi zamanla numaramı silse anlardım 2,5 içinde ne arıyarak ne mesaj atarak rahatsız etmedim onu başta arkadaş kalırız ayrılsakta dedi ne zaman ihtiyacın olsa bana beni ararsın dedi beni hiç mi sevmedi 2,5 sonra engelledi beni o benimle evlenmeye yuva kurmaya cocuk yapmaya hazırdı şimdi ben onu çok özlüyorum 2,5 aydır ayrıyız bu kadar iyi anlaşmamıza rağmen sadece yaş farkından dolayı ayrılmam hatamıydı? Lütfen yorumları saygı çerçevesi içinde yapalım!
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBende böyle bir durumla karşı karşıyayım, sizi anlıyorum. Bizim aramızda 20 yaş fark var ve önemli olduğunu düşünmüyorum yaş farkının. Canavar görmüş gibi bakıyorlar bu duruma şaşıyorum, bunca şaşılacak şey varken hala buna takılı kalmaları akıl kârı değil.
Henüz ben çözememişken size tavsiyede bulunmak anlamsız olur, ama şunu söyleyebilirim ki içinizdekini yapın... Kalmasın. İstiyorsanız yeniden şans verin, isterseniz ayrı kalın. Ama içinizi dinleyin ve ileriden korkmayın, çünkü ileride ne olacağını kimse bilemez daha yarınımız meçhulken ilerisini düşünmek ne derece mantıklı bilemiyorum. Benimde yapmayı planladığım biricik şey içimi dinleyip akışına bırakmak olacak.
Okuduklarımdan çok harika bir ilişki geçmişinizin olduğunu görebiliyorum.. Bu çok kıymetli ve ne sizde ne de onda proplemli hiçbir şey göremedim, yani dilerseniz pekâlâ ilerisi olabilir hemde mutlu ve bahtiyar bir şekilde...
İçinizi dinleyin en iyi yol gösterici odur, duyamadığımızı duyuran'ın eşsiz yarattığıdır.
219 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@liyaamira Ben iğrenç olan bir şey göremiyorum, o tamamen sizin bakış açınıza ve ne türlü baktığınıza bağlı olarak değişir...
- +1 yıl
sen şimdi önemsemiyorsun ama senin yaşın olgunm yaşa gelince 30 lar olunca evde dede bakıcılığı yaparsın sen gezmek isterken o evde yatmakla meşgul olavcak
Cevap sahibi+1 yıl@scorpion026 O kadar otomotik cevaplara bağlamışsınız ki... Benim olgun olmadığım sonucuna bile varmışsınız komik. Ben kendi yaşıtlarımdan biriyle evlendiğimi varsayıyorum, onun ileride yatağa bağımlı olmayacağı, ciddi bir hastalık geçirmeyeceği ne malum hadi bunlar sevgi olduğu sürece önemsiz şeyler, ileride bana sırf yaşıt olduğumuz için mutsuz hissettirmeyeceği ne malum? Ben özellikle gidip yaşça büyük birini aramadım, aramıyorum. Kime ne hissedeceğinizi seçemiyorsunuz, ayrıca hissettiklerimden pişman değilim ne diye olayım. Özellikle yaş düşünmeden sevdim onu, hayatımızda her şey dört dörtlük ilerliyorda sanki, ilerisini düşünüp öyle mi kararlar almalıyım herkesin başına büyük önemli şeyler geliyor dertlerle muhakkak uğraşıyoruz, ayrıca sevene dert olacak şeyler değil bunlar. Neyse bir durumu yargılamadan önce kendi hayatınıza bakıp kendinizin sorunlarıyla meşgul olun derim. Bunları düşünmüyor değilim, görüşünüze de saygı duyuyorum
- +1 yıl
@scorpion026 ya laf anlatma böyle Kızlar anlamaz maldır bunlar ıyy babamla aramda 30 yaş var diye bana çok geliyo milletin babasıyla arasında 20 yaş var diyorum
Cevap sahibi+1 yıl@liyaamira 30 yaş büyük babanız size terbiye vermede eksik kalmış ama bunu düzeltmek bana düşmez tabii, hele bu yaşınızdan sonra öğrenmeniz çok zor. Bu nefret kusmanızdan anladığım kadarıyla bir şeyle artık her ne bilmiyorum derdiniz var umarım çözebilirsiniz. Size saygı diliyorum, umarım derdinizi çözebilirsiniz..
Cevap sahibi+1 yıl@liyaamira hahaha çok yazık size, gerçekten çok içten diliyorum bir gün ne kadar haksız olduğunuzu farkedebilmenizi, saygı kavramından belli ki haberiniz yok, öğrendiğiniz zaman belki bunun üzerinde tartışabiliriz.
- +1 yıl
@liyaamira bunlar anca parası var diye birlikte olanlar. neymiş yaşıtlarının ciddi hastalık geçirmiceği ne garantiymiş? milky kardeş Allah korusun sen geçirdiğinde yaşlı kocan kendine mi bakcak sana mı? ayrıca 60 yaşına gelmiş adamın garantisi zaten var yaşıtlarının garantisi yok ama bu bahane değil kendine saçma sapan kılıf bulmuşsun. 60 yaşındaki adamdan yataktada ne performans bekliyorsanız artık. ayrıca zamanında sizin yaptıgınıuzı yapıpda şimdi şikayet eden cok gördük kocam yaşlı diye. siz sadece anı düşünüyorsunuz geleceği düşüncek beyniniz yok.
- +1 yıl
@scorpion026 ya bi kız nasıl hayatında karşı cins olmasından vazgeçer aklım almıyor en fazla 5 yaş büyük biriyle sevgili olabilirsin 5 yaşa kadar aynı kuşaksındır daha büyük biriyle olan görüşmeye sevgililik denmez 10 yaş felan de midemi bulandırıyor pedofili Abaza erkekler
Soran+1 yılYorumlarınız için teşekkür ediyorum evet gerçekten çok güzel saygı ve sevgi çerçevesinde olan bir ilişkimiz vardı her iki tarafta birbirine sevgi ilgi veriyordu bir tutku vardı ben tekrardan şans vermek istiyordum aslında hatta bugün onunla görüştüm bu mesajı da ona verdim ağladım sarıla bilir miyim dedim birbirimize sarıldık ama oda sen beni bırakıp gittin yani artık denemenin bir anlamı yok 30 yaş farkı da gözardı edilebilecek bir yaş sınırı değil dedi ilişkimiz nasıl saygı sevgi çerçevesi içinde devam ettiyse ayrılığımıza saygı ve sevgi çerçevesi altında bitti ama bugün ona sarıldığım an onu hiç bırakmak istemedim aslında ondan hiç gitmek istemedim çok zorlandım onunda çok zorlandığını gördüm aslında ama eğer o da tekrar isteseydi bugün ona geri dönerdim ama olmayacağını artık söyledi
Soran+1 yılYazdığınız bir şeye çok katılıyorum gerçekten insan kimi sevecegini kimin ne hissedeceğini seçemiyor bunu insanın kalbi seçiyor sadece ben de gerçekten onunla çok mutluydum yaş sınırı sadece aklıma sonradan sonradan takılmaya başladı çünkü onunla konuşmaya başladığında ben 23 o 53 yaşındaydı şimdi ben 28 58 yaşında insan gerçekten kime neyse diyeceğini seçemiyor
Soran+1 yılEvet gerçekten size katılıyorum bir ilişkide de toplum içinde de en önem şey verdiğim şey saygı ve sevgi çünkü eğer insanlar birbirine saygı göstermesi hiçbir ilişki yürümez
- +1 yıl
Şimdi yaş farki olunca çevre baskisi aile baskisi ya da disardaki insanlardan utanma ileride fikir ayriliklari anlasamamazliklar gibi dusunceye giriyorlar bence yanlis iliskide uyum Yaşla ölçülmez arada 2 yaş farki var diye fikirler dusunceler sevgi hersey kusursuzmu olacak? Mantık sevgi uyum yaşla alakasi yok
Kiz yasli ama ( zengin birini bulunca kimse yasi takmiyor vaybe zengin bulmus isi biliyor diyorlar ) erkek icinde ayni sekilde
Demek istedigim yaşa hic takilma bu senin hayatin kimse karisamaz sen mutluysan yeter - +1 yıl
@scorpion026 ne alakasi var kardeşim? Belki kiz erkekden once çoker? İnsan kendisine baktikdan sonra farketmiyor
- +1 yıl
boş ver bu yorumlari gecici dunya keyfine mutluluguna bak kimse senin hayatina karisamaz bitti.
- +1 yıl
Yani sen yas farkindan cevre baskisindan sevdigin durust bir adami biraktiysan belki ileride daha iyisini bulursun ama daha kotusunude bulabilirsin
Cevap sahibi+1 yıl@ahmetyilmaz44 çok güzel yazmışsın, düşüncelerim tıpkı sizin gibi. İnsanlar mübalağ etmeyi pek bir seviyorlar aynı zamanda saygısızlığı. Ve bu özelliklere sahip olup 'yaş farkı olmayan ilişkilerinde' sağlıklı ilişki kurabileceklerini zannediyorlar, diğer insanlara laf ediyorlar. Komik. Hiç umurumda değil ve hayatta çok mutluyum, onlar da kendi mutluluklarına baksalar çok güzel olur, bakmasalarda keyifleri bilir. Teşekkür ederim. 🙏😊
- +1 yıl
maalesef benide sevdigim kiz terketti 20 yas farkindan dolayi bende onu kucuk gormemistim ilk baslarda tamamen birbirimizin gorunus ve yakinlikdan dolayi sevgili olmustuk huylarimiz uyuyordu sonra kiz ogrenince ben acikladim cunku bende bilmiyordum sonra dedi 20 yas fark var ileride fikirlerimiz uyusmaz birbirimizi uzeriz falan dedi birakti simdi soruyorum size Fikir uyum yasla alakalimi? Arada 5 ya da 2 yas olunca uyum ve anlasma kusursuz bir hayatmi yasanacak? kizin kriterleri varmis saygi duyarim ama mutluluk yasla ölculmuuor maalesef
Cevap sahibi+1 yıl@ahmetyilmaz44 Tüm şartlar kötü olmuş sizin açınızdan, geçmiş olsun.
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılKusura bakma da insanlar 30 yaşında çocuk yapıyor. Senin gibi bir arkadaşım vardı eskiden ve sürekli kendisinden büyük erkeklere yöneliyordu ama sen ondan daha da büyük erkeklere yöneliyorsun. Bir yerden sonra sürekli gelip bizden akıl istedi tıpkı senin gibi şeyler söyledi ve biz ona her zaman dedik ki kendinden çok büyük adamlar seni asla sevemez. Hatta tanıştığı büyük birisi bile onun yüzüne karşı bizzat bunu söyledi ama arkadaşım onun da peşinden koştu. Çok yaş farkı olan biriyle olunamayacağını kanıtlamak için araştırdım bende internette çünkü sürekli bize gelip üzülüyordu. Okuduklarımdan bahsedeceğim bak ve bunlar uzmanlar tarafından yazılmış. Sen daha genç bir yaştasın o çok yaşlı Bu yüzden zihnen anlaşmanız pek mümkün değil ve onun seninle anlaşmasının sebebi ise seni istemiş olması. Ama bu istemek öyle aşk falan değil sadece cinsel veya duygusal boşluk açısından. Şu zamanda pek çok erkek cinselliği aşk ile bir tutar zaten ve genç kızları kolayca kandırabilir bazıları. Önyargı yapmak istemiyorum ama kendisinden büyük erkeklere yönelen gördüğüm insanların hep babalarıyla problemi var. Sen belki de gerçekten sevilmek ve sahiplenilmek istedin bunu hissetmek istedin bu yüzden de yaşıtların yerine daha büyük birilerine yöneldin. Bak 'belki de' diyorum kesin konuşmuyorum seni tanımadığım için. Arkadaşımın da çok romantik bir ilişkisi vardı adam ona hediyeler alırdı sonra adam birdenbire onu bıraktı kız da sürekli senin gibi neden neden diye sorup durdu. Sonra güya o kendisinden başka hiçbir kıza bakamayacağını söyleyen adam geldi bana istek attı Instagramda ve benim arkadaşımla arkadaş olduğumu bilmiyordu. Hatta mesaj attı ve arkadaşımla takipleştiğimi görünce geri çekti bunu da arkadaşıma sormasından biliyorum bu kız kim diye beni sormuş ama bana yazdığından bahsetmemiş hatta arkadaşım sordu ' yazmadım ' dedi o adam. Adam durduk yere onu terk etti ve sebep olarak sunduğu şey " benim başka bir sevdiğim var ben onu unutamıyorum seninle o yüzden oldum " demesiydi. Sonradan öğrendik ki adam aslında nişanlıymış ya da hemen nişanlanmış yani hayatında zaten birisi varmış kendisinin yaşına yakın bir kadın.
Sen onca sene sadece kullanıldın aslında ve cinsel olmasa dahi duygusal olarak kullanıldın. Eğer sana yakın oturmuyorsa eşi çocuğu bile olabilir aman dikkat o şekilde senelerce kandırılan da yok değil. Benim fikrimce adam hayatında olan kadından veya giren kadınlardan istediğini duygusal veya cinsel fark etmez artık ne istiyorsa alamadı bu yüzden de seninle oldu. Bazı erkekler öyle, eskisi gibi neşeli heyecanlı yaşamak ister bu yüzden genç kızlara yönelirler ve kızlar da sanar ki adam ona aşık oldu. Bence olay tamamen bundan ibaret ne yaşanmış olursa olsun. Seni kesinlikle kınamıyorum kendinden bu kadar büyük kişilerle olmamalısın sadece. Olgunluk yaşta değil baştadır, yaşına yakın kişilerle her konuda daha iyi anlaşacağından emin olabilirsin.31 Yorumla
Soran+1 yılYaptığın yorumların hepsini okudum hayır öyle bir konu değil biz beş yıl boyunca birlikte aynı evde oturduk Karıkoca gibi zaten hem beraber çalışıyorduk hem beraber spora gidiyorduk hem de beraber oturuyorduk yani öyle eşi çocuğu filan yoktu çünkü eşinden zaten ayrılmış boşanmış birisiydi çocuklarıda zaten benden büyüklerdi onlarda evliydi çıktı ve ilişki yaşamaya başladık beş yılın ardından sonra yaş sorunundan dolayı ayrılmayı ben tercih ettim ama bunu çok ama çok üzülerek gerçekleştirdim ve hala iyileşmiş değilim iyileşmem için gerçekten uzun bir zamana ihtiyacım olduğunu düşünüyorum ve bugün ben onunla görüştüm Bana hala hislerinin olduğunu ama 30 yaş farkının gerçekten çok olduğunu ve ikimizin de anlaması gerektiğini söyledi ilişkimizin artık yürüyemeyeceği konusunda ben ağlayarak ona sarıldım o da beni kucakladı ilişkimiz nasıl saygı ve sevgi çerçevesinde ilerlediyse Ayrıldığımızda saygı ve sevgi çerçevesi içerisinde bitti onun bana hala hisleri var benim de hala ona hislerim var hatta kendimi ona geri dönmemek için zor tutuyorum bugün konuştuğumda da aslında böyle bir mesaj verdim ona ama oda 30 yaş göz ardı edilebilecek bir yaş olmadığı için tekrardan bir denemenin anlamı yok iyileşmeye bak kendi yaşıtın birini bulup mutlu olursun inşallah dedi
- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılElbette ki çok, fazla çok hatta.
