Sevgilim bana çiçek almıyor diye üzülüp küsen bir ben miyim?

Bir çiçek ne kadar olabilir ki nişanlım bana çiçek almıyor istiyorumda isteyecek kadar bile düştüm neden bana hiç çiçek almıyorsun diyorum alırım diyor isteyen herşeyi yapar kendide aynısını söylüyor istesem yaparım durumu gayet yerinde sadece bir gül bur sokaktan çiçek getirse bile mutlu olurum ama yapmıyor üzülüyorum söylüyorum ne yapmaya calisiyorsun diyor ne yapabilirim bana bir çiçeği bile çok gören insana

Sevgilim bana çiçek almıyor diye üzülüp küsen bir ben miyim?
Cevapla