AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Keko seviyorlar. Belki aldatma ihtimali daha az olabilir diye de çirkin seçiyor olabilirler. Bir sürü sebep var aslında
Klasik tc kızı işte hepiniz aynı
İhtimaller bunlar ama belki muhabbetini sevdi, hoşlandı bunlar da var
Tm sensin
Durumu açıkladık kardeş memnun olamayacak bi durum yok. Olay bu
Açıkladığın durum aşırı saçma ve mantıksız demiyorsunuz tipsiz yav şak sürekli peşimizde ilgi gösteren erkekler daha değerli bizim için
Saçma ya da değil olayın özü bu.
Keko seviyorsanız kadına cinayet şiddet var diye sesinizi çıkarma hakkınız yok öyleyse yazık ya keko seviyorlar ne demek bu kadar ucuz musunuz hiç mi aileniz size değer vermiyor
@yaşasınsağ ben olan şeyi söylüyorum. Ben keko seviyorum demedim. Genel bakışı bu kızların. Ay bir türlü anlayamadınız ya
Neden işte adam gibi adam varken neden kekolar?
@yaşasınsağ hayatım inan bende anlamıyorum bana da saçma geliyor. Ama böyleler yani yapacak bir şey yok
O zaman daha çok kadına cinayet şiddet olur aferin size artık üzülmüyorum
olm ikiniz niye saldıryonuz lan herkese erkek hakkı böyle savunulmaz bize toksik diyenleri haklı çıkartıyonuz aw yapma lan
@qwblacke oo düşünebilen erkek gelmiş
Aq zorla bizi keko yapacaklar efendi efendi takılıyorum daha manitam olmadı
@yaşasınsağ keko sevmeyen de vardır bulursun
Az sayıda şansı yaver giden efendiler de var hiç yok değil ama çoğu efendi adam yalnız hatta eline kız eli değmemiş ve bakir bile hala çok var
@yaşasınsağ ah be olm o herzaman öyle efendi olana bakılmazda artık kızlar kimseye bakmıyor sağ elinle evlen gitsin bişey olmaz
erkeklere önyargı fazla evet yaranmak zor ama çok fazla haklı sebep sayabiliyorlar o yüzden ne yapalım şimdi yabancı kızlara yönelince de türk kızlarını sevmiyoruz oluyor
Türk kızlarının cogu boya ve parayla satın alinabilecek şeylere bakıyor. Başka bir ske baktıkları yok. 32 yıllık hayatımda edindiğim tecrübe bu.
Biz tipe değil, karaktere ve beyin'e bakıyoruz. Sende de karakter ve beyin olsaydı sana da gelirlerdi. O yüzden sadece yakışıklı olduğun için sınıfta kalıyorsun.
Nereden biliyorsun karakterim ve zekam olmadığını alışmasınız işte tipsiz yav şak ilgi gösteren erkeklere bu arada IQ test sonucum 124 bu da kapak olsun sana klasik tc kızı
Hıhı isminden iQ seviyeni anlayabiliyorum.
İsmimin ne önemi var ne alaka illa ismimi mi yazma. Lazım
Karaktere ve beyine bakarken çirkin erkek güzel kadınla güzelliği için sevgili oluyor ama shjshsjsn
Yakışıklı adam en azından anormal bir şey olarak görmüyor güzel kızla çıkmayı ama çirkinler piyangodan milyonlar kazanmış gibi seviniyor millete hava atıyor bak çirkin halimle güzel kızı silkiyom götürüyom yiyişiyoz diye hahaha
Ayrıca karakter derken düzgün adam sevmiyorsunuz ki keko it puşt seviyorsunuz
Var aşırı derecede özgüvensizler tek sebebi bu
Para + keko için.
Kendini bilen biri kimseyi sevmiyor ztn 😃
Seçmiyor*
Keko seviyorlar 😂
Hepsi mi
Seviyorsunuz klasik tc kızı
Sevmiyorum ben şahsen.
Tamam inandık klasik tc kızı
Tamam klasik tc erkeği
Kalisk tc erkeği diye bir şey yok çünkü bizler egoist burnu havada değiliz en azından ama sizin hepiniz aynı birinizin birinden farkı yok hep aynı kafa
Keko seviyorlar derken kendini dahil etmiş olmuyor musun?
@yaşasınsağ işte kendini de dahil ediyor
Kendimi dahil etmiş olsaydım "Keko seviyoruz" derdim. Sevmediğim için keko seviyorlar dedim çevremdekileri görüyorum yani.
Abi bunların hepsi cinayete kurban gitmeye aday mecbur değer görmek sevilmek istiyorlarsa efendi erkek sevmek zorundalar yoksa daha çok umitcan uygun cem garipoğlu gibi tipler popüler olmaya devam eder şu kadınlara allah hiç mi zeka nasip etmiyor çözemiyorum
Çevren nasılsa sende öyle olursun herkes kendi gibileriyle takılır
Gidip sohbetinizi başka yerde yapın ben kendimi biliyorum, sevdiğim sevmediğim şeyleri ayırt edebiliyorum merak etmeyin
O zaman keko seviyorlar diyip umudumuzu kırma belki biz keko değiliz nerden biliyon aq
Ya sabırr ben sizin adınıza yorum yapmadım kızların geneli keko seviyor ve ben bunu savunmuyorum olanı söyledim sadece.
Kızların geneli keko seviyor derken bunu neye dayanarak diyorsun ve sen farklı misin sanki. Efendi erkekler neden sevilmiyor?
Bak ben keko sevmiyorum hani insanın bi çevresi olur ya az çok keko ya da efendi sevdiğini anlarsın ya da burada görüşlerde falan denk gelirsin bundan yola çıkarak genelde keko seviyorlar dedim. Şahsen ben keko erkeklerde ne bulduklarını bilmiyorum çünkü ben keko sevmiyorum anladın mı?
Şimdi sen ben sevmem ama çoğu kız sever diyince ne dememizi bekledin ki zaten moralim bozuktu iyice içine ettin kızlar efendi erkek sevmez keko sever diyince ben niye bir kız beni sevsin diye keko şiddete meyilli biri olmak zorundayım? Erkek olmak zor işte sen sevgilim yok desen erkekler sıraya girer birini bulursun ama biz bulamıyoruz işte bir çok bakir eline kız eli değmemiş adam var. Modum zaten düşüktü birde efendi erkek sevilmez diye bir yorum görünce iyice canım sıkıldı beni kimse sevmeyecek mi keko değilim diye?
Ayrıca hangi şehirde oturuyorsan söyle de oranın kızından uzak duralım madem sizin ordakiler keko seviyormuş