Sen benim hayallerimi yaşamışsın, ben de kendimden yaşça büyük adamlara alaka duyuyorum, içten içe feci bir yükseliş yaşıyorum onları gördükçe.
Yaş almak bilhassa erkeğe karizma katıyor, o kır saçları seviyorum ben, o yaşa gelene dek duyguları da olgunlaşıyor onların.
Erkek arkadaşın 53 yaşında olduğuna göre çocuğu vardır, şimdi 58 yaşındaymış,5 yılı seninle geçmiş. Çocuğu varsa şu yaşlarında çocuk istemesi de enteresan geldi. Madem çok seviyordu seni neden nikahına almadı, senden çocuk isteyecek kadar seviyordu da niye ev tuttu sana, diyelim evliliği sen istemedin lakin yine de seni dört duvar arasına gizlemezdi, yaşının adamı değilmiş demek ki bu cihetten, erkekle kadın gizli ilişki yaşadıkları vakit olan hep kadına oluyor, seni düşünmesi gerekmez miydi.
Olgun adamlar biraz daha durağan oluyor, çok sevseler de yalvarmıyorlar, genç delikanlı değiller netice de, gitmek isteyen sen olmuşsun, madem bu denli mutluydunuz neden evlilikle taçlandırmadınız bu mutluluğu, evlenseydiniz seni saklanmadan severdi, daha güzel olmaz mıydı?
Yaş farkından ötürü bittiğini söyledin lakin bundan 5 yıl evvel de,4 ,3 yıl evvel de o yaş farkı vardı, o zaman niye bitmedi de 5 yıl sonra bitti, yani yaş farkı hep vardı.
Seninle evlenmemiş, nikahına almamış birisinden ayrılman saçma değildi tabii ki, olması gerekeni yapmışsın.
Seni düşünüyor olsaydı kolaya kaçmaz, seni nikahına alırdı. Seni saklanarak sevmezdi, doyasıya severdi herkese senin karısı olduğunu duyurarak, neden bunu duyurmaya lüzum görmedi.
Arama onu bence, bitmesi daha hayrına olmuş.
Aranızdaki yaş farkı bir hayli yüksek, şimdi gözüne batmasa da bu yükseklik ilerde gözüne batardı, bak ilerisi dahi olmamış.
Aralarında yaş farkı olup mutlu olan çiftler de var lakin bu oran o kadar az ki, o kadar azınlıkta ki.
Kendin için doğru olanı yaptın, bir bakıma o adam seni büyütmüş, diğer ilişkin için avantaj olacak bu sana, yine seversin yine sevilirsin67 Yorumla
Soran+1 yılYaaa ne kadar herseyi güzel itina ile yazmissiniz bu olgunluk mudur nedir bilmiyorum cok begendim yazdillarinizi gercekten evet 2 cocugu var tabiki 2 cocugu da benden 3 5 yas kadar büyüklerdi elbet ki o zaman da yas farki vardi da istee zaman gectikten sonraegelecegi düsünmeye basladim bana aileme söylememi söyledi gecen sene ailene söyle evlenecegini evlenemim nikah kiyim dedi sana cocukta aslinda ben istemem ama senin olmadigi icin senin icin bi cocuk tabi ki yapariz dedi yoksa ben cocuk kaldiracak yasta degilim ama olsa senden bi cocugum tabi ki onu cok severim bu olgunlukta olan cocugun tadi daha güzel cikar diyordu ama ben iliskiye baslarken cesurdum gizli tuttum duyurmada cesur olamadim maalesef ki belki de bana cok israr etseydi söylerdim aileme evlenirdim deebilmiyorum böyle böyle 5 yil gecti aradan evet ben 28 o 58 oldu Şu an ya 2,5 ay oldu ayrilali mantigim dogru karar kalbim neden birsktin neden sahip cikmadin ona diyor böyle bi karmasiklil iste…
- +1 yıl
Ne güzel ki hayata geniş perspektiften bakan bir insanmış, sana bir çok şey kazandırmıştır, tecrübeleriyle büyütmüştür seni , o da sevmiş demek ki 5 yıl seninle olmuş lakin engellemesine anlam veremedim, böylesi daha hayırlı bence, sahiden evlenseydiniz çocukları da sıkıntı çıkarırdı size, kabul edemezlerdi varlığını, ailen de sıkıntı çıkarırdı, bu da ilişkinize yansırdı, sen sonunuz olamayacağını gördüğün için bitirmek istemişsin. Bence doğru olanı yapmışsın.
İnan ki unutuluyor herkes, bazıları en güzel haliyle hatırlanıyor, sevgiyle lakin onlar da unutuluyor. Öyle gençsin ki, belki de o senin ilk aşkındı, şimdi hiç unutamam diye düşünüyorsun ya, inan öyle olmuyor, şu an aklın ve kalbin arasında sıkışıp kalman normal, çünkü henüz çok taze, bir anda unutulmaz, zaman ver kendine, çivi çiviyi de sökmez, başkasını bulursan daha acır yaran, bu kez kafa karışıklığı yaşarsın, bizlerin en büyük hatalarından birisi de; unutmak için başkasıyla sevgili oluyoruz, yaramızı iyileştirmeden yeni yaralar ediniyoruz. 5 yıl süren ilişkini 2,5 ay da unutamazsın, biraz daha zaman canım lakin onu takip etmemeye çalış, ondan haber alma, zihnini başka aktivitelerle meşgul et, ailenle zaman geçir, bir zaman sonra uyuşacaksın, yeniden sevebilecek hale geleceksin, onun da zamanı var, bence bitirmen hayrına olmuş.
Soran+1 yılBenim 2. iliskimdi ama ilk askimdan daha güclü bi iliskimiz ve güclü bi iliskimiz oldugunu söyliyebilirim Evet ben ona gercekten cok sey borcluyum beni daha da olgunlastirdi büyüttü bana kendinden bir cok sey katti ve iliskimiz cirkinlesmeden birbirimize saeilarak vedalasarak bittigi icinde cok sansliyim belki baska erkek olsa cirkinlesebilirdi tehtid edebilirdi olgunlugunu bozmadan beni ugurladi engellemesi benim hayrima oldu bence sürekli WhatsApp durumu paylasip gndermelerde bulunuyordum iste gitmeme izin verdin gibisinden engellemesi onun artik takip etmememe ve böylelikle ondan daha cabuk kopmama ve onunda benden cabuk kopmasina ön ayak oldu sozlerde burada benimle tecrübelerinizi paylastiginiz icin cok tesekkür ederim en yakin zaman da unutacagima iyilesecegime inaniyorum sonu olmayan bi iliskiydi en hayirlisi ikimiz icinde buymus…
- +1 yıl
Rica ederim, ne demek🌸
Yeni bir sayfa açmak için bazen eskide kalanları kapatmak lazım, onu takip edersen zihnin daha çok meşgul olurdu onunla, yeni bir sayfa açamazdın kendine, engellemesi daha iyi olmuş. Sen sadece mutlu olmalısın sana bir çok şey katmış, büyütmüş seni, bence o da sevdi, bir sonunuz olmayacağı için bitmesi hayrına oldu.
İsim vermeyeceğim, ünlülerden birisi kendinden 22 yaş büyük bir adamla birliktelik yaşadı, o adam evliydi,20 yıl beraberlikleri oldu, muhakkak adam da onu sevmiştir. Neredeyse aralarındaki yaş farkı kadar ilişkileri olmuş,20 yıl ne demek ve kadın ondan "baba gibiydi"diye bahsediyor , bir ilişki 20 yıl sürebiliyorsa ve gidebilecek güç de varsa lakin sürüyorsa o ilişkide denge ve saygı vardır, çünkü maddi olarak gidebilecek güçte olmalarına rağmen 20 yıl boyunca birbirlerinde kalmayı tercih ettiler. Düşün ki o kişi bile unuttu, yeni bir yol çizebildi kendine, ilk aşkını 20 yıllık sevgilisini unutabildi. 20 yıl da sürse sonu gelmiyor, sonu olmuyor, çünkü adam evli, aradaki yaş farkı çok, pürüzler çıkıyor.
Onun sana kattıkları yeni ilişkinde avantaj olacak sana. Emin ol ki söylediğin gibi bitmesi daha iyi olmuş.
Soran+1 yılBana yol gösteren oldugunuz icin hepinize burada ayri ayri tesekkürleri mi sunuyorum… evet o büyüttü olgunlastirdi beni cok sey katti bana da dediginiz gibi belki de benim icin cabalamamasi benim hayrima oldu arada ki 30 yastan dolayi cünkü gözümün icine bakip gitme kal dese zaten birakip gidemezdim belki de ben üzülmiyeyim diye bu kadar umrunda degilmisim gibi davraniyor cünkü 23 yasindan 28 yasina kadar onunla yasadim aradaki saygi sevgi olmasa zaten 5 yillik bi iliski olmazdi iste gelelim ki bunu kalbime anlatayim baglilik hissi aidat hissi cok baskin hagla tüm mutlu zamanlarimizi baska biriyle yasiyacak düsüncesi üzüyor sadece cok seviyeli bi sekilde cirkinlesmeden ayrildik o mutlulugu cok hakediyor mutlu olmasin Tabi istemem ama caba göstermemesi sevmedi mi beni sorusunu doguruyor bana direk olarak sadece bu 🥺
- +1 yıl
Mutlaka sevmiştir, sevmemesi mümkün değil, sadece olgun adamlar; biraz daha durağan oluyor, genç delikanlılar gibi olmuyorlar, çok da sevseler pervane olmuyorlar, olgun adamların tek yönü bu olsa gerek, mücadele etmeyişleri ve fazlaca empati yapıyorlar, o da şöyle düşünmüş olabilir, ayrılmak kendi isteği, zorla yanımda tutamam, onu ikna etmeye çalışırsam haksızlık yaparım diye düşünmüş olabilir ifade ettiğin gibi.
Genç adamlara bakıyorum ikna etmek için bin dereden su getiriyorlar lakin yaşça olgun olan adamlar biraz daha geri planda kalıyor, çok da sevmiş olsalar durağan oluyorlar, o da üzülmüştür senin ayrılık isteğin karşısında, sonuçta 5 yıl geçmiş,5 yıl birbirinizin hayatında olmuşsunuz. Çaba göstermemesi seni sevmediği anlamını asla taşımıyor lakin olgun insanlar istikrarı seviyor, ya hep ya hiç diyorlar, eminim ki o seni çok sevmiştir, bitirmek isteyen de o olmadı ve sen ikiniz için en doğru kararı verdin.
Sen de başka birisiyle olabilirsin lakin şimdi çok erken tabii ki, ondan başkasını sevmeyeceğini düşünüyorsun lakin öyle olmuyor, sevmeyi onda öğrendin, daha güzel seveceksin hatta, daha güzel sevileceksin.
Şimdi aranızdaki yaş farkı gözünüze batmasa da ileriki yaşlarda sıkıntı olacaktı, o belli bir yaştan sonra kimseyle olamayacak.
İlişkinizi mutlu bir şekilde noktalamışsınız, ne güzel. Bir söz vardır; "bitti diye üzülme, yaşandı diye sevin" Sen de canımın içi yaşandığı için sevin, böyle birisini tanıdığın için, hatta benim hayallerimi yaşadığın için mutlu ol :))
Nasıl olsa ayrılacaktı yolunuz, ilişkinizin biraz daha uzaması bu ayrılığı zor kılacaktı.
Soran+1 yılDediginiz herseye uyacagim aklimdan kalbimden zamanla cikaracagim sadece cok duygusalim ve üzülüyorum bu kadar kisa zamanda Tabi onu kalbimden çıkar tamam ama elimden geldiğince kendime iyileşmem için tüm iyiliği yapacağım sadece işte insan bazen kalbine söz geçiremiyor bazen de insan içinden geçiriyor acaba beni gerçekten sevdi mi diye neden gitmeme izin vermedi diye ama demekki ikimiz içinde en hayırlısı buymuş onunla yaşadığım hiçbir şeye pişman değilim çok güzel 5 yıl yaşadım çok sevgi dolu saygı çerçevesi içindeydi ilişkimiz umarım ikimiz içinde en doğru karar budur
Gizli Üye(36-45)+1 yılSen yaşına göre gayet aklını başına almış birisin o yüzden sen ayrılmaya karar verdiğin için burada yazdığın şeylerin hiçbir hükmü yoktur benim düşünceme göre çünkü ayrılan sensin ve bana göre gidene dur gitme ne olur gibi şeyler demek saçmalık çünkü kişi bir kere kafasına ayrılığı koymuş bak bende bundan yaklaşım 3 buçuk yıl önce kendimden 20 yaş büyük bir hatunla 5 yıl bir beraberlik yaşadım ki 33 yaşımdayım ben bugüne kadar hayatıma tek o kadın girdi ne ondan önce kimse ile sevgili olmuştum ne de ondan sonra 4 yıldır kimse ile beraber olup da bir başka kadını sevemedim çünkü ben onu gerçekten çok sevdim öyle çok sevdim ki onu bana sen beni hayatımda tanımış olduğum en güzel seven adamsın derdi daha önce beni kimse senin gibi sevmedi derdi ama aramızdaki yaş farkından ötürü kendisini bana layık görmedi sen daha iyilerine layıksın deyip bırakıp gitti o yüzden sana tavsiyem eğer aranızda gerçek bir sevgi ve aşk varsa bence yaşı sorun etmemelisin ben ondan küçük olmama rağmen hatunla evlenmek istedim ama o ise bana sen benden çok daha gencine ve güzeline layıksın dedi oysa ki ben onu her şeye rağmen çok sevdim ama kısmet değilmiş.
