Böyle birine karşı neden hala bir şeyler hissediyorum gerçekten çok kötüyüm?

Sevgilimle farklı şehirlerdeyiz ben Hatay o Gaziantep her hafta sonu yanıma geliyordu görüşüyorduk o kadar yolu çekiyordu ve düşük maaşla çalıştığı halde bazen iş çıkışı yanıma geliyordu en son pazar günü görüştük birden telegram hesabına girip baktım ve bır escor. ta fiyat bebişim yazmis kadın da sanal şov fiyatlarını yazmış görünce donup kaldım ağlamaya başladım ağzıma gelen her şeyi söyledim kendi emeğine de mi acimiyosun birbirimizi seviyoruz sanıyordum neden öyle yaptın dedim hiçbir şeye cevap veremedi kendine aptalım ben ma. lim deyip durdu sonra eve bıraktı pazar gununden beri affetmem için ve bı daha yapmayacağına dair mesaj yazıyor onu seviyorum ama böyle bir şey de affedilmez gerçekten gözlerim doluyor durup dururken ben ne yapacağım

Böyle birine karşı neden hala bir şeyler hissediyorum gerçekten çok kötüyüm?
Cevapla