AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
102Cevap
iyi de güzellik çirkinlik bizim elimizde değil ki Allah öyle yaratmış bir defa..
bu bir, ikincisi yakışıklı ve güzel olanlar boş yere övünüyorlar çünkü onlara o güzellik kendiliğinden gelmedi. bunu düşün öyle avun:)
valla kanki gönül işleri belli olmaz. karakterinde varsa böcek gibi görür veya cidden sever. cokta baglanma ama yani olur olur :)
neden eziklik olsun çirkinlikte göreceli bir kavramdır bence ne basitlik ne ezikliktir kendini küçük görme ki başkaları dha çok ezmeye kalkmasın seni
eziklik değil. ama kendi gibi çirkinleri beğenmeyip sadece yakışıklılara bakıyorsan eziklikten beter bir durumdasın.
hayır bundan once asık oldugum bir tane daha vardı benim kadar da degildi 10üzerinden 5 diyebiliriz
Allahin her kulu güzel olamaz da sende dengini bulsan fena olmaz hani
kimi boka kokuyor diye bakar, kimi boku gülü yetişsin diye toprağına döker (: sikinti yok... kim, kiminle mutluysa omuzuna yaslansın..
keskeee
hayırlısı be gülüm (:
:( ya iste bu da umudun kesildigi an
bazen bir şeylere yol vericeksin, müsade ediceksin yani (: erdemli olmak kolay değil.
kimin ne düsündügünün gercekten onemseyebiliyor musun
((:
neden sadecegulucuk
sikinti yapma (:
Cirkin kiz olarak kendinden bahsediyosan gulerim cunku cok guzelsin
karşılıklı olma olasılığı %10 bile olsa olasılık olasılıktır. eziklikle ne ilgisi var.
umursamaz seni ama çirkin değilsin maşallah.
umursamaz ama bocekgibi görsün de istemem yani
belli olmaz sen yinede belli etme. olmayacağına inanııyorsan ve kullanmak için çıkabilir belli olmaz. ona göre farklıdır herşey
öenmli olan güzelllik değildir önemli olan iç güzellik brigun herks yaşlanacak ve ne güzellik kalacak ne birşey tek kalan şey "İÇİMİZDEKİ GÜZELLİK"
Bu görüşe katılıyorum mira ya erzurumlusun bilmiyorum ama helal olsun
valla her 2 taraf içinde gerçerli o durum ne yazıkki :(çirkinlikten yüzümüze bakan yok
:) abartmayalım ama karsı taraftan beklentimiz cok olabilir
bu soruyu çirkin değilsin güzelsin dedirtmek için yazdığını düşünüyorum
daha kolay yolları var aslında. Cocgu bilmiyorsunki onagore bana cirkin güzel deyin. Onemliolan cocugun tipi anlıyormusun?
anlatamıyosun
yani burada cocuk skala diyorum ben degil sadece. Daha acık bir yolu yok var mı?
skala etmek ne
skala etmek diye bir sey yok ama skalanın anlamı olcüt gibi bir sey
neyse str et. Hoşlanmak eziklik değildir. Her kim olursa olsun hoşlanılır eziklkle alakası yok
oyledir umarım.
Ya bacim sen kadin ol çirkin kadim yoksa sende çirkin olmazsin. umarim inceyi kavramiasindir;)
herkese yıldız tilbe ornegi verıyorumozur
Ya bacim anlatamiyorum galiba. sizn su güçlü kadin profiliniz var onu yakalanan lazim. onun dişinda ztn sn eğer onu yakalayabilirsn o bebeyi birde o gözle bakarsn
güçlü mugorunmuyorum?
Yo bence çirkin bir kız değilsin, bence Gözlerinden cin gibi bir kız olduğun belli aklınla o çocuğu ikna edebilirsin görmesini sağlayabilirsin 😉
soyle soylıyım o cok yakısıklı
Sen çok yakışıklısın ama ben de çok akıllıyım de ve aklınla çocuğun etrafındaki güzel kızları imha et.
ahaha 007 james bondum ben
:):):)
Bence güzel bir kızsın mesela bende çok yakışıklı değilim ama kendimi beğeniyorum yani :)
Bu ne ozguven eksikligi :/
yıldıztilbeyi düsün ozguvenı tavan olsa dahi bu onu güzel yapar mı
Guzel yapmaz tabiki ama erkekler kendine guvenen ayakta saglam durabilen sosyal kizlardan da hoslanirlar kendini begenmis kizlardan iyidir bence :)
ama bu da hiçgercekci degil
kime göre çirkin kime göre yakışıklı kızım :D sen bayılırsın başkası tiksinir çok yüceltmeyin gözünüzde
Kendini ezik görme.. bak biraz etrafına ne yakışıklıların yanında ne biçim kızlar var :D
Saçma sapan klişeler oluşturmayın toplumda tipe takıldıkça ayarınız bozuluyor sev gönlünce
ben mi olusturdum sanki :(
millet yapıyor bunu pis millet
Davul dengi dengine demiş atalarımız. Öylesinin yanında mutlu olamazsın. Herkes dengine bakmalı.
merak etme cıkıcam zaten :)
umursamaz senı sadece hafaya gırer sende o havayla kalırsın
olanbilir bende basitlesmekten korkarım
ozaman yaklasmıcan
aynı fikirdeyim ama ona yaklasma buna dokunma diyediye erkek arkadası bırak erkek sinek bile bırakmadım evde
senın hayatın bısıy dıyemem
gerci biraz once de benim hayatımdı
peki sagol
ask güzellige bakmazkıı bakıyorsa ask degildir zaten
Sacmalama ayrica cirkin degilsin
insallah oyledir
sen kafanda fazla senaryo yaziyosun gibime geldi.
Belki o cocuk seni cok guzel goruyordur. bilemezsin
Paranoya haklısın bence fazla sacmalama çoğu yakısıklı erkek guzel kızları sevmez oz guvenını tazele
aşkın gözü kördür. yaşı dini dili ırkı güzeli çirkini yok.
Tabikide hyr senin icin ola bilir sen eziksinnnnnnn
hıı?
çirkin kız yoktur çirkef vardır
yıldız tilbe güzel mi simdi
bence gayet hoş çirkinlik görecelidir sen sadece görünene bakarsın ben baska seylere güzellik sadece görmek değildir
gayet hos mu yapma lütfen
dediğim gibi güzellik göreceli sen görünüşe bakarsın
yoo ne alakası var anlayamadım
kıza bak ya diger tüm kızlargibi pesimde demesi gibi
ama şimdi şöyle bişey var ; kendini ona göster ama diğer kızlar gibi peşinden koşma, ozaman kaliten düşer , sadece kendini belli et ama yüz verme pek.
Ayrıca kendinden bahsediyosan eğer çirkinde deilsin.
simdi bu tavsiyeleri yaparsam napıyo bu salakdemez di mi
Ya sen sadece arada bir gözünün önünden geç ve arasıra bakış at başka bişey yapma.
oksagol :)
hafif bakımlı olarak yap tabiki bunları , ama diğer kızlar gibi peşinde koşma.
oylesinidenicem peki
gayet güzelsin, özgüven kuzu :)
özgüven sııfır
yükselt
çirkin değilsin ki :)
bakıs acısına goredegisir
diğer yorumdakilerde güzelsin diyor :) güzelsin ama önemli olan iç güzellik bence
oyle ama bunu karsıdaki ne farketsin
farkedecek insanları sev o zaman :) birine deli gibi aşık olabiliriz ama mutlu olmak , seçimler yapmak bizim elimizde
birine asıkken baskabirini nasıl severinsan
belki onunla çıkmaya başladığında onu sevmediğini farkedeceksin :)
Oyle de olabilir
Tabii ki eziklik değil yalnız olmayacak aşklara da kapilmamak lazım
Ne alakası var çirkin kızsa , erkek yakışıklıymış sonuçta bundan daha dogal ne olabilir ki
Hayır canım saçmalama niye ezik görünüvenki eyer seni öyle küçük hören varsa asıl ezik onlardır bence;)
nekadar böyle düşünmeye veya düşündürmeye sebep olan insanlar varsa alayının *
ama dusunuyorlar iste
yaz adresi yarın ordayım yaz
Bn sana çirkinsin dedimmi?
demedin
Eeee ozamn değilsin
Aşk güzeldir değerini anlayana basitlik değildir.
dogru aa iste :(karaktersizse eger bilmiyorum
Sorun sende cok buyutmussun gozunde
olabilir ama yakısıklıcok da olmasada
Sende guzelsin ne olmus.
avutman icin sagol
:)) avutma degil. Senin sorunun kendinin farkinda olmaman. Yuz binlerce kisi yerinde olmak istiyor buna inan. Inanmazsan ispat edeyim.
Bence çirkinin güzele veya yakışıklıya aşık olması eziklik degildir. Kişiye sevdigi guzel gelir.
Amaaan erkeklerin bir coguyla oynadim paralarini yedim pisman degilim itiraf etmek istedim :)
first love filmini izle (tayland vers.)
neyi anlatıyor
dış görünüşü pek de parlak olmayan bir kızın okulun en yakışıklı çocuğuna aşık olması
arkadaşlık yoluyla ulaşmaya çalış..
gayet güzelsin ama ozguven 0
Nerden eziklik oluyormus
karaktersiz insanların aşk demesi ezikliktir
hı?
Aşık olan insan gözle değil kalple sever
belki de ben asık olmayı bilmiyorum
Belki de
hayır neden oyle olsun kı
Özgüven eksikliği var bence gayet hoşsun
Çirkin değilsin deyip gideyim =)
bir sineğin booka konması gibi bişey..
amasurekli olan bir sey
ayrıca b*k cok agır oldu
teşbihte hata olmaz derler o yüzden alınmana gerek yok benzetme sadece bu.
şimdi aslında sinek dönüp solaşıp konduğu şeyin aslında pislik olduğunun farkında değildir, ondan istediğini aldıktan sonra o sinek orayı terk eder başka bookun peşine gider..
sen çocuğa konmaya çabalayan sinek gibisin, aslında o çocuğun bir book olduğunu bilmiyorsun zaten tılsımı da ordan geliyor gözünde perde var :D
Yoo gayet guzelsin
sagol
Hic ni zaman ezdirme kendini cirkin bayan yoktur
vardır bence insan kendini güzel bulmuyorsa oyle bir cirkin oluyor ki
onu alma beni al :D
beni gorsen oyle demezdin beni alma alma derdin
sen yine al beni al
guven eksikligin var sanirim
belki bilmiyorum
Aşktır aşk
benimki ask onunki onemli
gururunu düşün.
zaten hayatımıgururum mahvediyor
yoooooo
n:):):
Niye kendini küçük görüyorsun ya :D
Bu aşk ota'da konar boka'da konar.
b*k kelimesi ben mi oluyorum ayıp oldu bu
Ben öyle birşey demedim ama sen öyle alındıysan yapcak birşey yok.
Alakası yok.
Kesinlikle hayir
bu kadar eminsin yani peki nasıl?
@Tyreese açıklamıs oku :)