Hoşlandığım bir kız var, ben yazmadıkça yazmıyor açılmalı mıyım sizce?

Yoksa hayır gelmez mi o kızdan

Hoşlandığım bir kız var, ben yazmadıkça yazmıyor açılmalı mıyım sizce?
Cevapla