Sevgilim bana şu zamana kadar hiç çiçek almadı, alsın istiyorum ama söylemeye utanıyorum. Ne yapmalıyım?

Erkek arkadaşım hiç çiçek almadı bana. Evet bakıldığı zaman önemi yok, solup gidecek diyebilirsiniz ama inanın almasın, daldan bile koparsa yeterli. Bu bir ince düşünmedir. Ama hiç almadı ben istiyorum, diyemiyorum da bana çiçek al diye. Çiçekle alakalı gonderiler kaydettim ama atmaya da utanıyorum arsız gibi. Kendi agzimla istemek çok üzücü biliyorum ama düşünemiyor böyle şeyleri. Sizce ne demeliyim, ne yapmalıyım?

Sevgilim bana şu zamana kadar hiç çiçek almadı, alsın istiyorum ama söylemeye utanıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla