Sevgilim sürekli kendi dertlerini ve ailesini anlatarak beni soğutuyor, soğumam normal mi?

Bıktım aw sürekli yok babam gene şöyle sinir etti yok abim gene şu mallığı yaptı sinirlendim ağladım bana ne bana nee sevgilinim diye her haltını anlatıp beni darlaman gerekmiyo ben de insanım dimii? Şimdi böyle söyleyince beni yanlış anlayacaksınız belki ama aşırı anlatıyo arkadaşlar darlardım artık ve aşırı tolerans gösteriyorum.. dün gece uzun zaman sonra sabahlayalım dedi sevindim tamam dedim hastaydım uykusuzluktan ölüyodum uyumadım bekledim gece yarısı gelmiş gene ailesini anlatıyo bu kadar şeylik olur mu he bide bakın bi kere anlatıp geçse anlarım saatlerceee bi de sürekli gidip geliyo delirdim en sonunda benim konuşasım kaçtı diyip çektim gittim mal aw kesin ağlamıştır erkek olan o değil de benim sanki bu ilişkide. Soğudum dedim ayrılacaktım kendini yerden yere vurdu bi şans daha verdim yaptığı şeye bakın sadece 2 gün önce söz vermişti gene içine etti ben ne diyim şimdi buna abartıyor muyum sizce biri bişi desin nolurr
Güncellemeler
+1 yıl
Ay bu çocuk beni deli ediyor🤦🏻‍♀️ hiç dönüp özür dileme yok bi de diyodu bi anda kopuyoruz farkında mısın iyi akşamlarr pek iyi bi akşam olmayacak amaa vs vs ay bi tarafımm halen acındırma en üzgün benim modunda gerçekten buz kestim artık zorla sıcakmış gibi davranıyodum sırf mutlu olsun diye ona rağmen beni kırıyosa konuşmamıza gerek yok. Buradan çıkarılacak ders bi daha sevgili yapma🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Sevgilim sürekli kendi dertlerini ve ailesini anlatarak beni soğutuyor, soğumam normal mi?
Cevapla