Kolay kolay birinden hoşlanmam. Eğer hoşlanıyor isem bunu mutlaka dile getiririm. İnsanların duygularını saklaması bana biraz saçma geliyor. Sonuçta ölümlü dünya. Ve ayrıca bunu söylemenin ucunda da ölüm yok. En fazla karşılık bulamazsın ve yoluna devam edersin o kadar basit. Güzel şeyleri içinde yaşayacak kadar uzun değil hayat.
11 Yorumla- +1 yıl
aynen öyle👍🏻 ben en son 3. sinifta birisine açılmıştım ya genelde hareketlerimle belli etmeyi daha çok tercih ederim
En İyi Cevaplar
+1 yılAçılma konusunda %100 başarılıyım. Peki sonuç ne oldu bugüne kadar. Ya reddedildim, ya terkedildim. Bundan sonra hiçbir kadına hoşlantı yok, sevgi yok, aşk yok. Çünkü bir kainat güzeliyle de sevişsem, bir eskortla da sevişsem finalde girip çıkacağım delik aynı.
NOT:Bir kadın kendisine ilgi gösteren erkeğe bağlanmaz. Bir kadın önce kendini seven, kendine saygısı olan, kendiyle barışık, özdeğeri, özgüveni, özdisiplini yüksek, kırmızı çizgileri olan erkeğe saygı duyar. Öyle bir erkek de hiçbir kadına aşırı ilgi aşırı sevgi göstermez.
İki tip erkek vardır ilgisiyle bir kadının egosunu yükselten. Biri abazanlar, diğeri meriçler. Kırmızı hap teorisine bunlar zaten erkek değil oğlan statüsündedir.
Bir erkek seni ilgi manyağı yapıyorsaz sana karşı sevgi pıtırcığıysa bil ki o adam erkek değildir, oğlan çocuğu olarak kalmış bir testosteron fukarasıdır.
10 Yorumla
+1 yılSürekli iletişim halindeysem zaten bir şey vardırzç, mal değilse bunu anlar, illa ki dile getirmek gerekmiyor : ))
189 Yorumla- +1 yıl
Hayır gerekiyor, sizin dengesiz hareketlerinizi çözmek zorunda değiliz. Az net olun ya
- +1 yıl
Daha ne kadar net olalım, ben bir kadınla sürekli iletişim halindeysem günümün yarısından çoğunu ona ayırıyorsam zaten anlaması gerekir...
Ayrıca, açık açık söyleyince siz kadınlar nankör oluyorsunuz ve değer kıymet bilmiyorsunuz 😂 - +1 yıl
Siz bize kurban oluuun be dengesiz şeyler sizi
- +1 yıl
Alla alla bak sen, neden kurban oluyor muşuz 🤔
- +1 yıl
Biz daha netiz o sebepten djdj
- +1 yıl
O kadar netsiniz ki ayna karşınızda çatlayacak 😂
- +1 yıl
Çatlatırız sana ne 😒
- +1 yıl
Saman ye 😂
- +1 yıl
Aa aa üstüme iyilik, güzellik, sağlık, muhteşemlik 😒
- +1 yıl
😂😂 surata bak
- +1 yıl
Ona da kurban olasaaan
- +1 yıl
Oldu olacak kurban bayramında kes biç😂
- +1 yıl
Olur güzel fikir bence 😅
- +1 yıl
Boğazında kalırım ben senin 😂
- +1 yıl
Kurban eti dağıtılır lan, kendin yemezsin sshdja
- +1 yıl
Kendine de bir parçamı alsaydın 😂
- +1 yıl
İstemezzz
- +1 yıl
Zaten dediğim gibi boğazında kalırım seninnnn😂
- +1 yıl
Dağıttıklarımızın boğazında kalma bari 😃
- +1 yıl
Hainnnn domdommm😂😂
- +1 yıl
Memnun oldum ben de Sosyetic 🤝😌
- +1 yıl
Her şeye de bir cevabı var😂
- +1 yıl
Öyle, öyle. :D idol oldum resmen djdj
