Yaşınızı göstermediğiniz için sizden yaşça küçüklerin ilgisini çekiyor olsanız gelen tekliflere sıcak bakar mıydınız?
Evet, neden olmasın
Hayır, kesinlikle olmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yaşınızı göstermediğiniz için sizden yaşça küçüklerin ilgisini çekiyor olsanız gelen tekliflere sıcak bakar mıydınız?
Ben zaten kendimden büyük kadınla sevgili olmak ayda evlenmek isterdim 😂 ama bu konuda şansım pek yok çünkü kadınlar kendilerinden küçük erkek sevmiyorlar.. olgun erkek seviyorlar..
Ben şimdi kendi adima konuşursam bana büyük gelirdi ve bizim kafa yapamiz biraz farkli olurdu diye düşünüyorum. Yani benim bildiğim Kadinlar kücük yaşda daha olgunlar o yüzden kücük kadinlar olgun erkekler hoşlanir. Ama şöyle birsey var. Benim yakinimda bir Arkadaş var. Hic görmedim tek duydum. Kendizi 25 yaşinda ve Kiz Arkadaşi 27 yaşinda. Gecen hafta evlenme teklifi etti Buz Paten piste. Vallah şimdi görürsemki. Evlilikler iyi gidiyor ozaman bende inanirimki. Yaşin aslinda farki olmadiğini😂. Ama tabiki diyorumki inşallah anlaşilar.
Oldum da evlendim bile.
Ömür boyu mutluluklar dilerim 🙏
Mutlu , huzurlu ve sağlıklı bir hayat içinde
@Kışkırtıcı_zevkler Teşekkürler.
Cevap
8Cevap
Ne sevdalar yaşadım sarışındı esmerdi ne sevdalar yaşadım mavi gözlü dilberdi☺️☺️ diyor İbo abi ☺️☺️
😂
Somurtukta güldü ya gülümsemek bulaşıcı bak şimdi inandım ☺️☺️
Demi :)) güldürsene bakmak lazım
Azıcıkta olsa payım varsa ne mutlu ☺️
44 yasinda olsaydim 40 yasinda bir adamla sevgili olurdum ama 24 yasindayim ve 20 yasindaki bi cocukla sevgili olmam
Neden 24 yaşında bir erkek 28 yaşında bir kadın olmaz mı
Olmaz bence 20lerinde hatta 30larında olan kadınların olgunlaşması ve beklentilerini kendilerinden 4 yas genc olan erkeklerin karşılayabilecegine inanmıyorum
Asla 40 50 yaşa gelsem bile, bana bu konular değişik geliyor. Kardeş gözüyle bakarım😂 sadece 1 yaş belki 😌
Asko bu saatten sonra çocuk bakcak olsak doğururuz ayol
Çok şükür erkek kıtlığı yok dünyada
Abiciğim bir erkeğin beyni zaten 3-4 yaş geriden takip ediyor kız kendinden 3-4 yaş küçük bir insanla nereye kadar devam edecek olgunlaşmamış insanlarla uğraşmak ne kadar zor farkında mısın bunun bilincinde hareket etmeli lafım sadece sana değil tüm meclisteki bütün üyeleri erkek bireylere
Tamam abi en olgun sensin
Sabah sabah ne kadar güzel kaoslu gün benden mi şarj oluyorsun
Olur elektrik varsa ama kızlarda temayül daha büyük erkek olsun seklindedir
Hayır olmam erkekler zaten geç olgunlaşıyor en az 5 yaş büyük olmalı
Kendimden en fazla 1 yaş küçük biriyle olurdum 4 yaş bana biraz fazla geldi
Hayır yaa aynı yaşda olabiliriz ya da benden biraz büyük olabilir
çoğu kadın küçük gösterdiğini iddia edip, sevgili olur
Kendimden 1 yaş küçük biriyle bile birlikte olmam. 4 yaş imkânsız.
Niye bakıcı olmak için mi?
Olmam. 1 yaşla bile olmam
hayır tabi ki
Eski sevgilim benden 4 yaş büyüktü
Evet olabilir
Hayır çoluk çocukla uğraşamam
Aramızda 6 yaş var çok değilmiş 😊
Kızlar dedin ama soruyu erkeklere de açmışsın 😀
Direk sordum özellikle seçmedim ki
Tamam
Kafa yapısına bakar
Olur, 4 yaştan bir şey çıkmaz.
Hayır olmazdım. İğrenç.
Yok kreş miyim ben
Neden olmasın ki
tabiki olurum neden olmasin :)
Hayır tercihim benden büyük
Evet, neden olmasın
Olabilir
Hayır olmaz
Olurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?