Eski sevgilimle barıştım ama çok soğuk davranıyor ne yapmalıyım?

8 ay önce ayrıldığımı sevgilimle barıştım ikimiz de severek saygı çerçevesinde ayrıl dık 8 ay boyunca birbirimize yazmazsak aramasak da seviyorduk sonunda barıştık ama bana çok uzak davranıyor ayrılmamız benim yüzümden di ve o çok uğraşıyordu benim için mutlu olmam için ilk sevgili olsuğumuzda şimdi de o mum gibi duruyor ve bwnden hamleler bekliyor eski o olması için neler yapmalıyım ne yapsam eski haline gelir
Eski sevgilimle barıştım ama çok soğuk davranıyor ne yapmalıyım?
Cevapla