Sevgilim küçük şeylere çok tepki verip kalbimi kırıyor. Bu normal mi yoksa ben mi abartıyorum sizce ?

Merhaba, fazla uzatmamayi denicem. Gecen aricam diyip aramadi die kücük bi soguk davrandim ona cünkü biraz kirilmistim gercekten normalde kizmam böyle seylere. Sonra o „senden hic beklemezdim bäyle bisey yüzünden bana böyle davranmani“ iste „ne yapiyorsan yap“ felan gibi seyler söylemeye basladi, acayip tepki verdi 2 dkka da cözülebilcek bir seyi büyük bi kavgaya dönüstürdü ama sorsaniz benim sucum cünkü ilk ben ona soguk davrandim. Halbuki o birseye kizinca ve ben bunu sacma bulsam bile asla böyle davranmayip herzaman gönlünü almaya calisirim. Neyse benim en büyük sorunum ona bisey anlatamiyorum yani ben ona kücük bi trip atsam bile kiyamet kopuyor sanki. Bide her kavgamizda suclu arama pesindedir hakli cikmaya calisir ben iliskiyi ve duygularimizi düsünürken o sade mantik pesindedir ve böyle hani sanki iki düsmanmisiz da beni yenmesi gerekiyormus gibi davraniyor bazen kavgalarda. Bu huylarini nasil gecirtebilirim ona nasil anlatabilirim derdimi cünkü pek anlatabildigimi düsünemiyorum ve ne yapmaliyim bublari birakmasi icin gercekten böyle erkek kafasi tarafindan bakmaya calisiyorum da yani pek anliyamiyorum yinede. ( uzattim kusura bakmayin haha )

Sevgilim küçük şeylere çok tepki verip kalbimi kırıyor. Bu normal mi yoksa ben mi abartıyorum sizce ?
Cevapla