kadın erkekten yaşça büyük olabiliyor, bazı erkekler sorun etmiyor gibi..
senin düşüncen nedir?
senin düşüncen nedir?
Erkekler kadınlardan daha geç olgunlaşır. İlişkinin başlarında ne kadar önemsiz gelsede zamanla sorun olmaya başlar. Çünkü kadının sorun gördüğü şeyler erkek için önemsiz gelir. Bi süre sonra sevme sevilme ve bundan zevk alma üzerine kurulu olması gereken ilişki, kadının erkeği büyütme çabasına dönüşür. Kadın kendini değerli hissettiği mutlu olduğu bi ilişki için yola çıkmışken geriye edindiği sorumluluk ve üzerindeki yorgunluk kalır. Bir iki yaş büyük erkek idealdir. Yaşıtınız biri ise olgun karakterli olmasına dikkat edin.
Ben sorun etmem kadının büyük olması daha iyi hep kendimden büyükler ilgimi çekti ve daha zeki gibiler sanki olgunlar
böyle cevaplar arıyorum, gerçek düşünceler
😁😁 daha görecekleri şeyler var yeni neslin.. hayat bir aşama
ergen erkekte aynı oluyor evet, gerçi erkekler 35 'ten sonra biraz daha ergenliği atıyor gibi.. erkek kadından geç olgunlaşıyor maalesef
yazıyor benim yaşım ablayım ben😁
dilimle söyleyip bilinçaltımda tasdik etmiyorum sanırım, evlenmeyi istiyorum düşünüyorum.. sadece düşünmekle kalıyor :)
gidip geldiği bir işi, biraz zekâ.. zeki insan nasıl para kazanılacağını da bilir, kadına nasıl davranması gerektiğini de
kriterim var evet.. zekâdan etkileniyorum erkekte
neyi onaylacağım
nasıl oluyor o anlamadım ki?
ben kadının benden büyük olmasını isterdim tabi ki de.. ama önemli olan aşk
Aynı pencereden hayata yasama insana bakılırsa önemli değil bence
ben şimdi bi pencereden bakıyorum, şehrin ışıkları çok güzel görünüyor :)
Ne güzel saygılar sevgiler sunuyorum mutlu sağlıklı akşamlar dilerim
size de sağlıklı mutlu akşamlar dilerim
Cevap
11Cevap
Yaş işi benim 8c8n okadar onemi yok. Ben durustluge uyuma ve hayattaki pozitiflihime katkisina bakarim.
Evet önemli. En fazla 4-5 yaş fark olabilir ve mümkünse kadın erkekten büyük olmasın.
Problem değil. Kafalar uyuşsun tamamdır
kafa uyuşması nasıl oluyor örnekler versen?
İletisim kurabildiğim. Sohbetinden keyif aldığım her kadının benim için yaşı önemli değil
Veriyorum evet benden 10 yaş bile büyük olsalar bana göre yaşlı erkekler
Tabi o kadar büyük olamaz ama kafa yapısı uyarsa bakarım
Önemli değil yaşca büyük de olabilir küçük de
Erkek büyük olmalı bence
@melekknz
Fark çok fazla değilse önemli değil
Sorun etmem kadın büyük olabilir
erkeğin küçük olması mentalite farkı yapıyor, anlaşılamama durumları yaşıyorum maalesef 😊
duaanıza teşekkür ederim, sizinde
marketten meyve seçer gibi sevgili yapan insanlar var ışık hızında... bazı kadınlar erkek avcısı meyveyi alıp çıkıyor marketten😅
bişey diyemiycem, tüketim toplumuyuz herşeyi çabuk tüketiyoruz.. ilgiyi, alakayı, saygıyı, hoşlantıyı.. vs
sende umarım olgun düşüncelerine göre gönlünce birini bulursun
bekâr gez sende :)
etmem
Evet veririm
Veririm
Önem vermem
evet önem veririm
Vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?