07 Yorumla
Soran+1 yılArtik bagzi seyler icin cok gec 2,5 aydir ayriyiz bizde problem yas siniri ve iliskimizi yastan dolayi gizli tutmamizdi yine de kalbim kirik ondan baskasini sevemiyecekmisim ve onunla anlastigim saygi sevgi cercevesinde kimseyle tanisamiyacakmisim gibi geliyor
Cevap sahibi+1 yılZaten öyle olacak muhtemelen bir başkasını sevemeyeceksin umarım tüm sevme limitini kullanmamışsın bu adamda yoksa benim gibi olursun kimseyi sevemezsin artık onu da hayatına almazsın öyle yalnızlığa alışırsın
Soran+1 yılİşte orasını da ben de zamanla göreceğim artık çünkü içimdeki bir ses onunla anlaştım gibi başka bir partneri bulamıyacağımı söylüyor
Cevap sahibi+1 yılEğer hala sevgin varsa ve sende onun sana olan sevgisine inanıyorsan ve elbette ki şu anda hayatında biri yoksa şayet geç kalmadan onunla iletişime geçmeni öneririm ben araya başka kişiler girmeden
Soran+1 yılO arayıp geri dön demez gitsem de kabul etmez artık bi kere gittin der gururundan sanmıyorum yani… onun için biten bitmiştir geri dönüş olmaz yani geri dönüşü olmayan yola çoktan girdik
Cevap sahibi+1 yılO zaman kendini ıssız bir yalnızlığa hazırlasan iyi edersin bence çünkü ondan sonra bir başkasını sevmek, bir başkası ile bir şeyler yaşamak çok zordur böyle ilişkilerde kendimden biliyorum kolay değil
Soran+1 yılArtık hayırlısı olsun diyeceğim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
136Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılHayır aslında hata değil ama 30 yaş gerçekten çok büyük bir fark ben de hep kendimden büyük erkeklerden etkilendim şu yaşıma kadar hiç bundan pişman olmadım ama 30 yaş fark gerçekten çok büyük fark yani cesaret ister bu normalde hayır yaş farkından dolayı ayrılmak tabii ki kötü ve saçma bir sebep ama arada 30 yaş fark varsa bence o kadarda saçma değil on yaş ya da 15 yaş neyse ama 30 fazla
11 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet fazla tabi ki de.. 10 yaş bile fazla
10 Yorumla
+1 yılBen bi ilişkide max yaş farkının bi çocuk yaşını geçmemesi gerektiğini düşünüyorum. 8 yaş farkından sonrası sıkıntı istersen 28 yaşında ol tanışmanızdan 20 yıl öncesinde sen 8 yaşındaydın o ise 38 yaşındaydı…
(orada sevdi değil bağlılık kurulmuş. Adamda bunun farkındadır ve fark edersin ki manipüle etmiş olurdum demiş seni neyle kendine bağlamış bilemem ama en doğrusu söyle düşünmek güzel şeyler yaşandı iki tarafta da güzel anılar var. Belki de iyi ki de yaşadım dersin kendine.)
…Hem jenerasyon farkı hem de erkek taraf çok büyükse net cinsel yönden fayda almak için. Genç olsun ruhuna bürüneyim. Enerjisini yaşayayım. Gençle genç hissedeyim. Aynı evde yaşamışsınız falan ortada bi manipülasyon varmış gibi geldi eğer var ise zaten olaylar daha yeni bitmiş görememişsindir. Üzerinden zaman geçtikçe kafanda oturur her şey ve aradığın cevaplar.
Engellemesi iki sebep getirdi aklıma. Bir kendisi için aklına getirmemek kafasında bitirmek istediğinden. (Sonuçta sen ayrılmışsın ama kararların sana pişmanlık getirmesin. Eğer böyle bir karar gözükmüşse ve seçmişsen böyle olması gerekiyormuş. Böyle söyle kendine ve ileriye hayatına bak.)
2. si senin önüne bakmanın daha doğru olacağından dönüş adım atmaman için.
Tamami ile karşı tarafı düşünerek
İkisi de birbiriyle uyumlu ihtimaller art niyet yok kafaya takılcak bir şey hlee hiç yok. Sadece bazı yazılar bi yere kadardır kaderin daha nice yazıları var. ;)
Unutma daha çok yaşanacak şey var.
Değinmek istediğim bir diğer husus çocuklar. Eğer evlenecekseniz lütfen çocuk sahibi olacaksanız da bunu doğacak çocukların babasız büyümesine ihtimal vermeden planlayın. Ben babamı yaştan ve sağlık problemlerinden kaybettim. Ebeveynlerimin aralarında 15 yaş vardı. Kadın hep adama yetişemezdi çünkü adam hep hayat yorgunuydu ne kadar çocuk ruhlu olsa bile bi yerden sonra onun treni çoktan kalkmıştı genç kadının ise daha ömrü vardı ama yaşanacak şeyleri yaşayacak yoldaşı yanında yoktu çünkü yolun ilerisindeydi yani sonlarında. O yüzden yol arkadaşı aynı yolda yürüyenle olunur. Muhtemel son yalnızlık.
Kader seçilmiş yollardan ibarettir.14 Yorumla
Soran+1 yılDüsünceleeinizi bana yol göstermenizi cok begendim cok tesekkür ederim beni fikirleriniz ile aydinlattiginiz icin engellemesi benim icin iyi oldu cünkü bende geri adim atmaktan dönmekten korkuyordum büyük ihtimal benim icin bunu yaptigini düsünüyorum bende artik güzel yasanmis tüm anlari kalbimin derinliklerine birakacam yasitim biriyle mutlu olma yollarina girecegim onuda kalbimden atamasamda ein azindan küllenecek yine de onunla yasadigim hic birseye beni pisman etmedi herseyi saygi cercevesinde bitirmeme yardimci oldu
- +1 yıl
Duygulanarak okudum. Bu durumun sizi ne kadar zorladığını hissedebiliyorum. Kolay olduğunu sanmıyorum ama güçlü biri olduğunuza inanıyorum. Üstesinden geleceğiniz açık. Güzellikler sizinle olsun <3 bahtınız güzel olsun!
Soran+1 yılHem de aşırı derecede zorlanıyorum her şeyde her konuda o kadar anlaşırken sadece yaş problemine göz önünde bulundurarak bu ilişkiyi bitirdim ve bugün onunla saygı ve sevgi çerçevesi içinde hıçkırıklara boğularak ağlayarak birbirimize sarılıp ayrıldık onu hayatımın geri kalanında da arayacağımı unutamayacağımı biliyorum ve bu beni çok zorluyor
Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Çok sık olmasa da bu günlerde sıkça karşılaştığım bir durum. Ben de o yaşlardayım. İleri yaşlardaki erkeklerde genç kadınlarla birlikte olmak bir ayrıcalık. Çok sayıda genç kadın da kendisinden yaşça oldukça büyük erkeklerle birlikte olmak istiyor. Bunu sorduklarında benim tavsiyem, ilişkiden ne beklediğine bağlı oluyor. Eğer birliktelikteki temel amaç cinsel paylaşımsa, buna sözüm yok. Ama duygusal yaklaşım varsa durum değişiyor. Yaş farkı ilk başlarda sorun olmasa da zamanla sorunlar başlayacaktır. Çünkü genç bir insanın enerjisi ile yaşlı birinin enerjisi bir olmaz. Duygusal anlamda uzaklaşmasa da fiziksel anlamda olacaktır. Me kadar kabul etmese de her iki kişi de bu durumun oluşacağını bilir. Sen onun bu birlikteliği devam ettirmek için hiç çaba sarf etmediğini söylüyorsun. Benim bu söylediklerimin olacağını o da biliyor. Seni sevdiğini söyleyebilirim. Zaten seni sevdiği için, senin kendine daha yakın yaşta bir erkekle olmanın, sağlıklı bir evlilik kurmanın senin için daha mantıklı olduğunu düşünerek sessiz kalmıştır. Numaranı engellemek hiç de kolay olmamıştır. İçi yana yana bunu yaptığına eminim. Ama senin için doğru olanı yapmış. Çünkü o numara hep gözüne batacak. Hep içinde buruk bir özlem, hep bir acaba olacak. Bu hem onun, hem de senin için bu şekilde olacak. Şuna da inan. Her ne olursa olsun, sen onun için hep değerli olacaksın. Ne zaman yardım istersen, koşa koşa, seve seve yardıma gelecektir.
27 Yorumla
Soran+1 yılPeki benim bu yazdiklariniza yine aglamam 🥺😭 sadece psikolojik olarak cok zayifim iste gidecem dedigim zaman gitme demedigi icin sevmedigini düsünüyorm 2,5 aydir üstüne gecen hafta engellemesi cok sasirdim cok üzüldüm halbu ki dediginiz gibi ayrilirken ne zaman arsmak istersen ara yardima ihtiyacin olurda ben yanindayim demisti bana engellemesi cok sok etkisi yaratti bende. Bana ben senden olgun oldugum icin sana gitme desem kalirdim bu kötülügü bu istismar olurdu yapmak istemedim ben hayatimi yasamisim yasiyacagim kadar senin daha yasaman gereken uzun zaman var yasitin biriyle belki benden sonra anlasman zor olur ama en azindan kendinden 5 10 yas arasi biriyle yuva kurabilme imkanini elinden almak istemiyorum dedi ve beni birakti sonrasinda ne bi kere aradi ne mesaj atti baslarda normal konusuyorduk araya 1.5 girdikten sonra son 1 aydir her karsilastiginizds araya mesafe girmis sanki bi soguk yabanci gibi hal hatrimi sormaya basladi üstünede numarami engelledi bende onun arkasindan engelledim ama engellerken de hadi bi gün beni aramak isteyip arayamazsa diyede agladim 🥺😭 bunu tek atlatamam diye insanlarla konusmak biraz da olsa beni rahatlatiyor
- +1 yıl
Sıkıntıları paylaşmak seni rahatlatır. Ama bence de sanıyorum senin için en iyisi bu. Bu duruma alışman gerekir. Oturup düşündükçe daha çok üzüleceksin. Çünkü her şey onu hatırlatacak. Arkadaşlarınla ya da ailenle takıl. Birileri ile alışverişe falan git. Biraz kafanı dağıt. Zaman her şeyin ilacıdır. Zamanla unutursun. Burada tek eleştireceğim durum bu ilişkiye baştan başlamasıymış. Bunun bir gün olacağını biliyordu. Bencillik yapmış. Keşke hiç başlamadan bu ilişkiye girmeseymiş. Benim başıma da benzeri bir durum geldi. Ancak ben hiç başlamadım. Bazen aklıma geliyor. Hatta geçenlerde aradı. Kendisinden 17 yaş büyük birisiyle evlenmiş. Ama çok da memnun değil hayatından.
- +1 yıl
Ben 60 yasindayim. Yani o yaslardayim Kendimi genc. hissediyorum. sigara yok iki yok. spor yapiyorum ozellikle agirlik kaldiriyorum.. tamamen kasli bir yapiya. Ve en onemlisi pozitif bir dusunceye sahibim. eger benden yasca kucuk olsaydi sevdigim onu cok daha severdim. asla birakmazdim.. Ben. buyum. anlayamiyorum. neden. boyle yaptigini? senin yapman
gereken onunla ayni yasta olan benim gibi dusunceleri var mi? Ben. genc. sevdigime. taparim. Ve his Ve vucut olarak genclesirim. bu. onda var mi? Cunku onu seven genc birinin ona genclik vermesi onu mutlu etmesi lazim.. gozlerinde size sevgi dolu bakislari olmasi lazim.. Bu son. olan onda yoksa birak onu Cunku Ben onun yaslardayim. Kendimi genc hissediyorum. genc biri Bana sevgi Ve cosku verir. onu birakmam.. sizin sorunumuz gibi bir sorunum olsaydi. en. kucuk geri donuse yapisir. bunu yeni baslangic. olarak Kabul ederdim. Onu bu sekilde incele. veya sor yeni bir baslangic istiyor mu? Yasadiginiz bu ayrilik daha cok sizin sevmesine vesile olabilir mi? ( Cunku ayni durumda Ben olsam dahada cok sarilir. birakmazdim..). Onu kontrol et tepkilerine bak. yukarida anlattigim hisler yoksa sana karsi birak onu.. Dunyanin sonu degil. Yeni seni seven biriyle bir baslangic yaparsin insallah.. bu arada unutmadan. Ben. Aslan burcuyum. o Hangi burctandi? Ve sent Hangi burctansin. ? Demektir biz aslan burclari sevmek Ve sevilmek. bunu hissetmek icin dogmusuz.. Cunku Bana onun yaptiklari 100/100 tersi geliyor - +1 yıl
Cok aci yasadiklarin. Sevgi dolu bir kadinin yasamasi cok aci. nasil bir erkek bu dedittiriyor. Halbuki sizin. sevginizi hissedip ayni sevgiyi size mutlulukla geri vermesi sarilip birakmamasi lazim acayip Ben aslan burcuyum. Cok sertim ama sevdigime karsi cok duygusalim. Oturup ya yana olmali bile mutlu eder beni sevdigimle.. Su an onun. duygusuz birisi. olduguna Eminim. Hangi burctan. o..( anlamak icin soruyorum. ogrenince o burcu. Sevgisiz Ve kalpsiz bir burc olarak Kabul edecegim..)
Soran+1 yılInsan kalbine söz geciremiyor o adam nerden bilecekti ki 53 yasinda 23 yasinda ki kiza ilgisi olacagini oda bilemezdi oda benim gibi duygularina yenik düstü 🥺
Soran+1 yıl@ShelbyCobra ben oğlak burcu onun burcu ise yaydı dışarıya çok sert ama bana evin içinde çok duygusaldı aslında ama bilmiyorum dediğim gibi benim de şu anda piskolojim normal olmadığı için artık bazı şeyleri kafamda yerine o tutturamıyorum evet ilişkiyi bitiren bendim ama kalbim yine de açıyor
- +1 yıl
Baba aramışsın sen aşk değil o redpill diye bir akım var dinle anlarsın o adam da zaten iyice yaşım ilerledi hayattan zevk alayım demiş seninle olmuş sonu olmayacağı en başta belliymiş yazık etmişsin kendine keşke hiç bulasmasaydın çok var böyle adamlar aşk değil onlarki yaslanmadim hayattayım hesabı tamamen bencillik
30 yaş.. Öncelikle çocukluğun nasıl geçti, geçmişinde neler gördün yaşadın bunu bilmiyoruz. Ailen sağ mı? Sağ ise sana karşı tavırları nasıl? Senin iç dünyanı ve yaşadığın evi bilmediğimizden ötürü yapacağımız yorumlar da farklılık gösterecektir elbet. Ha şunu söylemeden de edemeyeceğim ki 30 yaş farkına nereden bakarsak bakalım çok ama çok fazla. Olgun erkekler her zaman bi kadın için daha çekicidir lakin bu yaş farkının da bi sınırlaması olmalı bence. Karşındaki adam isterse genlerinden ötürü çok minyon duruyor olsun, parası çok ve bi sürü estetik operasyon geçiriyor olsun naparsa yapsın hepsi bi yere kadar. Biyolojik yapısını değiştirebileceği bir şey yok, en fazla dışına müdahale edebilir. Ayrılmayı sen istemişsin zaten, senin kararından doğma bi sonuç. Karşı tarafın seni bırakıp gitmesi söz konusu değil. Belli ki karşı taraf gerçekten yaşını başını almış, karakter olarak da olgun bi insanmış. Seni durdurabileceği bir şey yok bence. İkiniz de çocuk değilsiniz, bir sefer gitmeyi aklına koyan kişiye naparsan yap fayda etmez. Engellemesi doğru bi hareket olmuş çünkü o yaptığın göndermeleri hak ettiği bir şey de yapmamış. Dur, gitme diyip zorla tutuyor olması sevmek değildir. Zorbalık yapmadan, sana anlayış duymuş. Ne mutlu. İlişkinize saygısı olan bi bireymiş takdir etmek gerek. Benden de sana naçizane tavsiye bu 5 seneye saygı duyup ondan uzak dur. 5 sene iyisiyle kötüsüyle size anı olarak kalsın, birbirinizden uzak durmanız en hayırlısı. Yarın bir gün olur da sana ulaşmaya çalışırsa, oturup konuşmak isterse ona o zaman bakılır. Şimdilik senin yapacağın tek şey ondan uzak durmak. Umarım ikiniz de mutlu olursunuz.
