Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar yuvarlak pul pul bi alan var para büyüklüğünde
Arkadaslar iki yaşındaki kızımda böyle bir şey çıktı pzrt ye kadar ölürüm haftasonu bu nedir bilen var mı ne iyi gelir lütfen sabahı?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ya bu her bebekte olur korkmana gerek yok benim oğlumda da vardi konaklama diyorlar internetten bak için rahatlasın
Hayr iki buçuk yaşında benim kızım
Zaten 3 4 yaşına belki daha fazla süren var acıtmadan temiz bir şekilde yıkamaya bak
Lütfen haklı çıkın tüm klbimle dua edyrm
Gerçekten korkmaniza gerek yok araştırın internetten
Arastryrm mantar diyen saç kıran egzama diyen var ama yani nefesim kesiliyor kendimi sucluyrm eksik bir şey mi yaptım diye
Öyle dusunmeyin. Lütfen 🙏
Pazartesi doktora gittiginizde içiniz rahat edicek yazacağım burdan size soruyu silmeyin
Tamam silmem keinlikle inşallah allahm oyledir kedilerle çok sarmaş dolaş engelleyemiyoruz dışarda parkta aklıma
İçinizi ferah tutun ❤️
Sıkıntı hanımefendi sakin olabilirsiniz bir şey yok
Ama para büyüklüğünde saçı da dökülmüş gibi sanki nefes alamıyorum kaç saate sakın olamadm
Sen sakın olur çocuklarda mümkün bu durum pazartesi ilk iş yine de bir doktora görünmek lütfen sakin
Tabiki pazartesi erkenden doktortayz ama hafta sonu ben doğal olarak neler yapabilirim epimden ne gelir
Nemlendirici sürebilirsiniz çok kuruysa krem sürebilirsiniz konuşmak isterseniz t. kp yapabilirsiniz
Mantarsa nemli tutmamak lazmms egzamaysa kuru nemlendrmek lazmmis saatlerdir okuyrm arastryrm
Bir tür hastalık olabilir doktora götür lütfen
mantar bu ablacım öldürmez süründürmez herkeste var olabilir gidin bir eczaneye 2 yaşında kızımın saçında mantar var diyin şampuanını kremini verir size
Sizde atlattnzmi kızımın saçı dokuluyor
Tekrar cikarmi o alanda
çıkar tabiki de mantardan hiç kel kalan yok bugüne kadar
Çok teşekkür ederim gerçekten bana gecelerde günlerde Ehir oldu
hala ilaç almadın mı durumlar aynı mı abla nasıl oldu çocuğun
Almazolurmuyum ilaç başlandı krem verdiler şampuan aldım saraç oğlunun sarmısak yağı çörek otu ya aynisafa bitkisinden aldım hergun duş yaptryrm hanuz aldım içerisinde yarım saat bekletyrm aynisafayi kaynatıp karstryrm çörekotu ve sarmısak yaginida saçta banyodan önce ovalamasini yapyrm yarm saat bekleyen sonra aynisafayla duşta ovaliyrm duş sonrası sprey ve kremler doktorun verdikleri ama daha ne yapmam lazım onu arastryrm
çocuğun kafa derisini en son kazıyıp eline alırsın abla dur yavaş 😂 ne yapacan daha araştırma bir şey yeter onlar 15 gün sonra iyileşir mantar
Kız çok korkuyorum eşim eve kedi getirdi ondan kaptı çocuk üşümüş diye getirdi mahfetti bizi kullanımda varmış asıl kedinin buna müsade ettim diye kendimi çok suçlu hisedyrm çok döküldü saçı kocaman yuvarlak kel oldu bildgn
geçer hepsi ablam sıkma canını üzme kendini çocuk yani bu düşer kalkar hasta olur ne dertler ne hastalıklar var şükret dua et ne beter durumlar var senin çocuğun kafası mantar olmuş sadece merak etme doktorun verdiklerini çok hassas kullan aksatma tam vaktinde sür 15 güne iyi olacak çocuğun saçları da çıkacak. kendini suçlama kediden köpekten uzak tutun minik kelebeği
Teşekkürler canım benim
Egzama olabilir endişelenmeyin 🤗
Gorebildinizmi yani bu iki gunn evdeyim yapmam gereken bir şey var mı sizce pazartesi doktora zatenn
Sizde mi atlattnz
Bişey göremiyorum flaştan dolayı
Yuvarlak pul pul bi alan var
Bol su içir susuzluktan dolayısıyla derilerde pullar meydana gelebiliyor
Saçkıran mantar falan değildir dimi çok korktum saçını severken grdm uyutmadan önce
Hayır korkma sen öncelikle bol su içirmeyi aksatma tekrar gözden geçir yedikleri ne ise verdikten sonra yine kontrol et
Tamam teşekkür ederim
Ne olduğu belli olmuyor fotoğrafta ne yazık ki.
Yuvarlak bi alan var para büyüklüğünde pullanma kepeklenme gibi bi alan ve saçı açılmış dökülmüş gbi
Saçkıran olabilir. Doktora götürün
Goturucem kesinlikle pazartesi ama benm için şu an saniye geçmiyor biten gören biri olur diye akl almak istyrm nefesim kesiliyor internette her satırı okudukça
Korkma o kadar 😇 doktora götür onlar en doğrusunu yapar zaten. Geçmiş olsun şimdiden miniğimize 😇😇
Teşekkürler
Ne var ben bi şey göremedim
Ne var ki anlamadım
Para büyüklüğün de yuvarlak içi kepekli tarznda bi daire var sacida dokulms gbi
Birşry görünmüyor
Konaktır o bir şey değil. Banyolardan sonra saçlarını tarayarak dökülür. Tabi bebek tarağı yumuşak olmalı
İki buçuk yaşındaki çocukta konak olirmu saç kıran mantar falan değildir dimi sanki saçı dokulms gibide geldi bana
Hmm onu bilemem çünkü fotpdan bir şey anlaşılmıyor. Yine de abartma. Siz kadınlar abartmayı seviyorsunuz. Eşim de senin gibi
Bne bir şey göremedim