Günde 500 kere soruyorlar bu evlenmek kadar normal bisey degilmi ya
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
Medeniyetsiz oldukları içindir
Gayet tabi.
her şey biz insanlar için.
Basit insanlar meşkale bulamadıkları için veya kendi eksiklerini kapatmak için bir başka hayatlar üzerinden açık arayıp ilerlerler.
Toplumumuzda bu biraz daha belirgin.
Örnek vermem gerekirse;
Evlenirsin.
Çocuk ne zaman geliyor?
Ne zaman okula başlıyor?
Ne zaman askere gidiyor?
Ne zaman işe başlıyor?
Ne zaman evleniyor?
Sana ne!
Boş insan sacmala konusunda sınır tanımaz.
O nedenle buna kulak asmamak gerek.
Birşeyin normalinde, rutininde gitmesi soruyu gerektirmez. Rutininden çıkması için bir sebep lazımdır.
Eğer insanlar sadece sebep soruyorsa ve mana bulmuyorsa sorun yok. Sorabilirler tabiki de. Sormamalari veya merak etmemeleri ilginç olur.
Ama elestirip mana bulacaklarsa o zaman sorun.
Millet işte ne bekliyorsun😂. Hep sorarlar senin hayatinla ilgili birsey. Belkide dedikodu yaptilar. Şimdi merak ediyorki devam dedikodu yapmak icin işte
Yani normal bir şey olsa da kolay bir şey değil bu yüzden nedenini merak ediyorlar. Bu soruların geleceğini biliyor olmalıydın.
İnsanlarımız cahil olduğu için evlenmenin de boşanmak kadar normal bir şey olduğunu idrak edemiyor maalesef. Tavsiyem bu kişilerden uzak durmanız
Normal evlenmek sünnet ise boşanmak da sünnettir çünkü kötü bir evliliğe devam etmek iyi bir şey değil
Evlenmenin bir maksadı var ama boşanmanı gerektirecek konu neydi? Boşanmak normal ama 1 yılda boşanmak acayıp
Elalem için evlendin, elalem için neden boşandığını anlatmak zorundasın. Evliliğin altın kuralı bu
Bizim milletimiz evlenmeyene de sorar, evlenip boşanana da sorar, yeni nesil de niye evlendiniz ki diye soruyor… soran sorana işte cahil toplumlarda sohbet böyle…
haklısın kimseyi ilgilendirmez fakat makul bir şey söylemezsen seni tüü ka*ka ilan ederler
Kendilerine konuşacak malzeme arıyorlar. Nedenini bilseler bir şey değişecek sanki.
Sen onlara bakma. Herkes her seyi merak edip karışacak illa ama kendilerine karistirmazlar.
Normal tabi ama bu kadar koşa zamanda olması daha merak uyandırıyor
Neden ayrıldın 😃
Banada soruolar her tanistigim veya ailem etrafim virvirvir uyuz oluyorum
Evet normal keşke bende senin kadar yürekli olsaydım
Normal de bizim halkımız her şeye maydanoz olmayı sever
Sizin nesilde çok normal. Babanla annene sor.
Erken boşanma var galiba. Tedavi olmayı düşündünüz mü?
Hayır ne alaka ondan bosanir mi insan
En sinir oldugum şeydir insan boşanabilir. Size hayirlisi olsun demek düşer
Bu devirde normalleştiriliyor ama değil evlilik çocuk oyuncağı değildir
Laf ariyo millet konusacak laaf. Oyle gerekti anlasamadik de gecc..
Değer verecek kimseye muhtaç etmesin baksın üzmesin ister yuvası var erkek niye eşine kıymet vermez
Elalem meraklı olduğu için.
Çok var boşanan, anlaşamadık bu kadar de ve asla ayrıntı verme, hayatına mutlu şekilde devam et herkeste görsün ,
Anlaşamadiktan sonra normal tabiki de çocuk vs var mi
Yok çocuk
Yaş kaç senin
24 yaş
Yalnız mı yaşıyorsun
Hayır
Çalışıyor musun
Evet
Ne işle meşgulsün
Muhasebe
Güzel bölüm 2 yıllık mı okudun
Evet.
Sayfa aşağıya doğru uzayınca telefon donuyor da acaba gizliden çıkayım miiii beni şey yapar mısın
Esra Erol programı jshshs
@MoreMiffed evet dimiiii 🤭🤭
Harbiden neden boşandın
Alkol yüzünden
Değil bu maymun iştahlılık ve çocukluk
Ne alaka
Senin yaşın kaç?
24..
Bu yaşta zorun n9eydi de evlendin ya da sen evliliği ne sanıyordun ki? Umarım çocuk yoktur
8 yıllık sevgilimdi çocuk yok
Sevgililik farklı şey evlilik başka şey zaten siz yaşanacak her şeyi sevgiliyken bitirmişsiniz. Ne gerek vardı evlenmeye. Neyse çocuk yoksa sorun da yok. Artık hayatını yaşa 30larına kadar
O çok istemişti evlenmeyi ben erken diyordum ama sevdiğim için evlendim pişman oldum
Eee evlilik eninde sonunda pişmanlıktır 😄😃😀
Bir sene pek normal değil
Neden değilmiş zorla 10 sene dayanacak halim yok
Kim kimi aldattı
Aldatma yok evlenince bam başka biri oldu
Tipik Türk erkeği 😂
Erkeklere güven olmaz diye boşuna dememişler
Genelleme yapacaksak sizede güven olmaz
Kimseye cevap vermek zorunda değilsin ❤
evlenmek de boşanmak kadar normal ve insanların neden boşandığını merak etmesi de normal.
o değilde neden boşandın : )
Patavatsızlık bence tamamen
Bende merak ettim neden bosandin
ne yapsak suç zaten nefes almakta suç boş ver
sayi ya niye boşandın asD:
anlatma kimseye olsun bitsin
Normalde kısa sürede olunca
pipisi yoktu de
Ne gerek var boşanmaya
Doyuramadimi neden bosandin
İciyodu
Konusalkm mi yazar mısın
Nedennnnn
🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Normal
Sessiz kalabilirsin❤️🔥
Evet gayet normal
normal tabiki
kendini bilmezler sorar canım
Normal
Zor mu evlilik
şans kısmet
Ve halen bakiresin 🤣
Evlenmek. Hak ise bosanmakta haktır
Bizim millet sever dedikoduyu
Neden noldu ki
Olmayınca olmuyor
Doğru ama önyargı fazladır söyleme heryerde
Yalanda söylemem
Sevdiğin insanlaysa sorulur çünkü sen seçtin
Neden bosandin
İnsanlar boşanabilir
Onu bende biliyorum canım ama adam gay miydi ilgisiz miydi fakir miydi
Hayır anlaşamadık sadece evlenince değişti ve alkol kullanıyordu
Senmi onu biraktin omu seni
Ben
İyi yapmissin o zaman bundan sonra evlenmeden daha dikkatli olursun artık
Evlenmem daha
Yaşın kaç senin
24 erken evlendim iste
Himm evet 30 a kadar kafa dinlersin 35 e kadar seçici olursun sonra da kısmet
Bi daha bi erkeğe güvenmem sanmıyorum
Kandirirlar merak etme
Gayet normal