12 Yorumla
Soran+1 yılSize de yorumlarınız için teşekkür ediyorum bugün onunla görüştüm alttan bir mesaj olarak tekrardan ona dönmek istediğimi söyledim tabii ki direk olarak değil ama o beni kırmadan yaşadığımız beş yılın hatrına 30 yaşın göz ardı edilemeyecek kadar büyük bir yaş farkının olduğunu tekrardan denemenin anlamsız olduğunu söyledi ilişkimizde nasıl saygı ve sevgi içinde yaşadıysak Ayrılığımız da saygı ve sevgi çerçevesi içinde oldu bugün ona sarıldım aslında ona sarılırken hiç onu bırakmak istemedim çok ağladım Alttan bir mesajda verdim geri dönmek istediğimi aslında ama o artık olamayacağını söyledi
+1 yılBen sana durumu açıklayayım. Arada 30 yaş var. Deyim yerinde ise babanın yaşında biriyle evlenmişsin. Siz hangi bölgedesiniz bilmiyorum ama her yörenin durumu farklıdır. Açıkça konuşacam senle. hani diyorlar yaş 70 iş bitmiş diye. sen kırkına gelip hormonların halen çalıştığı ve hatta gençlikten daha çok seks istediğin bir dönemde iken o yatakta sana popon dönüp yatacak. sen ise doyulmadığın için bu ilişkiden o evden nefret etmeye başlayacaksın. ve bu hormonlar yüzünden eşini aldatacaksın. kaçamaklar yapacaksın. biri görse duysa o saatten sonra senin için hiç iyi olmaz. hele ki çoluk çocuğa karışmışsan çocuklarında utanacaksın. oda yetmedi insanlar sana diyecek bu çocuklarda kocasından değil. durum çocuklarına da yansıyacak. belki kanlar dökülecek. ama şu an gençsin eğer çocukta halen yoksa ve aranızda sevgili bağlılık güven sadakat kalmamışsa ki bunlar cinsellikten daha önemli bence, ayrıl. ama bunlar varsa huzurunda yerinde ise evliliğe devam et. çünkü ayrılıp gideceğin yerde bunları bulamayabilirsin.
00 Yorumla30 yaş çok fazla, ben çok sevsem bile beraber olamam yani tamam olgun olabilir ama babam yaşında adam bi de çocukluysa tabi asla... O yaşta bi adamın sana olan ilgisi hoşuna gitmiş olabilir fazla gençtin. Sen büyüdün olgunlaştın, şimdi onun eline bi koz verdin ayrılalım diye o da tabi ki ayrılacak çünkü senden daha çıtır kızlar var. 5 yıl beraber olmuşsun ve seninle evlenmemiş neden? çünkü o evliliği bi kere tattı ve şimdi tekrar düzeni bozulsun istemiyor. O yaştaki erkekler bence kolay kolay 2. evlilik yapmaz... Anca daha genç sevgili yaparlar kendini hala genç dinç hissetmek ve egolarını tatmin etmek için, nasıl kadınlar yaşlanınca genç görünmek için estetik yapıyor bu da öyle bişey. Yargılamak suçlamak veya başka bişey için söylemiyorum ama bana bu kadar yaş farkı olan ilişkiler çıkarlı geliyor, cinsellik erkekler tarafından istenen, para baba sevgisi kadınlar tarafından istenen...
Senin için savaşmayan biri için asla üzülme asla değmez. Bırak giden gitmiştir, unutma sen daha iyilerine layıksın. Eminim karşına seni gerçekten adam gibi sevip sahip çıkan biri çıkar ❤️
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAşırı fazla. Bak benimde kendimden 20 yaş büyük vardı. O kadar mükemmel bir insandı ki ve aşırı iyi anlaşıyorduk bu ilişkinin kötüsü bendim o süperdi bana fazla biriydi baya baya karakter olarak. Öyle bir samimiyetimiz ilişkimiz vardı ki kimse de böylesini ben görmedim. O bana çok aşıktı ben ise öyle değildim sadece seviyordum haliyle büyük bir yanlış yapmaktan çekinmedim yanlışımdan sonra da ayrıldık hala nadir de olsa iletişim kurarız. Onu herkesten daha iyi ben tanırım hatta kendisinden bile çok beni de o. O çok istemesine rağmen ben evlenmek istemedim çünkü bu ilişkinin sonu yoktu. İnsanlar bana acıyarak baksın istemedim. Sonuçta yaş farkı ortada. Her yönden düşündüm ve olmadı. En büyük engel yaşıydı. Ama yaşı bu olmasaydı kesinlikle onunla evlenirdim 1 saniye düşünmezdim ben en çok onunla mutlu olabilirdim. Sende vazgeç bu işten ben bile vazgeçtiysem herkes geçer zaten. Senin ayrılman hata değil ama onun savaşmaması hata. Bahane etmiş suistimal falan. Ne alaka? İnsan sevdiğini ikna etmeye çalışır savaşır biz neler neler yaşadık. En son ben felaket bir şekilde aldattım diye bitti ama ona rağmen hala bindebir de olsa bir bahaneyle yazıp halimi hatrımı sorar. Bizimki mükemmel bir ilişkiydi. Hep o savaştı o uğraş verdi özellikle. Ben onu genelde üzen oldum. Sizde daha çok o yararlanmış gibi bu ilişkiden en sonda da sıkılmış bence gerçek ilişki olduğuna inanamadım adam açısından özellikle.
10 Yorumla
+1 yılBen sana bir erkek olarak gercekleri aciklayayim.. Ben. 60 yasindayim. aileden Helen bir yapi ile cok genc. duruyoruz yasitlarimiza gore Ve Ben. 15 yasindan beri. Vucut gelistirme yapiyorum. gobek yok. kollar Ve ayaklar kasli cok sportif duruyorum.. bunlar artilar. benden. 30 yas kucuk bir bayana cok ilgi gosteririm. oda bu ilgiden enerji alir Ve bayan oldugunu hisseder. onunla. gozhoze bakistigimizda. Sevgi dolu ona bakan gozler gorur... Cunku o gencecik bayana sevgi doluyumdur bu sevgiyi hisseder. Ve beraber herseyi paylasmak plan yapmak birbirimizi hissetmek cok ayri bir duygu olur. zaten. Kasli olan vucudumu daha da gelistirmek. bu sefer sadece onun icin. olur. seven. Erkegine. sarilmak. onuda mutlu eder.. Bu da sahsen. Bana gencecik asilar. Hic birakmam onu..( Cevap.. eger seni benim hissettigim duygularla sevecekse tamam ikincisi fizigine bak cokmusse birak o zaman. Benim tavsiyelerim bunlari insallah. isine yarar..
12 Yorumla
Soran+1 yılSizin anlattığınız gibi birisi de oda gençliğinden beri spor yapıyordu göbeği yoktu kollarında kasları vardı bacaklarında kasları artık ama biz bugün görüştük bugün ona sarıldım hıçkıra hiç kıra ağladım saygı ve sevgi çerçevesi içinde ayrıldık ben ona dolaylı yollardan tekrar olsun istediğimi söyledim ama o 30 yaşın çok olduğunu ileriki zamanlarda benim problem yaşayacağımı söyleyerek olmaz dedi
23 ve 53 deyken niye böyle bir şey yaptığını kendine sor. Sonrasında adam evli mi ona takıldım onu yazmamışsın neyse. En elle tutulur şey ve en önemli şey birlikte güzel vakit geçirdiğiniz. Ama o işin sonu yoktu ikinizde biliyordunuz bunu. Mutluydunuz diye o şekilde gittiği yere kadar gitmesi senin için zaman kaybı mıydı? Buna düşünüp cevap vererek asıl cevabını alabilirsin. Son olarak adam galiba biraz gururlu birisi o yüzden sen gidiyorum dediğinde gitme diyememiş bu seni sevmediğini göstermez. Seni engellemesi de yaş problemini ortaya koyup sana yeni bir hayat kurman için senden uzaklaşması. Bu engellemeye rağmen sen bir şekilde tekrar ulaşıp eskiye dönmek istersen bu sefer işin rengi değişir.
37 Yorumla
Soran+1 yılHayır tabii ki adam evli değildi ben bekar birisiydi yani eşinden boşanmış ayrılmış birisiyle biz tanıştığımızda bizim ilişkimizde o şekilde başlamıştı beş yıl boyunca sürdü ben bugün zaten onunla görüştüm ilişkimizde nasıl saygı sevgi çerçevesi içinde sürdürdüysek Ayrıldığımızda saygı ve sevgi çerçevesi içinde bitti bugün ona sarılmak istedim sarıldım ağladım aslında geri dönmek tekrardan ilişki değinmek istiyorum diye bir mesajda verdim direk söylemeyerek tabii ki ama o 30 yaşın çok fazla olduğunu bizim beş yıl boyunca çok güzel anılar biriktirdiğimizi ve benim kendi yaşıtlarımla ileriye dönük bir hayal kurmam gerektiğini söyledi artık olmayacağını söyledi ben çok üzüldüm yine çünkü ben bunu atlatamiyorum kolay atlatacağını da düşünmüyorum
Soran+1 yılİkisi de değil bugün onun yanındaydım konuştuk çünkü
- +1 yıl
İkisi de değil, yanındaydım diyorsun lakin bunu anlayamazsın ki zaten. Adam sana senin verdiğin alttan mesajlara karşılık kendi bünyesinde o da sana mesaj vermiş. “Kendi yaşıtlarınla ol.” diyerekten. 5 sene sonra birden mi dank ediyor bu düşünce sanıyorsun? Belli ki o da daha kendi kalemi olabilecek birisini bulmuş senden de aynı performansı bekliyor. Buluşup, konuşmanız bu gerçekleri değiştirmez ne yazık ki sevgili soran.
Soran+1 yıl@cherryniz bilmiyorum ayrılma kararını ben kendim aldım kendi kararım da ama yine de çok zorlanıyorum onu unutmaya yaşıtın biriyle olabilecek miyim alışabilircek miyim onu unutabilecek miyim gerçekten bilmiyorum sadece dün konuştuk sarıldık saygı sevgi çerçevesi içerisinde bitirdik o da beni hala sevdiğini ama tekrardan uğraşsakta ilerki zamanlarda 30 yaşın gerçekten problem yaratabileceğine ve şimdiden bitmesinin ikimiz içinde daha iyi olduğunu söyledi bana
+1 yılİnanılmaz bir hikaye ne dicegimi bilemiyorum gerçekten. Az da degil 10-15 olsa gene idare edilir de.30 yaş çok fazla güzelim ya. İlerde asiri sorunlar olurdu muhakkak. Bence süreci atlatmaya bak çünkü ikiniz de oluru olmucagini biliyormussunuz gibi geldi bana.
33 Yorumla
Soran+1 yılBana ben yaşımdan dolayı bir gün gideceğin düşünerek seninle tüm zamanı dolu dolu yaşadım dedi ilişkimiz boyunca bana beni bi gün terkedeceksiniz dıyordu bende terletmeyeceğim neden öyle diyorsun derdim yinede kal gitme dememesı cabasızlıgına kırgınım olur yanı var mı dıye hala düşünüyorum ondan yardım istedim sizden 🥺
- +1 yıl
İkiniz de birbirinizi seviyorsunuz belli ki hala. Ama bilemiyorum cidden göz ardı edilemeyecek kadar çok yaş farkı var. Hakkında hayırlısı olsun bu da ayrı bir tecrübe olmuştur hayatında.