- +1 yıl
Kime idol oldun çennn bakım😂
- +1 yıl
Kime değil kimlere 😌
- +1 yıl
Sen neymişsin be 😂
- +1 yıl
Anlatıyorum sana anlamıyorsun 🙄
- +1 yıl
Sorun yine bende oldu : )) açık açık anlat kafama vura vura 😂
- +1 yıl
Hastasın sen şimdi vurulmaz hasta bir kafaya djska
- +1 yıl
Ne kadar da düşünceli : ))
- +1 yıl
Öyleyimdir huyum kurusun
- +1 yıl
Huyun kurursa düşünceli olmazsın 😂
- +1 yıl
En güzeli işte
- +1 yıl
Düşüncesiz olmak mı : ))
- +1 yıl
Yanii 🙄
- +1 yıl
Akıllı olup dünyanın kahrını çekeceğine deli ol, dünya senin kahrını çeksin : ))
- +1 yıl
Çok çok eski Facebook gaz verme sözü :D kimse kimsenin kahrını çekmesin bu da yeni moda
- +1 yıl
İnsanlar hiç kahrı çekilecek gibi değil 😂
- +1 yıl
Hele sen, hele senin 😅 düşman başına
- +1 yıl
Nankörrrrr😂
- +1 yıl
Kör değilem, nankör hiç değilem 😌
- +1 yıl
Ne kahrımı çektinnnnn beee, nankörsünnnnn😂
- +1 yıl
Tripcisin lan açtırma ağzımı yumdurma gözümü 😃
- +1 yıl
Trip ve ben 😂 yok daha neler😂
- +1 yıl
Niye geç yazıyorsun, böyle şeylere gelememmm hıh
- +1 yıl
Müsait değilim 😂😂
- +1 yıl
Kes kes o senin cümlen 😅 tripçi.
- +1 yıl
Sen bugün ne kadar çok konuşuyorsun 😂
- +1 yıl
Açtırma ağzımı demiştim :D bir de şey var “kalbimi kırdın lan” djdkaj
- +1 yıl
Sen rüyanda mı gördün lan beni 😂 İstersen bana açtırmadan ağzımı sus 😂
- +1 yıl
Rüyamda niye seni göreyim olm trip mi atacan :D rüyalarımı başka biri süslüyor dhdj
- +1 yıl
Git o başka birisine at triplerini 😂 Allah cezanı vermesin 😂
- +1 yıl
Allah cezamı vermiş kurbanee 😅
- +1 yıl
Ne cezası vermiş : ))
- +1 yıl
Hiç işte laf olsun torba dolsun :D
- +1 yıl
Torbayı doldurabiliyorsan sıkıntı yok😂
- +1 yıl
Araba mı durduracam 😒
- +1 yıl
İstersen otobüs durdur 😂 o suratını da düzelt
- +1 yıl
Muşmula görünce adetimdir dhdjsk
- +1 yıl
Çok bilmiş 😂
- +1 yıl
😅😅 birileri iyileşmiş
- +1 yıl
Turp gibiyim maşallah senin karışım sayesinde 😂 ama içerken korkmadım değil 😂
- +1 yıl
Yapmadın ki o karışımı ne anlatıyon 😒
- +1 yıl
Yok yok ertesi gün yaptım ayıpsın : ))
- +1 yıl
Yaptım demedin, öyle de bir gıcıksın
- +1 yıl
Gıcıklık ve ben🤔 Yan yana yakışmıuoruz bile 😂
- +1 yıl
Yakıştı cuk diye oturdu resmen
- +1 yıl
Bence senin yanında daha hoş durur 😂
- +1 yıl
Abe baldan dadlıyammm :D
- +1 yıl
Ya yaaa ne demezsin yiyenin boğazında kalırsın 😂
- +1 yıl
Adam dengesiz ya, sen kalırsın sen.
- +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
Tenk yu : ))
- +1 yıl
Ricalar
- +1 yıl
Nerdesin kaç gündür?
- +1 yıl
Hesap vermek zorunda mıyım 😒
- +1 yıl
Merak ettim?
- +1 yıl
Hayret 😯 başımıza ne yağacak acaba
- +1 yıl
Buraya yağmur yağıyor
- +1 yıl
Ağaç altına geç şimşek çarpar falan
- +1 yıl
Önlemimi aldım : ))
- +1 yıl
😃
- +1 yıl
Kutuna neden bakmıyorsun sen?
