Eski sevgilimle barıştık, ara ara soğuk davranıyor. Bu durumu nasıl aşarız?

1 yıllık bir ilişkiydi. sonra benim hatalarım yüzünden ayrıldık benim yüzümden pskolojisi bozuldu. yapma dediği şeyleri gözüne baka baka yaptım. sonra terkettim.4 ay sonra tekrar döndüm. Sonra yazışmaya konuşmaya başladık. ara ara git gelleri oluyor. sonra yine ayrıldık tekrar barıştık. Buluşunca hersey çok güzel. buluşmayınca yazışmalarda soğuk yapıyor. bu durumu nasıl aşarız?
Eski sevgilimle barıştık, ara ara soğuk davranıyor. Bu durumu nasıl aşarız?
Cevapla