Soran+1 yılOnun caba göstermedigi gün kalbim yaralandi benim hayirlisi olsun demek benim icin caba göstermemesk benim icin en hayirlisiylis 🥺
Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. Bence bu senin degil karsidakinin ayibi hadi sen baba ruhu basinda bi olgun dusunceli bi guc istemisin karsindakinin kizim senin yasin 25 se hayat arkadasinin hadi olsun en fazla 28-30 beni cok iyi bi amca olarak gor biseye ihtihacin oldugunda ara sorun yok dinlerim yardimci olurum diyip sana ne cinsel anlamda nede kalbine dokunus anlaminda asla o gozle bakmamaliydi istedigi kadar hayata bakis acisi genis olsun bu kabul edilebilir bise degil insan kizi yasindaki cocuga hic o gozle bakarmi bea dusunsene sen simdi X bi yasitinla evlendin ve cocugun oldu yillar gecti sen oldun 55-60 yaslarinda ve senin yasitin bi komsun ya da hic tanimadigin biri olsun kizina asik o senin canin parcan o senin herseyin kizin ben Şu an mutluyum dese boyle bi birliktelige onay verirmiydin cidden uzuldum bunlari yasamana
16 Yorumla
Soran+1 yılSorduğunu soruya yanıt veriyorum tabii ki buna onay vermezdim kendi kızımın kendisinden 30 yaş birisiyle mutluyum dese bile ilişkisini onaylamazdım ama işte insan bazen kalbine laf geçiremiyor onun bana gönlü benim de ona gönlüm düştü çünkü ben evlenmiş ayrılmış birisiydim çok küçük yaşta evlenip ayrıldım oda evlenip ayrılmış birisiydi boşanmıştı biz tanıştığımızda ikimizde bekardık yani Oda duygularını kontrol edemedi ben de duygularımı kontrol edemedim beş yıl boyunca birlikte yaşadık aynı evde yaşadık çok güzel anılar biriktirdik çok güzel anlar yaşadık saygı ve sevgi çerçevesi içinde gerçekten hatta bazen diyorum keşke yaşı yaşıma uygun olsaydı tam istediğim karakterde bir adam da ayrılırken de beni hiç şaşırtmadı yine her şeye saygı ve sevgi çerçevesi içinde oldu bugün son kez ona sarıldım ağladım Bana tekrar olur deseydi yine de ona girecek durumdaydım ama o 30 yaşın çok olduğunu ve gerçekten benim yaşıtlarımla takılmam gerektiğini ve ileriye dönük yaşıtım biriyle evlenmem gerektiğini söyledi
- +1 yıl
Valla ne dersen de kizce basindan zor zamanlar gecmis olabilir dunyadaki tek bosanmis kadin sen degilsin ama herkesinbi dengi var hatta hic evlenmemis biriside seninle evlenebilir bu konuda sorun yok ama ana sorun madem karsindaki kisi hayata dolu dolu bakiyo o zman kizi yasindaki birine nasil elini surer nasil o gozle bakar bana bunun aciklamasi yok bence hayatinda ikinci yanlisi yapmisin ilk evliligin belliki cocukluk hatasi ikinci evliliginde olgun agir basli olsun derken yanlis birine denk gelmisin ben tekrar soyluyorum burdaki ana problem karsindaki kisinin sana bakmasi bu nasil olabilir
Soran+1 yılOnunda bana duyguları vardı oda duygularına yenik düştü kalbine söz geçiremedi benim gibi çünkü onun bana olan ilgisini fark etmiştim benim de ona olan ilgim fazlalaşmaya başladı telefonla konuşarak mesajlaşarak başladık sonra da ilişkimiz başladı yavaş yavaş sonra onun evine taşındım beraber yaşamaya başladık beş yıl gerçekten hayatımın en güzel beş yılını yaşadım yani korktuğum tek şey yaşıtlarımdaki erkeklerden ondan aldığım ilgiyi saygıyı sevgiyi sadakati alamayacakmışım gibime geliyor
- +1 yıl
Yasitlarindan daha iyi sadakat ve ilgi alirsin cunki yasitisin seninle ayni anda buyumus ayni seyerleri birlikte ogrenmisiniz digeri sana muhtac sana kole cunki senin yasitin biri ona bakmas direk sapik derler oylesine hatta yani bu kultur va ne dersende ama mumkun değil dusunsene 30 yasindaki kizina 60 yasindaki biri o gozle bakiyo onun gozunede insanliginada yani
Soran+1 yılÖyle deme yine de o da ben de kalbimizi söz geçiremedik dediğimiz gibi çok güzel beş yıl yaşadık saygı sevgi çerçevesi içinde ağlayarak sarılarak bitirdik şimdi o artık yoluna bakacak ben artık Yazıma bakacağım zaten artık geri dönüşü de yok bu işin
- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılBende sevgilimle aramda 22 yaş fark var. Ben 22 o 44 ona hissettiğimi 20 yaşındakine hissedemem. Bu yüzden yaş sayıdan ibaret. Karşı taraf evli değilse arada herhangi engel yok. Senin soruna gelirsek adam senden bıkmışlık hissi gözlerinden anlamıştır ki Seninde bir geleceğin olduğunu düşünüp uzaklaşmak için engellemiş. Çok olgun karakterliyse uzak durur. Ayrılmayı söylemek çocuk oyuncağı değil. Benimki de ayrılmak istiyor musun diyince evet dersem eminim ortadan kaybolur gerek yok tabiki benimde geleceğimiz var. Adam diyor ki ilerde çocuk sahibi olursun benle niye ömür heba edesin, seni düşünüyor
21 Yorumla
Soran+1 yılEvet çok doğru söylüyorsun gerçekten beni düşünüyor bugün ona son kez sarıldım hıçkıra hıçkıra ağladım onunla vedalaştım onu çok sevmeme rağmen aradaki 30 yaş farkını görerek ayrıldık aslında ona geri dönmem için alttan bir mesaj verdim ama o yine de artık olmayacağını söyledi çünkü benim geleceğim için aramızdaki yaş farkının çok olduğunu ve artık üzülmemem gerektiğini toparlamam gerektiğini söyledi
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılŞimdi nereden başlayayım bilmiyorum otuz yaş farkı çok çok fazla şimdi diyelim çocuk yaptınız o adam o çocukla fazlasıyla ilgilenemez altını değiştir mama hazırla çocuğu yıka, diyelim çocuk on yaşına geldiğinde çocuk onla oynamak isteyecek e bu adam ona ayak uydurabilecek mi? gelelim seks hayatınıza siz otuzbeş kırk yaşınızı buldunuz bir bayanın sekste en ideal yaşı e eşiniz yetmişli yaşları bulacak belkide haftada belkide ayda bir seks yapamayacaksınız ihtiyacınızda var, Türkiye’deki insanların yaş ölüm ortalaması sağlıklı yetmiş yaş yetmişten sonrası pekte sağlıklı olmuyor ve siz elli yaşını bulmazdan eşiniz eveliyata gidecek bu yaşta yalnızlık çok zor çünkü insan insana yaşlılıkta daha çok ihtiyaç duyuyor, siz altmış yaşına vardığınızda en iyi yaşlılık yaşı siz çoktan yalnız kalacaksınız ve belki çocuğunuzu evlendirmek isteyeceksiniz çocuğunuzda her birey gibi anne babasını mutlu gününde görmek isteyecek ama onun o şansı olmayacak öyle değil mi?
11 Yorumla
Soran+1 yılTabii ki çok doğru söylüyosunuz ben de sizin tam bu söylediklerinizi düşünerekten ayrıldım ama yine de çok kolay olmadı çünkü benim ona karşı hislerim çok kuvvetliydi onu da bana olan hisleri çok kuvvetliydi bizim çok sağlıklı saygı sevgi çerçevesinde olan bir ilişkimiz vardı sağlıklı dedim tamam aradaki 30 yaş sınırı hariç çok sağlıklı bir ilişkimiz vardı yani ilişkimizi bir kere bile kavga ettiğimizi birbirimize karşı bir saygısızlık yaptığımızı hiç hatırlamıyorum yinede insan kalbine tabii ki söz geçiremiyor bazen de sadece yaş farkından dolayı ayrılmam hata mıydı diye düşünüyorum bunun için sizden yardım istedim zaten
Aşk İlişkileri konusunda 456 cevap paylaştı. Evet baska bir engel yok sa yaş sıkıntı olmalıydı çünkü insanin karşı sina bukadar deyer veren ve saygi duyan cikmaz
Dedigi gibi sana gitme diyerek duygusallık yapsaydın senin geleceğini etkilemiş ve şimdi yaşı sorun ettiysen nerede daha çok sorun edeceğini tahmin edip dur dememiştir bu kadar bilgiye alakaya rağmen ayrılmak istediysen gelecenden korktunu ve beklenti eksikligi olcani ve kendisininde yaslandini ve sana yetemiye cegini ve seni mutsuz etmemek için kal demedi ve hayatini denginle yasaman icin uzak durmaya Karar verdi bence021 Yorumla
Soran+1 yılAyrılırken zaten bana bu söylediklerinizi söyledi seni mutsuz etmek istemiyorum seni gerçekten seviyorum onun için sen mutluluğu hak ediyorsun kendi yaşıtın zengin biriyle olmayı hak ediyorsun onun için sana kal diyemezdim dedi
Soran+1 yılO zaman onun içinde benim içinde en hayırlısı olsun diyelim onunla yaşadığım hiçbir şeyi pişman değilim aksine beş yıla onunla mutlu dolu dolu saygı ve sevgi çerçevesinde bitirdik
Soran+1 yılYa elbet ki öyleydi zaten ben senin için sen ne istersen yaparım diyordu zaten benimle çocuklaşıyordu cinsellik konusunda da bana ayak uydurmak için elinden gelenin fazlasını daha iyi yapıyordu zaten sporcu birisi olduğu için çok bir problem de olmuyordu ama ileriki zamanlarda yaş farkının çok büyük problem olacağını düşünerekten ayrıldım 2,5 aydır zaten ayrıyız büyük ihtimal iş işten de geçti
- +1 yıl
O sana her şeyi sunmuş her teklifi yapmış ama sen gizli tutmayı tercih etmişsin yani adam bir gün bunun olacağını bilincinde yaşamış senle hiç farkında sorun ne olacağını düşündun hiçbir yaşadinla bu yaşadıklarını yaşayamaz sin sen nasıl istersen öyle yaşamayı kabul etmiş hiçbir şeyde ısrar etmemiş zorlamış gizli demişsin gizli kalmış boyle devam etseydi tohafsiniz
Soran+1 yılVallahi biz gerçekten çok mutluyduk çok seviyeli bir ilişkimiz vardı dediğim gibi o benimle çocuk oluyordu ben onunla olgunlaşıyordum ama bilmiyorum işte çevre baskısından aile baskısından yaşı çok problem yapmaya başladım son zamanlarda bir de psikolojikmen zor zamanlardan geçtim ilerki zamanlarda da problem olacağını düşünüp ayrıldım onun gibi seven onun gibi bana sahip çıkan 1.10’un gibi saygı çerçevesini ilişki yaşayabileceğim birini bulabileceğimi bilmiyorum sanmıyorum da ama bu işin geri dönüşü zaten yok çünkü zaten ben onu ayrılmak istiyorum diye söylediğimde bana gitme kal diye hiçbir şey söylemedi sadece tamam dedi
Soran+1 yılEvet bugün tekrardan konuştuk ağlayarak ona sarıldım ve benimle vedalaştı ilişkimizdeki saygı sevgi çerçevesi içinde olduğumuz gibi ayrılırken de saygı ve sevgi çerçevesi içinde ayrıldık birbirimizi severken aslında hiç gitmek istemiyordum o an oradan sarılıp orada kalmak istiyordum
Soran+1 yılAslında bugün ona dolaylı yollardan tekrardan denemek istediğimi tekrardan ona dönmek istediğimi söyledim ama o artık bir kere gittiğim için olmayacağını ve 30 yaş farkının gerçekten çok olduğunu yaşıtım biriyle hayal kurup evlenmem gerektiğini söyledi ama birbirimize sarıldık ben ağladım oda onunda gözleri doldu o an hiç onu bırakmak istemedim bana ne zaman derdin olursa beni arayabilirsin yanıma gelebilirsin yardım isteyebilirsin her zaman kapım sana açık dedi ama tekrardan bir ilişki için denemedim bir anlamı yok dedi
Soran+1 yılDün zaten konuştuk görüştük birbirimize sarıldık ben ağladım artık her şeyi zamana bırakıyorum zaman ne olması gerektiğini gösterecek eğer tekrardan birleşirsek birleşecekz birleşmesekte mecburen bir şekilde iyileşmeye çalışacağım
Aşkın yaşı olmaz derken bunu kastetmemiştik bak ablacım sen zaten evlensende bir çocuğunuz olamazdı çünkü adam baya yaşlı, o senin baban yaşında nasıl ilişki kurdun bilmiyorum ben olsam rahatsız olurdum 30 yaş fark yüzünden ayrılmakla hata etmemişsin babanla yaşıt bile olabilir yani o çok büyük olduğu için sana anlayış gösterir bu yaşa kadar evlenemediyse bir sebebide vardır 23 yaşındayken 53 yaşında adamla konuşmaya başlamışsın yapma böyle şeyler biraz yaşıtlarınla yürütmeye çalış pişman falanda olma başta ilişki kurarak gençlik hatası etmişsin ama ayrılarakta haksızsın diyemem düşünsene 2 yıl sonra gelecekteki kocan doğacak aynen öyle olmuş adam yaşlı olduğu için anlayış gösterir ilişkinizin öyle anlayış içinde gitmesi normal
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet sadece yaştan dolayı ayrılmam Hatay mı diye sormak istemiştim çünkü gerçekten çok güzel bir ilişkimiz vardı sadece ben 30 yaş farkından dolayı ilişki bitirmek istedim beş yıl çok güzel anlar yaşadık saygı sevgi çerçevesi içerisinde Ayrıldığımızda aynı şekilde oldu bugün ona son kez sarıldım ağladım oda bana ağlamamam gerektiğini çok güzel anları yaşadığımızı birlikte ve artık geleceğini düşünüp kendi yaşıtım biriyle evlenmem gerektiğini söyledi
+1 yılYaş biraz fazla ama adam farkında senin için çabalıyamaz adama yaptığın adamı kırmış ve artık onda “genç ben ona çok büyüğüm istediği ben değilim yaş farkından dolayı ileriki zamanda pişman olacağı belliydi şimdiden belli etti hatta ileriki zamanda sana yetemeyeceği zamanlarda ihanet aldatmayla sonuçlanacağını da” yani adamın çabalamayışı senden kaynaklı asıl seni sevdiği için hayatını yaşa kendi yaşıtınla istediğin gibi hayat kur hiç uğraşmayarakta kendini kötü hissetme kötü bir yet etsin kafandaki hayatına alıcağın bir kişi de onu arama aklında o olmasın
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet sizin bu söylediklerinizin hepsini bugün yüzüme karşı söyledi ben ona alttan bir mesaj vererek geri deneyebilirsin mesajı verdim ama o bana 30 yaşın çok olduğunu benim iyiliğim için kendi yaşıtım biriyle evlenip yuva kurmam gerektiğini söyledi beş yıl çok güzel anlar yaşadık ve bu hep kalbinin aklının bir köşesinde kalacak senin de benim de dedim son kez sarıldım hiç kırıkları boğularak ağladım ve Ayrıldığımızda saygı sevgi çerçevesi içerisinde bitti ben ona geri dönebilirim mesajı verdiğimde bile hayır olmaz bu sana kötülük olur dedi
- +1 yıl
Sana söylemiştim ben hayat tecrübemle konuşurum ben yaşamasam da yaşayan insanları dinlerim mantığını çözerim inş ikinizde güzel hayatlar kurarsınız konuşmak dertleşmek istediğinde yaz yardım edebilirim iyi geceler
Ya kızım insanlar nice aşklar yaşıyor ve unutulup gidiyor. Seni burada hiç suçlamıyom, senin temiz ve samimi duygularına inanıyom. Gerçekten bu adamla bir yuva kurmak istedin ve onunla bir ömürlük gelecek düşledin.
Ama bir karar almadan önce sadece duygular değil biraz da mantık da katmak lazım değil mi? 30 gibi bir yaş farkından bahsediyorsun, aşırıyı geçmiş, ya 20, 15 veya 10 olsa bile fazla.
O katır adam bence senin gibi bir çıtırı bulurken senin durumundan ve o anki psikolojinden faydalanmıştır. Akıl var mantık var. O zaten şimdiden fazla yaşlı, yav sen 35e girince o 65e girecek.
Sen onca yıllarını, gençliğini ve mutlu geçirebileceğin anları o dedeye ki adamak istiyon?
Ben seni anladım, kendini şartlandırmışsın başka bir erkek o kadar iyi niyetli, sempatik ve seni güldüremez diye. Merak etme, onca senin yaşına yakın kaliteli, idealli ve saf kalpli erkekler var.04 Yorumla
Soran+1 yılBak yorumunuzu bugün okudum yorumunuz da en altta belirttiğiniz şeyler kafamda dünya aslında onun gibi kimse bana değer vermeyecek onun gibi kimse bana sadık olmayacak onun gibi kimse beni sevmeyecek onun gibi kimse bana saygı göstermeyecek gibi hissediyorum benim aslında en büyük korkum bu çünkü yaşıtlarımın bana ihanet edeceğini yalan söyleyeceğini sadık kalmayacağını düşünüyorum aramızdaki yaş farkından dolayı o onun bana her zaman saygısı sevgisi vardı ve bana sadıktı
- +1 yıl
Yanlış ve mantık dışı bir düşünce ve algı. Kendinden yola çık, nasıl sen iyi niyetli ve safsın ha senin gibileri demek ki binlerce daha var. Yoksa dünyada eşi bulunmayan bir tek sen ve o yaşlı adam mı? Senin gözünde bir pembe yalancı gözlük var, onu kaldır bir gerçekleri gör kendine gel. Bak bir laf vardır, olmayan duaya amin denilmez. Tam o mesele senin meselendir. Merak etme, kendine ve tarzına ve karakterine uygun bir sevgili ve erkek arkadaş bulursun. Erkeklerin çoğu da o kadar sandığın gibi kötü değil. Ona bakarsan kadınların yarısı da kötü huylu. Benim sana tavsiyem: onu kafandan komple sil, bir anlık hata olarak gör. Ve zaman kaybına uğramadan kendine güzel kalpli bir eş ve hayat yoldaşı bul. İmkansız bir şey değil, ararsan bulursun mutlaka nasibini. Evet, kötüleri de var. Ama onlar kendilerini zaten öyle böyle belirtir, sinsiliğinle ve çelişkili davranışlarınla. Hadi bol şanslar!
