Sevdiğiniz kişi çaresiz bir hastalığa yakalansaydı ne yapardınız?

Arkadaşlar konu söyle sevdiginiz, hayal kurduğunuz erkek/kız arkadaşınızı sonucu ölüm olan amansız bir hastalıga yakalansa ne yapardınız
Hiç düşünmeden ona üzülüp onun yanında olur muydunuz?
Yoksa ufakta olsa düşünür müydünüz?
ya da terkedermiydiniz?
Samimi cevaplarınızı bekliyorum

Ben, ne olursa olsun hayatımın büyük parçasına ortak olan benimle gülüp benimle aglayan bana deger veren birini hiç düşünmeden yanında olurdum
Allah göstermesin, yorumlarınızı bekliyorum.
Sevdiğiniz kişi çaresiz bir hastalığa yakalansaydı ne yapardınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Allah kimseyi bu durumda bırakmasın aminDegerli yorumlarınız için ayrıca teşekkür ediyorum
Sevdiğiniz kişi çaresiz bir hastalığa yakalansaydı ne yapardınız?
Cevapla