3 yasında kızımda gelısım geriliği Var sizce onun iyi olması ıcn ne yapmalıyım evde?

Kızm tam konusamıyor kendini ifade edemiyor Piskologa götürcem bır kac gun sonra krese de Rabbım in izniyle ama evde de kızım ıcn ne yapmam gerek bilmiyorum lütfen yardımcı olun
3 yasında kızımda gelısım geriliği Var sizce onun iyi olması ıcn ne yapmalıyım evde?
Cevapla