Soran+1 yılTavsiyeleriniz için çok teşekkür ediyorum zaten dediğim gibi dün saygı sevgi çerçevesi içerisinde sarıldım ağladım vedalaştık birlikte gerisini zaman gösterecek neyin nasıl olduğunu elimden geldiğince hızlı bir şekilde iyileşmeye çalışacağım ama tabii ki yeni bir partneri bulup yeni bir yola çıkmak bu kadar da kolay değil benim için çünkü öncelikle onu aklımdan ve kalbimden çıkartmam gerekiyor ve dediğim gibi Kendi karakterinden dolayı onun karakterini çok beğenmiştim onun adamlığı saygı sevgi çerçevesinde olan ilişkimiz sadakatle kendi yaşıtımda ki bir erkeğin bunları veremeyeceğini düşünüyorum sadece bundan korkuyorum
Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Şimdi şöyle bir durum var seni yargılamak değil 30 yaş farkı ilk başladığında düşünmen gerekirdi seni sevmiş olabilir ama irtibatta kalmak seni unutmasını zorlaştıracağını düşünmüş olabilir. Eğer sevmediyse zaten senin de onu sevmediğini ve farklı sebebler için birlikte olduğunu düşünmüş olabilir ve ulaşılmak istememiş olabilir. Diğer seçenek hayatına başka birisini almıştır sonuçta olgun bir blrey senin olacağı gibi onunda hayatına birileri girecek ve bunun zedelenmesini istemiş olabilir. Veya evli ise evine dönmek istemiş olabilir. Yani başlamanın hata olduğu bir durum için ayrılman hata demekte bilmiyorum. Ama o zaman yaşı düşünmeyen şimdi bunu bahane etmek olmamış güzelim. Şimdi bizim yaptığımız yorumlar pek bir şey değiştirmez bence artık verdiğin kararın arkasında durup kendi yolunu çizmeli ve yuvanı kurmalısın
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet verdiğim kararın arkasında duracağım zaten bugün son kez onunla sarılıp saygı ve sevgi çerçevesi içinde ilişkimizi bitirdik
Baban yasinda belki de daha buyuk birine karsi nasil bu sekilde bakabiliyosunuz anlayamiyorum. Yargilamak icin degil ama insan bi ben napiyorum su an diye dusunur. Goruntu olarak, yas olarak, bakis acisi olarak 30 yas fark asla gormezden gelinemeyecek bi boyutta. Bence dogru olani yapmissin
37 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum yadırma zaten başına gelir dış görünüş olarak öyle 30 yaş deyince tontoş bi dede hayal etme yani sporcu bi adamda kaslı ve normal yaşından da 10 yaş genç görünen bi tipti bana ilgisi vardı hissetmiştim sonra benim de ilgim olmaya başladı işte 2,5 ay oldu ayrılalı
- +1 yıl
Ben. 60 yasindayim. Hic sigara Ve iki kullanmadim. 15 yasindan beri vucut gelistirmek yapiyorum kasli vucuda sahibim. Kimse yasima inanmiyor. Ben arkadasa bir ogut verdim. eger fizik olarak cokmusse birak diye.. mesela benden kasli bir vucut var gobek yok. yazim kisa kollu tisort giydimmi. bazi gencler yaninda ihtiyar gibi duruyor.. bunlari bir yana. seviyorsa. onun gozlerine sevgi ile bakiyorsa. bu sevgidir. fizigi iyi Ve Kalbi sevgi dolu bir erkek ona ozel davranir onu sevdigini hissettirir.. Ben. Yirmi yasinda olup fizikmen. Ve karakter olarak 80 yasinda gibi olanlar gordum... Tavsiyem. Arkadasa. 1- Fizigi nasil. Yasli duruyor mu yurumede falan zorluk cekiyor mu gobegi var mi? 2- Gozleri ona Sevgiyle bakiyor mu? 3- is var mi calismayi seviyor mu? Bu uc seye sahipse birakmasin ama biri bile yoksa hemen birakin onu. Benden Tavsiye insallah. Mutlu olur arkadas
Soran+1 yıl@ShelbyCobra 1 30 yildir sporcu yasindan 5 10 yas genc gösteriyor herkeste bunu söylüyor kasli birisi göbek yok kas var kollarinda da kas var dediginiz gibi gencler yaninda ezik kalirdi hep
2 sevgi dolu bakiyordu seviyordu beni
3 kendi is yeri vardi durumu iyiydi kendiside calismayi seven birisi ( ama ben onu biraktim ayrildim ) zaten artik geri dönüsüde olmaz yay burcu cok gururlu birisi bana gitmeebile demedi arayipta dön aslaa ama asla demez 30 yas genc olmama ve sevmesine ragmen demez gururunu bilmiyorum onun- +1 yıl
Seven bir kadin birakmak. Acayip. Ben. Erkek olarak benim seven. bir kadini severim. ona. sevdigimi Bakislarimla soylerim sarilirim. birakmam. aslinda bu benim degiller seven. bir erkegin hissetmesi gerekenler.. Ben eger birine seversem Ve otuz yas benden kucukse. su an Kendimi genc. hisseder Ben.. O Sevgiyle Ve o gencecik bayana iki Kat dahada genclesir Ve hayata onun icin. dahada Sevgiyle bakardim.. Ne guzeli eve geliyorum gencecik hayata dolu bir kadin. Kapiyi aciyor.. bu ne guzel. bir ruya Ve bunu. o kacirmis.. insanlar bazen. anlasilmaz oluyorlar.. Peki.. senin onu taniyan bir tanidigin yok mu? Oyle biri varsa ortam ayarlar ikinizin. konusmasi icin Ve ona boyle bir firsat bulmussun seni seven kadini uzuyorsun gibi tavsiyelerde bulunacak birisi varsa. onunla temas kursun. belki jersey yoluna girer..( Ah. Ben tanisaydim onu ona anlatirdim cok sey kaciriyorsun seven bir kadin var. Ve bu hayattir dedim ikna ederdim. gercekten uzuldum durumunuza
- +1 yıl
benim telefonum ingilizcede cevirmeye calisiyor yazdiklarini cok yalnis kelimeler olmus.. buyuk bir Ozur..
Soran+1 yıl@ShelbyCobra ben gidiyorum dedim o tamam dedi orada bitti iste bizimkisi benim icin savasmadi orada kirildil aslinda üstüne benim numarami engelledi bende onun numarasini engelledim erkekler avci ruhludur ama kalbim yaralandi belki de baskasini hemen buldu onun icin bu kadar beni cabuk cikartti hayatindan kafam allak bullak resmen bi yanim ona kosmak bi yanim uzaklasmak istiyor beni görmem istese konusmak istese her türlü bi ortak yönümüzü bulup gelip konusurdu karsima cikardi o kadar rahat olmasi beni cok yaraladi sadece… 😔😭
- +1 yıl
Ne aci Sen kalk seven gencecik bir kadin. Birak.. iktidarsiz olmali... bunu saklamak icin. cevap vermiyor olabilir bos ver. onu. Sen seninSeven birine. layiksin
+1 yılGünler toz bempeler çabuk biter, tutku da biter bitmese bile azalır...
Pembesi gidince tozu kalır yaşananların, aynı evin içinde gerçek bir hayatı paylasmaya başladığınızda anlarsın o adamın sana bir süre sonra yetemeyeceğini, hem fiziki olarak hem duygusallık olarak bu yüzden doğru kararı vermişsin bence... 3-5 yaştan bahsetmiyorsun sonuçta10 YorumlaBir geleceğiniz yokmuş zaten. Yani siz diyorsunuz gizliydi diye öncelikle bu çok büyük sorun, ikincisi yaş farkınız bence biraz fazla ve zaten kusuruma bakmayın haddim değil belki size çok ağır gelecek ama o istediğini almış ve sizi silmiş bu kadar öyle süper, özel bir yeriniz yokmuş. Artık kendinize daha uygun, size gerçekten siz olduğunuz için değer veren birini bulun.
10 Yorumla
+1 yılYaş asla sorun değil. Sadece mutlaka er ya da geç o farkın yarattığı eksiklikleri doldurmak istersin. Şöyle söyleyeyim, insan sevmek sevilmek değer görmek ister fakat bunlar yeterli değil özellikle kadinlar için. Gizli bir ilişkiydi diyorsun. Mesela hayatindaki en önemli eksiklik sevgilinle korkusuz rahat bir şekilde yaşayabilmek. Biri gorecek mi duyulacak mi ne yapacagim? İçinde hep bi acaba sorusu vardir eminim. 5 koca yıl az değil. Ama genceciksin 🤍 yanlış anlaşılmak asla istemem ama 20li 30lu yaşlarda bir beyle festivale gitmenin, canli müzikte şarkıya eşlik etmenin, birlikte gittiğin tatilden fotoğraflar paylaşmanin içinde koca bir özlem olduğu gerçeği eminim ki var. Şunu eklemek istiyorum, yaşı tipi karakteri ne olursa olsun çabasızlığın 'bahanesi olamaz'. Çaba içgüdüsel bir şey. Üzülünce aglarsin. Acikinca yemek yersin. Bir seyin bitmesini istemiyorsan da ayni sekilde içgüdüsel bir sekilde cabalarsin manyak olursun. Tepkisiz kalabiliyorsan o iliski o gun bitmemistir.
24 Yorumla
Soran+1 yılTabi ki söylediginiz seylere icten ice icerliyordum veya genc bi cift görsem yanlarinda cocuklari resim cekip paylasmalari gezmeleri icten icene imrenirdim elbet kiii…
Bende öyle düsündüm cabasizligin oldugu yerde aslinda oda bir nevi gitmemi istemis iliskimiz bitsin istemis gidecegim günü beklemis kendini buna hazirlamis- +1 yıl
5 yil diyor bak bu 5 yıl içinde gerçekten güvenebileceği ya da onu heyecanlandıracak bir yarısı çıksaydı zaten onunla olurdu ondan gördüğü ilgiyi kimden görmediği için 5 yıl boyunca devam etmiş 5 yıl göstermiş o parçayı daha nasıl bir çabadan bahsediyorsun gidip eğlenmesini engelleyen bir durum yok kalmıyor baskı yapmıyorum istese zaten gider
- +1 yıl
Eğlenceyi kastetmiyorum ki ben sadece örnek verdim. Ayrica verdiği değer kadar değer de görmüş ki bur ilişki 5 yil tek taraflı emekle yurumez yurumemeli de. Ayrica hayatinda biri varken bi zahmet ona ilgi gosteren onu heyecanlandiran birileri olmasin. Yani buna firsat vermemesi lazim zaten kapilari kapatmasi lazim. Aşırı feminist biri değilim ama kimse kusura bakmasin hayatinin baharinda bi kadin, her şeyi görmüş geçirmiş uzun yol kat etmiş yaşıtları torun torbaya karışmış bi adam için velinimet. Ona genç bir ilişki sunmasi ona gençlik yillarindaki heyecani yaşatması kesinlikle velinimet
Soran+1 yılTabii ki de beş yıl boyunca bu ilişki içinde hem ben hem de o ikimizi birbirimize saygı sevgi çerçevesi içerisinde birbirimize alakamızı ilgimizi gösterdik tabii ki tek taraflı olsaydı zaten beş yıl bu ilişki sürmezdi
+1 yılAradaki yaş farkı cidden fazla ve karşıdaki kişi cidden olgun bir insanmış. Sana itiraz etmemiş çünkü sana baskı uygulamak istememiş. Ayrılmak isteyen insanı konuşarak ikna etsede içinde bı gitme düşüncesi olduğunu hep düşünecektir. Aradaki yaş farkından dolayı senin kendi yaşıtlarınla görüşmek istediğini düşünmüş kararına saygı duymuş. Seni engellemiş , tamamen ona çıkan yolları kapatmak için aklın bulanmasın diye. Böyle bir durumda karşılıklı saygı çerçevesi içerisinde bitirmek en mantıklısı olacaktır.
22 Yorumla
Soran+1 yılSizin bu yazdıkların hepsini bana bugün yüzüme karşı söyle de ona alttan bir mesaj vererek tekrardan dönmek istediğimi söyledim yani direk olarak değil tabii ki o da bana 30 yaş farkının çok olduğunu kendi yaşıtımda ki biriyle takılmam gerektiğini evlenip yuva kurmam gerektiğini söyledi saygı ve sevgi çerçevesi içerisinde bugün ona sarıldım çok da ağladım aslında ve son kez vedalaştık bana seni engelledim çünkü Aklın kalmasın diye dedi çünkü eğer seni engellemeseydim sürekli mesaj atardın aklın kalırdı seni manipüle etmek istemedim dedi
- +1 yıl
Gerçekten olgun bir insanmış. Teşekkür edip akışına bırakmak lazım bazı şeyleri. İkiniz içinde hayırlısını dilerim 😊
Gizli Üye(18-24)+1 yılİlişkiler karmaşıktır ve herkesin duygusal deneyimi farklıdır. Yaş farkı bazen ilişkiyi etkileyebilir, ancak ilişkinizin sadece yaş farkı nedeniyle sonlandırılması, kişisel bir tercih meselesidir. İlişkinizi bitirmenizin nedenleri sizin için önemliydi ve bu kararı verirken dikkate aldığınız şeyler kişisel tercihlerinizdir. Her iki tarafın da mutlu olduğu uzun bir ilişkinin ardından ayrılmanız zor olabilir, ancak bu kararı verirken duygusal sağlığınızı ve mutluluğunuzu ön planda tutmalısınız. Her iki tarafın da farklı ihtiyaçları ve beklentileri vardır, bu yüzden kararınızı kendinize saygılı bir şekilde almışsanız, hatanız olup olmadığını düşünmek yerine kendi ihtiyaçlarınıza odaklanmanız daha iyi olabilir.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen 34 yaşındayım bana 25 yaşındayken 14 15 yaşında kızlar teklifte bulunuyordu. şu an 34 yaşındayım ve geçen gün 18 yaşında bir kız bana o kadar bakıyordu ki ben yaşını o kadar küçük bilmiyordum instagram filan aldım sonra baktım kız 18 yaşında o da benim yaşımı bilmiyordu bende onun kini ama beni beğendiğini dikkatini çektiğimi söyledi. Kendisi için yaşın sorun olmadığını ama ailesinin karşı çıkabşlexeğini söyledi. Yani bilmiyorum sırf yaştan dolayı çoğu kez terkedildim 🙂🙂 ama bende normalde o yaşta birine açılamam çok beğendiğim 21 22 yaşlarında kızlar oluyor ama açılmaya çekiniyorum. Bu çok farklı bir durum ya 30 yaş büyük biriyle nasıl olur bilmiyorum.
011 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılHadi ya 🙂🙂
Cevap sahibi+1 yılHmm hanginiz büyük ki?
