Bozuk olan bir şeyi bazen daha çok bozuyorum.

Bozuk olan bir şeyi bazen daha çok bozuyorum.

Kücücük işlerde usta çağırmamalı bir erkek bence. En azından ampül söküp takmayı filan bilmeli diye düşünüyorum. Ama tutupta 50 yıllık tesisat ustasıymış gibi evin her şeyine de el atmamalı. Yeri geldiğinde parasını verip servisi çağırmalı diye düşünüyorum. Bazen bazı şeyleri ucuza getirmek isterken bize pahalıya mal olabiliyor ne yazık ki.
İşin çekicilik tarafını bilmem ama evime çok nadiren birşeylerin servisi için usta çağırırım. Kombiye, çamaşır makinasına elektrik tesisatına, mekanik işlere, hatta basit inşaat işlerine kadar birçok şeyi kendim hallederim.
Ben tamirat işlerinden pek anlamam hiç o topa girmedim dolayisiyla ben tamirci cagiralim oda para kazansin mantigindayim :)
Bu çekici degilse yapacak bişi yok
Cevap
21Cevap
Hiç ilgisi yok, bu islerden bende anlıyorum ve eşimle beraber yapıyoruz tamir boya islerini🥳
Tamir işinde iyi olmak ekonomik açıdan çok daha iyidir elbette erkek için
Tabi ki elinden her iş gelmeli. Daha tornavida tutamayanlar var. 🙄
Değildir.
Kapıda kaslı kolları ile odun kırmadıktan sonra bir anlamı yok
Olaya hiç bu açıdan bakmamıştım ben. Çekici olup olmadığını bilemem ama görseldeki gibi bir şey olduğunda fazlasıyla komik olacağı kesin. 😄
Ehh sayılır. Elinden çoğu iş gelen erkeği çekici bulurum.
Bu Kesinlikle Ben…😂 Tamir Durumlarında Başarılı Olursam; Yaa Ben Bu İşi Biliyorum Yaaa. Başarısız Olursam; Ne Bakıyosunuz Ya Zaten Bozuktu🙄😂
Ben anliyorumda ne oluyor. TV ayarı vs odur budur ihtiyaç durumunda herkes çağırıyor
hele bir ara turksat 4a ya gecıs yaptı nerdeyse 50 tana tv ayarladım ..
O iş benim için çerezlik 😂 banyo ve mutfak batarlari benim mesleğim.. genelde damlami olayı oluyor icindeki parçaları değişince sorun hallolur
Görseldeki pek bir çekici benim maksoda bir işe yarasa bari 😸
Her tamir eden erkek çekici değildir
Çekiciliği bilmem de her şey için tamirci çağırmak bana göre değil. Daha eve hiç bi şekilde tamirci de gelmedi kendim hallediliyorum
En sevdiğim erkek tipi. Her işten anlasın. Her şeyde tamirciye para kaptırılmaz, bilecek, bilmiyorsa öğrenecek.😂
Kimi kadınlara yaranamazsın tamirci yapsın yaksa bile sorun etmezler sen yaparsın teşekkür bile etmezler.
Yaaaaa. Öyle özellikle bir şeyi yok. ancak böyle abartılı abartılı yaparım diyip daha sa fena yapınca komik oluyor hihihi
Demek ki annem bu yüzden her gün biraz daha da aşık oluyo babama😅 geçen modemi tamir etti annem böylee😍 bakıyodu falan 😄
Ona çekici denmez evcil bir adam denir adam evini yuvasını seviyordur ve bunun için bir çaba sarf ediyordur ve bu çok güzel bir yaklaşım bence
Tabiki çok çekici.. Kurtarıcım, erkek gibi erkeğim, kahramanım benim.. Her işin altından kalkar o..
Evettt😅😂benim babam tamir ediyor bence çok güzel kolaylık kardeşim de anlar ama herkes bilmez tabi
Biliyorsa yapsın bilmiyorsa çekici gözükmek için yapmaya çalışmaları itici
Onu bilmem ama yemek yapan cok sempatik oluyor
Çekici diyemem ama ev ekonomisine katkısı olduğu için avantaj diyebilirim💃
Bence bir erkegin elinden her iş gelmeli. çekici gelmese bile ihtiyac olabilir.
Alakası yok Erkekte tek çekicilik para boşuna dememişler parasız erkek gereksiz erkektir diye
Bir karizma katıyor erkeğe kabul etmek lazım
Evimizin tamirat tadilat'çısı canım babam olur.
Kendim yaparım o işleri beceremezsem ustasını çagırıırım
Adamın dibidir en sevdiğim şeydir sevgilim bana geldiğinbde '' hayatım şunu halleder misin '' diyip izlemek
Peki, yapan bi' kadın çekici midir? 😎
Endustri Meslek Lisesin den mezun olup daha tornavida tutamayanlar var napcekler bilmem
Elbette erkegin elinden her is gelmeli de görseldeki kedi kadar çekici olamazlar
Yalnız adam en azından usta çağırıyorsak daha büyük arıza çıksın da değsin kafasında
Ekstra bir çekiciliği yok bence
Ajxjsjxhs tamam var
Hayır değil sadece biraz beceriklidir. Ne alâka canııııımmmmm.
Kullanışlı lakin çekici değil şu dizilerde gördüğünüz şeyleri fantezi kategorinize sokmayın yahu
Ben anlarım. Zaten bilmek gerekir. Bu sayede ha bire usta çağırmak gerekmez.
Hayır hiç alakası yok
Görsel jdıskdos. Ayrı bir çekicilik katmaz ya. 😃
Ben yaparım üşenmem vakit geçirmek için
Ben yaparim esim anlamaz o. islerden
Onu bilemem ama işe yararli olduğu kesin 😹
Bence kadınları daha çekici gösteriyo
Bizim evde ben yapıyorum eşim genelde bozuyor:)) yapsa belki çekici gelebilir 😂
Evit çekicidir
Yaparım her halt elimden geliyor
genelde olumlu tepkiler verirler
Yaniiii
Tamire başlıyorum bugün shsjafkks
Elimden gelir.
Çekicidir
Çekicidir bence
cekicidir
Yok ya bana çekici gelmiyorlar
Değil
Evet
Hayır değildir
Valla ben yaparım.
Evet çekicidir
Kendim yaparım kolay kolay usta çağırmam
Hayır değil
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?