Giden sevgiliye yazmak için doğum gününü mü beklemeliyim?

Merhaba arkadaşlar cıkmazdayım bana bı akıl verın. Evllık maksatlı bır bayanla tanıstım 5 ay ılıskı yasadık 1.5 ay once ayrıldık. sebebı ıse verımlı zaman gecmıyor enerjı tutmuyor dıye ayrıldı. aldatmâ yalan yok her yonden mantıklıydık kendısı hemsıre ben memurum aynı memleketten dı. 1 aydır ıletısımı kestım yazmıyorum aramıyorum. ayrıldıgımız günlerde watsap profılı falan hızlıydı bu ara âcıp gızlıyor sızce bı napıyon yazssam mı 1 ay sonra dogum gunu var dogum gunu mu beklıyım

Giden sevgiliye yazmak için doğum gününü mü beklemeliyim?
Cevapla