Cevap sahibi+1 yılEşin 18 yaş mı büyük senden
Cevap sahibi+1 yılHmm idi derken artık değil mi?
Cevap sahibi+1 yılAma nasıl tanışıyorsunuz ve nasıl 18 yaş büyük biri ile evleniyorsunuz ya ben 25 yaşımdan beri bunalımdayım 😃😃
Cevap sahibi+1 yılAhaha deli evlenseydin birde
Bende yaşadım bence en doğrusu yaptın neden dersen şöyle düşün her şey zamanla eski olur başta zordur ama bakarsın hayatın öyle güzel olur kü her konuda her zaman kısa ve net en iyisi yapmışsın kararlı insan ne yapacağını bilir ya üzme kendini hayatına bak demek kolay ama sen kalbini de aklınıda kendine odaklayıp düşün bence:/
11 Yorumla
Soran+1 yılYorumun için teşekkür ediyorum öyle yapacağım zaten bugün onunla görüştük ona sarıldım ağladım son kez vedalaştık tüm güzel yaşadığımız beş yılı güzel hatırlamak adına saygı ve sevgi çerçevesi içinde ayrıldık onu hiçbir zaman unutmayacağım kalbimin ve aklının hep bir köşesinde kalacak ama böyle olması gerekiyordu umarım onu sevdiğim gibi karşıma yaşıma uygun adam gibi bir adam çıkar
- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yıl30 yaş fark olan biriyle aşk yaşayamazsın o sana babalık yapmıştır, benim babamla aramda 30 yaş yok ya lütfen kendine gel ne yaşıyosun sen 🤷♀️
11 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef ben de ne yaşadığımı bilmiyorum ama tabii ki ilişkiyi bitirdim ama yine de canım acıyor çünkü ona bugün son kez sarıldım ağladım vedalaştım
+1 yılYaş farkı evet, büyük bi faktör ve geleceğiniz yok, gizli saklı yaşadığınızı söylüyorsun zaten her şeyi.
Bence her şeyin temelinde üzülerek söylüyorum ki zayıf bi kişiliğinizin olması olabilir yani psikolojik olarak zayıf olmanız. Güçlü kadın olabilmeyi beceremeniz gerekiyor, güçlü olmalısınız kendiniz için.
Psikolojik destek almayı düşündünüz mü?16 Yorumla
Soran+1 yılEvet psikolojik destek almayı düşündüm bugün gidip randevumu da aldım başlayacağım ama bugün ben onunla görüştüm ve ona sarıldım ağladım son kez vedalaştık o da bana doğru olanın senin verdigin kararın olduğunu söyledim kararından sakın tereddüt etme senin verdin doğru bir karardı çünkü senin verdin kararı ben kesinlikle veremezdim kesinlikle seni terk edemezdim dedi onun için senin için doğru olan senin yaşıtın biriyle arkadaşlık kurmak evlenip yuva kurman dedi
- +1 yıl
Son ya da ilki yok. Görüştüğün sürece aşılamaz yollara gireceksin. Maddi durumun nasıl?
Soran+1 yılMaddi durumum çok şükür iyi çalışıyorum kendi paramı kendim kazanıyorum kendi ihtiyaçlarımı bugüne kadar hep kendim ödedim
- +1 yıl
O ortamdan uzaklaşma, deşarj olabilmen için bir ortam yaratabilir misin?
Soran+1 yılO ortamdan uzaklaştım oda zaten oturduğumuz evden çıktı taşındı ben de taşındım spora başladım sağlıklı beslenmeye başladım spora gidiyorum arkadaşlarımla günde 2 saat spor yapıyorum kafa dağıtmaya çalışıyorum onu unutmaya çalışıyorum ama maalesef ki her gece onu hala rüyamda görüyorum mutlu anlarımızı görüyorum sabah uyandığımda sanki hala onundaymış gibi hissediyorum
- +1 yıl
İletişim yetisi güçlü biriyim, konuşmak ister misin? İyi geleceğini düşünüyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 479 cevap paylaştı.
+1 yılDemek sadece senden faydalanmış. Nikah yok ama karı koca hayatı. Zevki bitince de artık başka denizlere yelken açmış. Belki adam evliydi sadece senden faydalandı Bir kere başlangıcınız çok yanlış. Gayrimeşru bir hayatın sonunun mutlu biteceğini mi sandınız. Bence bu tür yaşam şekilleri ifsat ve yıkımdan başka bir şey getirmez.
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 399 cevap paylaştı.
+1 yılEtrafindaki diger erkekler simdi sana cocuk gibi geliyodur. O sana daha guvenilir bir his yaratti cunku.
21 Yorumla
Soran+1 yılBu cok doğru Şu an zaten o psikolojideyim arkadaşlarımın gösterdiği her erkek bana çocuksu gelıyor
+1 yılCevap görselde
27 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler sagolun bende yaşadım
Soran+1 yılNasıl yani?
- +1 yıl
Annemin çok yakın bir arkadaşının ablası ile beraber oldum uzun süre eşinden ayrı bir bayandi eşi tatmin edemiyormus
Soran+1 yılYok bizim öyle bi problem değildi ikimizde bekar bireylerdik ben kadın olarak ondan 30 yaş genctım yınede onu yaşadığımız her anı çok özlüyorum ama o beni engelledi geçen hafta
- +1 yıl
Bizde sevgiliydik ama ağırlıklı cinsellik vardı bende unutamadim
Soran+1 yılBen onun merhametini saygısını sevgısını sahıplenısını benı sevmesını değer vermesını onun kendısını unutamıyorum konu cınsellık olsa yaşıtımla olurdum zaten o benden 30 yaş büyüktü
- +1 yıl
Bizde de sahiplenme vardı hayat
Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. insanlar yaşayamadıgı herseyi karalar
adam seni sevdiği için seni terketmiş
sen bu adama ulaş sen çabala işte o zaman seninle bu yuva kurucaktir
senin onu istemen lazım
o seni her zaman sevicektir
buna benzer Bi yorum dahi yazmaz alt satırlarda hiç kimse
akıllı ol o adam sana kör kütük aşık
01 Yorumla
Soran+1 yılBugün gittim yanına görüştük alttan bir mesaj olarak geri dönmek istediğimi tekrardan denemek istediğimi söyledim tabi bu sözleri direk olarak söylemedim alttan dolaylı bir şekilde söyledim ama o beni kırmadan 30 yaş farkının çok olduğunu benim iyiliğim için olmayacağını verdigin karardan tereddüt etmemem gerektiğini söyledi ona bugün sarıldım hıçkıra hıçkıra ağladım vedalaştık birlikte her şey saygı sevgi çerçevesi içinde oldu ama ben ona sarılırken onu hiç bırakmak istemedim tekrardan onunla birlikte olmak istedim ama bu sefer o olmayacağını söyledi dolaylı bir şekilde
+1 yılYanlış anlaşılmasın ama belki de bu yaştaki birine ilgi duyman geçmişinde yaşadığım travmatik olaylardan ötürü belki zamanında baba sevgisi göremedin ve o karşıdaki kişi olan bağlılığın tamamen ona bir babanın sana vereceği her şeye sahip olduğun için sahiplenme benimseme sana saygı duyması fikir olarak vesaire aslında sen karşısında karşısındaki insana sevgililik ya da bir evlilik değil sen bence bir babalık aradığın için bu yaştaki birine ilgi duydun
01 Yorumla
Soran+1 yıl🥺🥺🥺
+1 yılBu tarz bir aşka bir şey diyemem ama ilişkiye dönüşmemeliydi. Sonu baştan belli. Kadının böyle durumlarda kendini koruması gerekiyor. Adam birkaç sene sonra kendini unutmaya başlayacak zaten ama kadın ilişkiyi unutamayabilir. En fazla on yaş. Fazlası fazla!
01 Yorumla
Soran+1 yılIlk baslarda evim ayriydi zaten hafta sonlari gidip gelirdim sonra tam bana gel beraber yasiyalim dedi evimi yine blzmadim 1,5 yil kaldi tabi onuamanlar 23 yasindaydim 1,5 yil sonra evimi bozdum kirayi devrettim baskasina ama yinede benim yasim 28 oldu ama canim cok aciyor beni bu kadar cabuk mu unuttu bu kadar kolay nasil engelleyebildi sevmedi mi diye sorular beynimi mesgul ediyor
+1 yılPretty Ricky'nin dediği gibi
"it ain't nothing bu a number"
Bence adamın sana göre "savaşmamasının" sevip sevmemekle alakası yok.
Olgun davranıp kararına saygı duymuş.
Yaş farkına gelince, benim KS'da sorduğum bir soruyu hatırlattı:
"normali belirleyen faktör nedir?"
çoğu cevaplarda topluma bağlı olduğu söylendi. Mesela toplum hırsızlığa iyi derse bu normal kılınır, yani toplumun doğrusu her zaman doğru değildir.
Demem şu ki aşk yaş bilmez, ve kendi doğrunu kendin bulman lazım.
Adamın hemen "vazgeçmesi" de anlaşılabilir aslında, geriye bakarak senin yaşlarında edindiği tecrübeleri düşünüp senide bu tarz tecrübelerden alı koymak istememiştir11 Yorumla- +1 yıl
*but
+1 yıl5 yıl birlikte yaşayıp evlenmemiş seninle hem bu dunyani hem diğer dünyanı mahfetmis. Okadar sevse aklı basinda olsa büyük bir insan bunların günah ve yanlış olduğunu bilir senle evlenirdi. Acı ama gerçek bu. Neden nikah kıyıp kanunen sana kozlar versinki Gittiği yere kadar gider kafasında kullanılmış seni. Benim görüşüm o. Bana yaş farkı 10 dan fazla birisi askinti olduğunda olayı abi kardeşe cebiriyorum. Olay kapanıyor. Kimsenin ahını almaya gerek yok
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Senin gençliğine aşık olmuş 5 koca yıl her şey yolunda gitmiş. Cunki ona verilen büyük bir lütuf olmuşsun. O kadar sevmiş olsa evlenirdi ya da teklif ederdi. Sende gençliğinde yaşama imkanı bulmadığı herşeyi yaşamış sen ilk gidiyorum dediğin de seni o terk etmiş olmadan bitmiş. O terk etse büyük ayıp olacaktı sen terk ettin konu kapandı.
00 Yorumla
+1 yılGenelde böyle olan ilişkiler suggar daddy suggar baby tarzında oluyor başka açıklaması da yok mantıklı düşündüğümüzde adamın işi bittiği için sana niyet gitme dur desin ki zaten siz en iyisi başka bir daddy bakın bu zor zamanınızda tek kalmamanız sizin psikolojikmen iyi olmanızı sağlar
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 491 cevap paylaştı.
+1 yılDoğru karar vermişin o yaşta millet dede oluyor çocuğunuz olsa onun içinde senin içinde zor olurdu. En çok babaya ihtiyacı olduğu yaşlarda babasının hayatta olmama ihtimalide çok yüksek ayrıca.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 840 cevap paylaştı. Baban yaşında biri o. Babanla iletişimin nasıl peki?
17 Yorumla
Soran+1 yılKötüydü hep cocuklugumdan beri
Soran+1 yılEvet baba sevgisi görmedim üstüne hep problemli bsba kiz iliskisi vardi babamla belki de bundandir dediginiz gibi
Soran+1 yılUmarim zamanla toparlarsam psikolojimi yasitlarima yönelebilirim cünkü yasitlarim cok cocuksu geliyor bana tekrardan bu kadar yas farki olan birisiyle olmak istemem
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılE yuh knkkk cidden yuh bu da soru mu o 30 iken sen daha bebekmişsin bi de böyle düşünn
12 Yorumla
Soran+1 yılAma çok iyi anlaşıyorduk bana saygısını sevgisi vardı olgun bi erkekti bu ilişkiden sonra kendi yaşıtlarımda ki erkekler bana çocuk gibi gelecek onu unutup bi ilişkiye başlamam bile çok zor ondan sonra :(
Soran+1 yılGelde kalbe anlat be işte:( 2,5 ay oldu ayrılalı
Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Çok fazla ten uyumu olmaz ruh uyumu olmaz en fazla 7 8 yaş idealdir.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbence ayrılmakla en dogrusunu yaptın, benim erkek arkadaşımla aramda 12 yas vardı ben 23 ken o 35 ti görünüşü ve hayat enerjisi acısından uyumluyduk ama yıllar geçtikçe isler ciddiye bindikçe her şey zorlaşıyor o toz pembe dünya kayboluyor, en basitinden anne baba olam yaslarımız bile soru işareti kalıyor kafada çocuğuyla arasında 40 45 yas fark olsun istemem mesela ya da gelecek göremem. su an acı çekiyorsun ama tekrar aşık oldugunda şükredeceksin
01 Yorumla
Soran+1 yılBen sadece aramızdaki yaş farkını problem yaparak ayrıldım bugün ona sarıldım hıçkırarak ağlayarak vedalaştım saygı ve sevgi çerçevesi içerisinde umarım bir gün tekrardan birini sevip ona duyduğum duyguları başka birini duyabilirim başka birine de böyle bağlı olabilirim çünkü benim tek korkum başka birini sevememek
Gizli Üye(25-29)+1 yılKızı yaşında birile ilişki karaktersizlikdir ve sende aynı şekilde miden nasıl alıyor nasıl yokluktasin evli genç biri olsa yine derdim hadi arkadaş 60 basmış bastonla yurucek nasıl miden aldı siz kızları anlamıyorum artık gerçek manada ve harbi aklım duruyor nedir bu aşk anasını satim gençlere bakmazsiniz yaşlı moruklara bakarsınız iykide son bulmuş
03 Yorumla
Soran+1 yılYa öyle dışardan baktın mı bastonla yürüyecek bir dede değildi yani 30 yaşındaki kaşlı bir erkeği bile taş çıkartırdı çünkü uzun zamandır spor yapıyordu yani kollarında bacaklarında kas vardı göbekleri göbeğimde kas vardı göbeği yoktu yani kalp bu işte sözü geçiremiyorsun yani diyebilecek bir şey yok tabii ki buna
Cevap sahibi+1 yılİşte yurumesin 20 yasinda bı adamla bir değildir bebeğim en fazla bir yıl ama taşıtın senin eniyisi dir tel no at Instagram sana özelden anlattım
Cevap sahibi+1 yılKasini s*k*? Onun isterse g*tü kas olsun kızı yaşında birini altına almak nerden baksan tutulur yanı yok gelmişim burada kendini avuturyorsun gençler ne eksik anlamıyorum de hele heryeri kas olsa ne yazar ben KİCKBOKS cuyum amatör ama normal olsam da Allah'a kavuşur bı yumrugum la o zilli çabuk seni kendime ayarlıcam gör bakiyim genç erkek nasıl olur utanmada yok la baban yaşında adamla yapmaya utanmaz
O yaşta birini sevmek senin problemli olduğunu asla göstermez ilişkine gelirsek aşkta mantık olmaz ama mantık çercevesinde bakmak zorundasın o 60 - 70 yaşına geldiğinde bir süre sonra anlaşmazlıklar çıkıcak aşkın gözü kördür bunu senin için söylüyorum bazen bazı şeylerden vazgeçmek daha hayırlıdır ayrıca isterse 55 yaşına bi adam olsun ne olursa olsun gurur yapmamalıydı sana karşı seni seven adam zaten gurur yapmaz o yüzden kendine bak kendini geliştir üzülmek için hayat çok kısa..
