
Artık son zamanlarını yaşıyor ve 1-2 haftalık ömrü kalmış.
Ne yaparsınız? Gider misiniz?

Artık son zamanlarını yaşıyor ve 1-2 haftalık ömrü kalmış.
Ne yaparsınız? Gider misiniz?
Eski sevgilimle nasıl ayrıldığına göre değişir.. beni aldattıysa duygularımla oynadıysa bana ihanet ettiyse umursamam. ama tartışma ve anlaşmazlık yüzünden ayrıldıysak yanında giderim hastalığı için. . ve elimden bir şey geliyorsa yaparım
Hiçbir şey yapmam, ne yapayım? Eskide kalmış, hayatımda bir yeri kalmamış... Acı çekmemesi için bir an önce ölsün diye dua edebilirim...
Tenk yu 🙂
Rica ederim :D
Nasıl ayrıldığınıza bağlı ya aldatma falan varsa ne hali varsa görsün bide yaptığı yanlışa bağlı kesinlikle yarın öbür günler bende ölüp gitcem? 80 sene yaşayacak değilim sonuç olarak
Aman o kalabalığa giremem ben, kapısında eskileri kuyruk olur falan. Ama son sözlerinde benim adım yer alsın, yaptığı haksızlıklara sayar 😃
Cevap
3Cevap
Eğlenceli zaman geçirşr mutlu eder, bol bolda dua ederim onun için
Yapacak bir şey yok.
Bolluktayken beni hayatinda istemeyen adamın zor zamaninda yanında olmam.
Allah şifa versin derim ne diyeyim
Bişey yapmazdım Allah şifa versin derdim
İnsanlık ölmedi sonuçta üzülüyorum
Yapcak bisey yokki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?