
Bu söz çok tehlikeli çok. :D
" Beni geçmişimle yargılama! " Diyen sevgiliye ne söylerdiniz?

Bu söz çok tehlikeli çok. :D
" Beni geçmişimle yargılama! " Diyen sevgiliye ne söylerdiniz?
Gecmisinde hoşlanmadığım şeyleri yapan biriyle sevgili olmam. Sevgili olmuşsam da geçmişini öğrenerek sevgili olmuşumdur. Ama şey var genelde geçmişi kötü olan kişiler beni geçmişimle yargılama vs diyor. Geçmiş ne kadar geçmişte kalırsa kalsın çoğu kişi yargılanmayı hak ediyor bence
Özür diler kenara çekilirim. Haklı çocuk. Kimse beni geçmiş ilişkilerimle yargılayamaz, ben de onu yargılayamam. Eğer önüne gelen her kızla olduysa baştan sevgili olmam zaten. Sevgili olduysam bu konuda söz hakkım olmaz.
Yargılamam, ama geçmişinde hoşuma gitmeyecek şeyler olduysa hayatıma da almam. Almışsam da kabul etmişim demektir, o saatten sonra laf söylemek, yargılamak çok saçma ve yersiz
Teşekkür ederim 🙏🏻
Rica ederim.
Geçmişini gizlemediyse haklı. Geçmişini yargılayacağın birinin hayatında işi ne. Geçmişini gizlediyse zaten geçmişi yargılanmayacak da olsa çok güvenilir biri değil.
Cevap
11Cevap
Geçmiş çöptür demişler, ben unutmuşum o neyini kurcalayacak.
Zaten ben de sevgilimin geçmişine bakmazdım.. yani şu an olduğu kişi benim için daha önemli zaten.. kurcalamam ama merak ederdim
Geçmişi, bugününü ya da yarınını etkilemiyor ve onu sürdürmüyorsa yargılamam..
Ee doğru diyor. Geçmişiyle yargılayacağım birini sevgilim sıfatıyla hayatıma almam zaten. Alıyorsam da çekirmeye hakkım yok demektir.
Haklısın derim. Geçmiş geçmişte kaldı. Ama temkinli olurum. Sonra bende geçmişte kalabilirim 😂
"Kessss o geçmişte neler neler oluyor tabi yargılicam ulan karşında enayi mi var git kendine göre birini bul. "demek istiyorum.
Eski sevgilisiyle yaşadıkları bizi alakadar etmez zaten. Geçmişi geçmişinde bıraktıysa sorun yok
Öyle diyenlerin geçmişleri hep sokak aralarında yasanio
Geçmişten konuşmuşsak zaten mutlaka o bir halt yemiştir :D derim senin ben geçmişiniiii
Olur tamam sen de beni gecmisimle yargilamazsan devam edelim
"Amacım yargılamak değil. Öğrenmek. Geçmişinden kaçan, benden'de kaçar." Selametle der yol veririm.
Geçmişini de geleceğini de 😅 takılıcak eşey varsa tartışılır
Sevdisen herşeyile sevmişndir yargıladısan özür dile
Adam gibi dursaymiş o da ooo çok kızarım sonra severim de..
Olur yargılamam niye yargiliyim zaten geçmiş geçmişte kaldı beni alakadar etmez
Eskisiyle yaşadıkları ne beni nede başkasını ilgilendirmez tabi beden işçisi değilse...
Allah senin b. l@nı versin derdim
geçmişinde ne yaşadın ki diye sorarım : )
Haklı valla ne dicem 😅
Kim bilir ne naneler yedin derim içimden 😂😂
Beni bu raddeye getirecek neler yaptı kimbilir.
Bana ne derdim.
Kimseyi yargılamaya hakkımız yok
Seni geçmişinle tanrı yargılasın derim
Yargılama madem sevgisin
hiçbir şey.
Dogru demis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?