10 Yorumla
+1 yılçok yaş farkı var bence mantıksız aşk ta bazen yeri geldiği zaman mantık ister kalbine düşüncene söz geçiremezsin ama bir yerde dur demelisin bence onu da yapmışsın benim düşüncem pişmanlık yaşama 10-15 hadi 20 dersin bir nebze ama 30 yaş farkı çok fazla sen 20 yaşındasın o 50 düşünsene bi.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 917 cevap paylaştı.
+1 yılÇocuğu yaşındaki kızla evlilik veya sevgililik uygun olmaz bencede.
Adam 70 yaşında olacak kız 40 yaşında. Mantıken uygun değil bence.
İyi etmişsin ayrılarak10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 31,3b cevap paylaştı. Kendi seciminin bedelini başkasına yüklemen büyük hata böyle istedin ve oldu artik bunundusunme ve yoluna devam et
13 Yorumla
Soran+1 yılAsla yüklemedim biz zaten kötü ayrilmadim dostca ayrildik sadece cok duygusalim ve hislerim var hagla ona karsi
- +1 yıl
Hislerin yeterince güçlü olsaydı bu yola girmezdin muhtemelen hayatında farklı bir deneyim yaşamış sona gelmissin tepkiyi anlamlandiramadigin için biraz bocaliyorsun budangelecekten korkundan kaynaklı verdiğin kararı hatırla ve karşı tarafın hareket tarzını kafanda kurup senaryo üretme kısa süre sonra toparlarsin ya
Soran+1 yılKisa sürede toparliyacagimi umut ediyorum sadece benden büyük olmasina ragmen tepkisiz gitmeme tamam demedi cabasizligi ve engellemesi beni sasirtti elbet ki gececek elbet ki geride kalacak bu hisler evet dogru peki onun hisleri kuvettli olsa gitme demez miydi? Madem benim ki kuvvetli degil ya onun ki
Herkes yaş demiş ama sen gizli bir ilişkiden bahsetmişsin bu seni kırmış.
Yaş önemli ve çok fazla 10 yıl sonra sen pişman olurdun
Diğer taraftan onun ilişkisine sahip çıkmaması seni kırmış ve bu noktada haklısın
Bide numara engelleme var
Adam seninle vakit geçirmiş ve her şeyin farkında 10 yıl sonra sen ona tekme atma diye o erken davranmış
Üzülme önüne bak 😊🍀21 Yorumla
Soran+1 yılYok zaten ben ayrildim ondan yinede iste hemen engellemesi ne bilim cabasizligi kirdi kalbimi acikcasi
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılBence artık önüne bakmalısın. Geçmişi unut. Herşeyde vardır bir hayır. Bundan sonra seni daha güzel günler bekliyor. Kendine inan.
20 Yorumla Asıl mesele şu ilk tanıştğnzda da aranzda bayaa yaş farkı varmış, o zaman yaşa takılmadın da şu an bu durum neden kafanı karıştırdı?
Sen onu değil onunla geçirdiğin o zamanı sana verdiği o ilgiyi özlüyorsun.
Muhtemelen o da sen kendi hayatına bak, önüne bak diye seni engellemiştir.22 Yorumla
Soran+1 yılEvet bugün sizin söylediğinizin aynısını söyledi seni engelledim çünkü kendi yoluna önüne bakman gerekiyor dedi eğer seni engellemeseydim bunu yapamazdım bunu yapmam gerektiği için yaptım dedi bugün ona son kez sarıldım ağladım vedalaştık saygı ve sevgi çerçevesi içerisinde hiç gitmek istemedim aslında ona sarılmak orada kalmak istedim ama artık o olmayacağını söyledi ve 30 yaşın gerçekten çok olduğunu söyledi başta evet duygularımızı kontrol edemedik ama tabii ki iş ciddiye binince 30 yaşın çok olduğunu şimdi görebildik
+1 yılMantıklı bir ilişki değilmiş adam beş yıl istediğini elde etmiş belli saatten sonra hali kalmaz yetişemez zaten kendi yaşıtları ile takılsın biraz da buna üzülmek de ne bileyim psikolojinin iyi olduğunu düşünmüyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılZaten iyi degil psikolojim Şu an da ileri zamanlarda nasil olurum bilmiyorum ama toparlanmak icin spora gidiyorum kendimi spora verdim baska mesluliyetlere verdim o aklima gelmesin diye evet yas farki coktu ben ayrilmayi söyledim oda tamam dedi gitme demedi bende duygusal olarak sevmedi mi ki savasmadi kal demedi pstüne o beni engelledi 30 yas ben ondan kücük olmama ragmen diye düsünüyorum yani saglam bi psikolojim yok Şu an da faekindayim profösyonel destekte almaya calisacagim yoksa yenemiyecegim onu bizi düsünmemeyi belki ben onun umrunda aklinda bile degilimdir duygusal oldugum icin ben takinti yapiyorumdur
+1 yılKınamiyorum başima gelmesin diye ama olmaz yani çok fazla
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 810 cevap paylaştı.
+1 yılYani adam görmüş geçirmiş, çocukca davranışlara verdiği tepki gayette normal. Sen söyleydi böleydi desende haticeye değil neticeye bakacak olursak pekte o istiyordu ya dönmüyor iş. Sonuç ortada
Pek yapacak bişide yok gibi11 Yorumla- +1 yıl
Sen onun gözünde çocuksun oda olgun bi birey. 30 yaş fark nedir ya. Pedofilliğe giriyormu bu acaba bilemedim.
Ama maximum 8 yaş uyumu iyidir diye düşünüyorum
Gizli Üye(25-29)+1 yılİşte adamın bu yaşlarından sonra bazı konularda yanlız kalacaksın
126 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBi yandan iyi olmus artık normal ilişkiye dönmelisin
Soran+1 yılEvet engelledi beni bende onu engelledim ama korkum onunla olan olgun ilişkimizden sonra yaşıtlarımda ki erkeklerin bana çocuk gibi gelmesi olacak belki de beni bırakması benim iyiliğime ben kızıyorum ona neden benim gitmeme izin verdi diye neden benim için savaşmadı üstüne beni engelledi
Cevap sahibi+1 yılAnlattığına göre maddi durumu iyi bir insan kendisine yeni bir arkadas bulmak zor olmayacaktır onun için hani brn onun sürekli arkadas değiştirdiğini düşünüyorum ve senin için iyi olmus en azından kendi hayatına odaklanıp düzenli ilişki yaparsın ve o adamda olgun bi davranış göremedim sadece parasının ona verdiği öz güvenle ağır takılmış gibi yanlış düşünüyorsam düzelt
Soran+1 yılEvet ahım şahım zengin değildi ama maddi durumu iyiydi kendi iş yeri vardı 2 evlilik geçirmişti ikinden de kendisi ayrılmıştı egosu öz güveni çok yüksek birisiydi sporcu kendisine bakan özenen birisi bu doğru ✅ kız arkadaş bulma konusunda gelince ben 5 yıl onunla birlikte yaşadım aynı evde bana karşı açıkçası ihaneti başka kadınlara bakma gözü dışarda olan bi adam değildi sadık bi yapısı vardı benim gibi tabi bu 2,5 aylık ayrılıktan sonra kendısıne hemen bırını buldu mu daha arıyor mu bilemem maddı durumu iyi ve öz güveni yüksek birisi yani açıkçası 2,5 ardından beni engelleyıp yeni bı kız arkadaşıyla onu yan yana yoldA görsem çok zoruma gider çünkü biz birbirimizi cok emek verdık en azından saygıdan dağı olsa ben hemen yeni ılıskıye açılmak ıstemıyorum onun da hemen açılmasını ıstemem canım yanar çünkü 🥺🥺😔
Cevap sahibi+1 yılAdam sana kal bile dememiş sen canım yanar diyosun ben şahsen sadece senin oldugunu düşünmüyoruk bede olsa resmi bir ilişki değil sen onun için hiçbir anlam ifsde etmiyorsun bence ve o senin gibi böyle duygusal düşünmüyodur bende sana diyeceğim sende önüne bak çok takılma derim
Cevap sahibi+1 yılSenin isteyip istmeemn birseyi değiltirmez vardır ilişkisi
Soran+1 yılBu kararı almak için çok düşündüm de evimi ayırdım ayrıldım evet hagla maalesef kı duygusal düşünüyorum … bunun için sizlerden yardım ıstedım evet ilişkimiz etraftan gizli bi ilişkiydi yaştan dolayı ben açıklayalım desem o hazırdı ben ıstemedım hep bılıncaltıda olsa bastada aslından çevre baskısından cekınmısım evet kal demedı Buda bana koydu zaten bunu sordugumda da kal desem kalırdın sana yazık olurdu ılerısı için ben yasıyacagımı yasamısım sen cok gencsın dedı bahanesı buydu bılmıyorum yıne de hemen bırısını bulup 5 yılı hıc yasamamısız gıbı başka bı kadınla ilişkiye baslamasını yedıremem şayet aynı semtte oturuyoruz duyarım 🥺
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum ama sen çok doğru bi karar almıssın ayrılmakla umarım ksıa zamandada bu duygusal düşüncen geçer önüne bakarsın diyorum
Soran+1 yılBunu samımı olduğum 2 kız arkadasım daha söyledı 🥺🥺 başka ilişkisi olmasa sen 30 yaş genc ve cok güzel bı kadınsın sana gıtme demıyecek senı bırakacak kı gıdesın diye dedıler ama ben konduramadım yoksa sezerdım hep herseyde dıp dıbeydı spora beraber gıdıyorduk işe beraber gıdıyorduk
Cevap sahibi+1 yılBen imkan vermiyorum zaten başka ilişkisi olmamasına
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim yınede aldığım kararın bı an da olsa yanlış mı yaptım sorusuna gıdıyordu yardımlarınız ıcın teşekkür ederim umarım en yakın zaman da unuturum yoluma devam edebılırım
Soran+1 yılYani birisiyle birliktedir bile diyorsun öyle mi?
Cevap sahibi+1 yılKesinlikle yoluna bak daha sen çok gençsin hayırlı kişilerle karsılasırsın umarım rica ederim
Cevap sahibi+1 yılSenle beraberkende görüştüğü vardır yani
Cevap sahibi+1 yılSenden sonra şıp diye bulacağınınsanmıyorım hali hazırfa yedek
Cevap sahibi+1 yılRica etsem yorumları siler misin
Soran+1 yılGidim yarın onun yüzüne tüküreyim o zaman 😂🙄 ya saka maka da bilmiyorum artık orasını 2 kız arkadasım da senınleykem o senın gıdecegını anlamıştır ufaktan kendine belkı senın yedegını bulmuştur dedıler yalan söylemım şimdi bende nedense konduramıyorum cok sadık ve öyle esıne ihanet edecek bı yapısı yoktu yapmıssada artık Allah affetsin onu ben ayrıldım tabi kı ama yınede acaba dıyorum benı özlüyor mu beni gözleri evin içinde aramıyor mu diye sorarken beni engelledi bende onu engelledım sonra 🙄
Soran+1 yılHangilerini?
Cevap sahibi+1 yılAhaah kıyamam çok duygusalsın sen ya acaba diğer 2 evliliği neden bitmiş sana doğruları anlatmışmı 2 evliliğinde de hep adammı haklıymıs hiç sorgulamadınmı saf olma
Cevap sahibi+1 yılİlk yorum hariç hepsini dm gibi kullanıdık 😂
Soran+1 yılAdam haklıymış 😂 ben ne bılım bana açık ve net dürüst dü bana ılk eşimle evlılık öncesi hamıle kaldı dedı benı kandırdı sonrada çocuğu almadı evlenmek zorunda kaldım dedi cocuklar 18 oluncada ayrılacam senden demiş ayrılmıs 2. Esıde ılk eşinden hemen sonra olmuş beraber yaşamış aynı evde kadın artık resmî evlenelım aılem çevre neden evlenmeden aynı evde yasıyorsunuz demıs evlenmıs kadının ıstegıyle sonra oyunlara anlaşamayıp ayrılmıs 2 evlılıgı olmuş sonrada kimseyle uzun yasamamıs aynı evde kız arkadaşları olmuş beraber aynı yasamadan benımle 5 yıl yasadı 3. Olarak
Soran+1 yılDoğru nerden sılecem bakıp siliyorum 👍🏻😂
Cevap sahibi+1 yılAdam hayatını yaşıyor baksana hiç yanlız kalmamış 😂
Soran+1 yılEn yazamıyorum 🤷🏼♀️
Soran+1 yılEn azından dürüstçe söyledi yani bide bu tarafından bak 😂🤲🏻
Cevap sahibi+1 yılSöyledide ne kadarını söyledi öyle birseyde var sen sadece anlattığı kadarını biliyorsun
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok fazla benimle eşim arasında da fark var hoş değil
110 Yorumla- +1 yıl
Nasıl geziyorsun kardeş
Soran+1 yılSizin eşinizle aranizda kaç yaş vardı?
Cevap sahibi+1 yıl20 ysş
Soran+1 yılSorun yaptınız mı sonradan yaş farkını hiç ayrılmayı düşündünüz mü?
Cevap sahibi+1 yılBoşanıyoruz
Soran+1 yılÇok üzgünüm sizin içinde gerçekten 😟
Soran+1 yılYani verdiğim karar yanlış değil mi diyorsunuz ilerisi için bu ilişkinin devam etmesi zordu?
- +1 yıl
Kardeş yorumumu kaldırır mısın çok bildirim geliyor
Soran+1 yıl👍🏻
Soran+1 yıl@SentiinuuS34 nerden kaldıracağım bilmiyorum yardım lütfen
Aşk İlişkileri konusunda 379 cevap paylaştı. Baban yaşında biri. Biraz daha zorlarsanız dedenizi bulacaksınız gibi. 😅 Karşıt cinslerin huyu. Gerçi hemcinslerimin huyu iyi olan da nadir de gerçi. Al birini vur ötekine.
20 YorumlaHayıırr benim sevilimle aramda 13-14 yaş var benden büyükk ama bir an bile onu yaşlı veya kendimi çok küçük vb. Konuları sıkıntı yapmadım, düşünüp taktığım bişe de değil. Onemli olan kurdugunuz iletisimin ikinizi de mutlu etmesi. Sevgi, saygı, güven vs varsa her şey doğrudur, yaş bir engel asla olamaz askım benm kocam 90 yasında da olsa onunla saatlerce opusebilirim shshxh
20 Yorumla
+1 yılBenim yaşım 34... 28 yaşındakilere bakamıyorum. Hesabını sen yap buradan. Eleştirmek anlamında yazmadım bunu kendi içimde yaşamış olduğum durum analizini söylüyorum sadece.
12 Yorumla- +1 yıl
Hahaa 😀
- Devamını Gör (207)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer