Bizi değilde 3-5 erkeği takip ediyodu onları tercih etti bende senin yüzüne bakılmaz dedim ben suçlu oldum haklımıyım?

Ayrılmıştık ekli erkeklerle konuşmaya başladı erkekler ona yürüdü sonra tekrar flört gibi olduk dedim çıkar bak gördük arkadaş değillermiş sana yürüdüler dedim hayır çıkarmam sevgili olunca çıkarırım dedi dedim o zaman olmaz sana yürüyolar yoksa olmayalım dedim oda çıkarmam dedi bildiğin onları tercih etti sonra senin yüzüne bakılmaz bu saatten sonrada konuşmayalım dedim ama ben suçlu oldum arkadaşına bidaha da olmayız istemiyorum artık o konuşmayı kesti ben konuşmayı istiyordum demiş ben suçlu oldum ama ben haklı görüyorum kendi mi haklımıyım bu konuda

Bizi değilde 3-5 erkeği takip ediyodu onları tercih etti bende senin yüzüne bakılmaz dedim ben suçlu oldum haklımıyım?
Cevapla