Kızın küçük olması sorun olur mu sizce? Ne yapmalıyım?

Benden hoşlandığını itiraf eden bir kız var. Şu anda konuşuyoruz düzgün bir kız fazla erkeklere yanaşmaz. Aşırı olmasa da güzel yüzlü güzel fizikli. Karakter olarak hafif deli dolu pozitif ama dışardan ciddi görünür. Hoşuma gitmiyor değil bıcır bıcır bir hali var ve çok cilveli. Cilvesi beni kendine çekiyor zaten onunlayken eğleniyorum muhabbeti güzel ama aramızda biraz var 21 yaşında ben de 29 yaşındayım. Bu sorun olur diye kıza pek yaklasamiyorum ama bir yanım da karşılık ver daha böylesi gelmez diyor. Sizce ne yapmalıyım. Bu yaş farkı çok mu (soracak olursanız çok sevdiğimi söyleyemem ama günden güne ısınıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Gncl
Kızın küçük olması sorun olur mu sizce? Ne yapmalıyım?
Cevapla