Sevgilim tesisatçı ama durumu kötü değil. Evleri var, çalıştığı geçimine yetiyor. Yine de beni üstün görüyor olabilir mi?

Benim durumum daha iyi yurt dışında mağaza müdürüyüm. Tatile geldim 5 yıldızlı otele beni ziyarete geldi. her şey yolundaydı ama nedense gitti ve bambaşka biri oldu. Senin hiç bişeyini istemiyorum sonumuz yok gibi şeyler söylüyor ama ayrılık durumuda yok. Çok şaşkınım neden sizce?

beni üstünmü görmüş olabilirmi?

Sevgilim tesisatçı ama durumu kötü değil. Evleri var, çalıştığı geçimine yetiyor. Yine de beni üstün görüyor olabilir mi?
Cevapla