- +1 yıl
Hamdi beyin teklifini düşünecem :D
- +1 yıl
Bence bu teklifi kaçırma
- +1 yıl
Ona ben karar veririm, beeen 🧐
- +1 yıl
Tabii ki, son kararın mı😂
- +1 yıl
Henüz karar vermedim 🙄
- +1 yıl
Bence ver, çünkü konuşmamız gerekiyor
+1 yılAdım attıracak hamleleri yaparım, o da bir zahmet adımını atsın. Benim görevim orada son buluyor 😅
111 Yorumla- +1 yıl
Bir hamle örneği alabilir miyiz :D
- +1 yıl
Umursamaz ama bir o kadar da gözüne gireceksin bu XY kromozomlu kişiler ulaşılmaz seviyor merak duygusu oluşunca kalkar yazar bu basit taktik 😅
- +1 yıl
Ne kadar derine girsek acaba djsja
- +1 yıl
Uuuu flört bey aday adayın mı var 😅
- +1 yıl
Sıfır flört. Çekemiyorum kimseyi 😒
- +1 yıl
Bir an heyecanlanmıştım tuhhhh ya 🥲
- +1 yıl
😅 toparlanırız bir kaç güne.
- +1 yıl
Toparlandım bile hak eden flört bey olsa beyaz atını otoparka park etmiş olurdu 😅
- +1 yıl
Hayırlısı be gülüm. 😅
- +1 yıl
Uuuu tenkkk yuuu bebiş 🫶
- +1 yıl
Rica ederim 🩵
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
49Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılHoşlandığım kişiye açılma konusunda başarılıyım ama bu zamana kadar tabi ki de hoşlandığım birisi ya da açıldığım birisi olmadı.. olsaydı da açık sözlü bir şekilde zaten duygularımı söylerdim aşık olduğum kadına karşı. bunun için tabi ki de karşılıklı çekim olması lazım.. yoksa durduk yere bir kadına seni seviyorum demem tabi ki de.. ondan da bu sinyali almalıyım
10 Yorumla
+1 yılSinyali aldığım an veya almasam bile dayanamazsam açılırım. Açılma konusunda hiç zorluk çekmedim, en girişken olduğum konulardan biridir. 😂
Kafam tamamen “ En fazla ret yersin. “ olarak çalışıyor. Yani, ret yersek de 15 dk teoman dinler, sonra devam. 😁14 Yorumla- +1 yıl
Aa bu şey değil mi, tipik erkek düşüncesi ret yersek devamke wuhuu
- +1 yıl
Olması gereken bu değil mi😂 ret yediysem hoşlanmıyor demek ki, hayatıma devam ederim o zaman 😁
- +1 yıl
Hayır değildir. Bir kadın seni engellemediği müddetçe jdjd hala şansın vardır. 😅
- +1 yıl
Ret yedikten sonra 15 dk içinde teoman dinlerken bana yazarsa bak o zaman şans veririm tekrar. 😂 Öyle olur anca.
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılEğer hoşlanıyorsam karşımdaki bunu ben dile getirmeden de anlayabilir, yaklaşımlarım hislerimi yansıtır mutlaka. Dile getirmek istersem de getiririm. Bu konuda zorlanmıyorum, keşkem haline gelmesinden de en kötü senaryoda ufak bir hayal kırıklığı yaşarım.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılSen bu kadar soru soruyorsun bu bey nasıl fark etmiyor seni hayret 😄 ben bile sinirlendim.
Bi yerden sonra eehh yeter der açılırım 😄
15 Yorumla- +1 yıl
Gerçekten farketmesini isteseydim beni hiç bir şey durduramazdı 😅 Artık soğukluk girdi araya.
- +1 yıl
Soğukluk mevsimlerdendir çok şaapmayın siz. Sen heycanlanmışsın çok net belli bence en ufak bir havaya teslim etme bu güzelliği
- +1 yıl
Bir yalan kaç kere yenir? Kurt kışı geçirir ama yediği ayazı unutmazmış misali.
- +1 yıl
Denenmişi tekrar denemek çok kötü bir his ya. Yani insanı kıran bişey.
Hayatına dair en doğrusunu sen bilirsin ama bazı duygular çok kuvvetli ne yazıkki karşısında da durulmuyor - +1 yıl
Yok be, duygular aynı kuvvette kalmıyor
Evet buluyorum ama o beni reddediyor 🤷♂️ o yüzden aşık olamıyorum daha 😄
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
u +1 yılBenim ki kavgaya tartışmaya yol açıyor beceremiyorum 😂
Didişmekten zevk alan bir lotusum ben 😅21 Yorumla- +1 yıl
Aynı ben, didişiyorsam biriyle vardır bir şeyler 😅
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Aşık olduğum kadına duygularımı açmamışım, hoşlandığıma mı açacağım?
11 Yorumla- +1 yıl
Yok umutsuz vaka 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 741 cevap paylaştı.
+1 yılHoşlandığım kişiye açılamıyorum çünkü ya yarı yolda bırakırsam diyerekten.
13 Yorumla- +1 yıl
Kendine güvenemiyorsun yani
- +1 yıl
Evet biraz öyle birazda karşı tarafı düşünerekten.
- +1 yıl
:)
- Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılArtık direkt söylüyorum. Bir şeyler ya da birileri için beklemekten sıkıldım.
12 Yorumla- +1 yıl
Helal olsun.
- +1 yıl
Teşekkürler 🙏
+1 yılBaşarılı değil, çok başarılı buluyorum, çok çok reddeder bu umrumda olmaz açıkçası, içimde çürüyüp gideceğine söylerim daha iyi kafasındayım...
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİlk defa açılmaya layık birisini buldum ama cesaret edip açılamıyorum maalesef. Jetonu köşeli galiba o da anlamıyor.
11 Yorumla- +1 yıl
Herkesin tavrı birbirine benziyor da ondan anlamıyordur
Aşk İlişkileri konusunda 37b cevap paylaştı. Çok güzel karısınız hanfendi bayan kadın hanım kişisi diyerek başaralı bir giriş yaparım.
15 Yorumla- +1 yıl
Gayet başarısız dhsj
- +1 yıl
Zııqqım iç falan der sana bu cümlenden sonra :D
- +1 yıl
Bu sevdalar boşunaaa leee jdjdsk
+1 yılDuygularımı kelimelere dökebileceğim kadar kelime dağarcığım ve yaratıcılığım var diyelim. Genelde ağzın iyi laf yapıyor derler zaten.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı. Hayır ideolojime, yapıma ters. Bu yüzden bir çoğu başka birisiyle takıldı. Az önce de bununla ilgili sitem ediyorlardı bana djdjjd
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılHayır başarılı değilim. Bana ilgisi var mı yok mu? Bu konuyu çözemiyorum. Emin olabilseydim farklı olurdu.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 316 cevap paylaştı. Tabii ki, seviyorsam pat diye soylerim. Ister kabul etsun ister etmesun kendine kalmis. Icimde tutunca bir sey kazandirilmayacakk
10 Yorumla
+1 yılKarşımdaki itiraf etmeden ben eden tarafta olmadım hiç. Yani denemediğim için başarılı olup olmadığımı biliyorum. 😂
10 YorumlaBu konuda sorun yaşayan birisi değilim özgüvenim gayet yerinde fakat bir süre daha yalnız kalmayı tercih ediyorum şu an
10 Yorumla
+1 yılReddedilmek de var işin ucunda bir depresyon daha kaldıramayacağım için biraz uzağım o işlerden...
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 581 cevap paylaştı.
+1 yılasla basarılı değilim kötü deneyimlerden sonra artık bu konularda uzağımdır
10 Yorumla
+1 yılMelaba
(konu hakkındaki beceriksizliğimi örnekle açıklamışım, canım)10 Yorumla
+1 yılkarşımdakinden bir uyarı gelmediği sürece zorlanırım
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 459 cevap paylaştı. hoşlandığım adama açık açık söylerim bir daha onu gördüğüm zaman gelmez ellerime
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
u +1 yılBirinden hoşlanmak mı? Bide gidip ben açılacam... o açılsın çok istiyorsa ben sustum
10 Yorumla
+1 yılBazen hiç konuşmadan da yürüyebiliyor bu işler.
Çok başarılıyım.
10 Yorumla
+1 yılGayet cesur ve bilgiliyimdir yanlış bişey yapmayim konuşmayı diye dikkat ederim
10 Yorumla
+1 yılEvet ama sonrasında beni kasvet sarıyor her şey paramparça oluyor
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
u +1 yılHoşlanılan kişiyi bulduktan sonra açılma konusu da bir şekilde halledilir 😄
10 Yorumla
+1 yılO kadar başarılıyım ki cocuk il degistirdi bende kurtulmak icn
11 Yorumla- +1 yıl
Yok artık 😃
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAçılırim ama asla ısrar etmem. Dizilerdeki gibi ısrarla elde edeceğimi beklerse çok bekler. O kadar gurursuz değilim.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Yeterince öz güven sahibiyim
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGenelde başarılıyımdır ağzımı iyi laf yapar ama sevmek ayrı bir şey sevdirmekte o olmayınca ben soğuyorum
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Başarılı değilim bu konuda
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.
+1 yılÖyle yürürüm ki adını unutur adını 😎
115 Yorumla- +1 yıl
Ayh tabii tabii ya :D apaçi stylaaa dhsja
- +1 yıl
Çekinmem bir kere.
Zaten benim olmayan birine yürüyecem eee yol verirse zaten benim değil ama olursa benim olur.
Bu kafadayım ben sosyetik inat 😂 - +1 yıl
Adını unutmuyormuş demek ki 😃
- +1 yıl
Unuttururum 😂
- +1 yıl
Fazla iddialı :D
- +1 yıl
Bak onuda severim 😂😂
- +1 yıl
Harbi apaçisin olm sen
- +1 yıl
Bak ya iyice üstüme yapıştırdı ya 😂😂
- +1 yıl
Yapışmış zaten :D
- +1 yıl
Sosyetik inat dediğim biriyle hayatta inatlaşmam 😂
- +1 yıl
Deneme bile 😅
- +1 yıl
Yok Gökhan yok gaza gelme. Sakin oğlum sakin 😂😂
- +1 yıl
Gaza gelme sakın :D pişman olursun
- +1 yıl
Bak ya bak ya 😂
Eyvallah sosyetik şekil.
Geldim eve çay içecem o taraklarda bezim yok benim 😂 - +1 yıl
Otur sakince çayını iç :D bir daha inatlaşmayı aklının ucundan geçirme
Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı. Evet, oldukça başarılıyım. 😁
11 Yorumla- +1 yıl
Her yere, ay herkese açılıyor bu 🐍
Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Başarılı bulmuyorum :D
10 Yorumla
+1 yılBen direkt söylerim
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. Hayır bu konuda reddetmek çakindiğim için
10 Yorumla
+1 yıldaha kimseden hoşlanmadım
10 Yorumla
+1 yılHiç içimde tutmam, sıkıntı yapıyor bende 😁
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılEvet baya cesaretli ve özgüvenliyim
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.
+1 yılAçılmama gerek kalmadı hiç bilmiyorum 🤔
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 683 cevap paylaştı.
+1 yılHayır yapmam öyle şeyler ben karşıdan beklerim 😅
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Bi gün buraya evet yazmak dileği ilee. Ndjsjsj
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Gerek kalmıyo hiç karşılıklı olur zaten
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 15,3b cevap paylaştı. Her zaman özgüvenim fazladir
10 Yorumla
+1 yılO Tür şeyleri beceremem
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılBen dereyi görmeden paçayı sıvamam kolay kolay
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 13b cevap paylaştı. Azıcık sinyal verse evet başarılı olurdum.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Hayır hiçte başarılı degilim
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılHayir. Tek başarısız olduğum alan
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Hoşlanmamaya odaklanıyorum
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,7b cevap paylaştı. Yapım gereği açılmam ben
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 573 cevap paylaştı. Başarılı sayılmam...
14 Yorumla- +1 yıl
Neden
- +1 yıl
Normal 😅
Açılırsam boğulurum
11 Yorumla- +1 yıl
Deniz’e mi açılıyorsun
Sana acilamiyorum bir turlu 😔
12 Yorumla- +1 yıl
Hadi ya 🥹
Gizli Üye(30-35)+1 yılNeden ki sevdim seni bir kere de geç
10 YorumlaHiç başarılı değilim
10 YorumlaBu bir daha asla yapmıyacağım bir hataaaa
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yılefsaneyim bu konuda
10 Yorumla - Devamını Gör (7)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 