Güncellemeler
+1 yıl
Ay bu çocuk beni deli ediyor🤦🏻♀️ hiç dönüp özür dileme yok bi de diyodu bi anda kopuyoruz farkında mısın iyi akşamlarr pek iyi bi akşam olmayacak amaa vs vs ay bi tarafımm halen acındırma en üzgün benim modunda gerçekten buz kestim artık zorla sıcakmış gibi davranıyodum sırf mutlu olsun diye ona rağmen beni kırıyosa konuşmamıza gerek yok. Buradan çıkarılacak ders bi daha sevgili yapma🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bence haklısın, sorunlu insan senin modunu da düşürüyor, enerjini alıyor, başkasını bul, sal gitsin ya herkesin sıkıntısı var , ama o kadar da değil
Teşekkür ederim beni desteklediğin için gerçekten anlaşılmak sevindirdi. Olmayan modumu yükseltip her seferinde yanına gidiyorum sonrası hayal kırıklığı.. herkesin derdi var aynen öyle tek onun değilya keşke biraz umursasa ya da hayatımdan çıksa bi insan bi insana bunu yapmamalı bence
Valla beni arayan yakınlarım oluyor, ya da işten arkaşım var artık gına getirdi o arayınca yine mi diyorum. Sun arkadaş aradı 17 dk konuştum yine hep iş ile ilgili veya oradkiler ile ilgili durmadan yakınma takıntılı birisi zaten, ya diyorum ki keyfine bak ne yapacaksın yok. Sonra bir bahane buldum kapatmak için bu sefer vay kapatıyorsin diye kızıyor. Bu kişi ile iki üç günde bir bir saate yakın konuşuyorum düşün yani. Şu bu derken bende baya yakindim ha kusura bakma🤣
Seni o kadar iyi anlıyorum ki.. yok kırılacak yok şu yok bu diye diye kurtulamıyoruz bu insanlardan ama kendimize zarar veriyoruz en yakın zamanda hayatımızdan çıkarabilmek dileğiyle
Cikaramdiklarimiz var maalesef kardeş gibi
Sen kader ortağım falan mısın?
Olabilir
Çıkaramasak da hiç konuşmayarak çıkarmış kadar olabiliyoruz denendi onaylandı.
Yani görüşmeyi azaltmak için ne yapacağımızı şaşırıyoruz
Öyle valla kafamızı dinlemek için köşe bucak kaçıyoruz resmen. Üzücü..
Bugün aramaz inşallah
Snfbsbf abi engelle ne uğraşıyon 😂 ay kusura bakma sinirlerim boşaldı dbfbd inşallah aramaz diyim ben de hadi bakalım gün sonuna kadar bekleyelim
🤣🤣 olmuyor işte zor gününde yanında olmayınca da
Hep vicdanım el vermediğinden zor gününde yanında duruyorum yoksa ne hakkediyo ne de kıymet biliyor😒 hepsi böyle kendimize yazık ediyoz diyom sana
Evet haklısın
Ben hiç olumsuzluklarımı insanlara anlatmam. Kimsenin de tadını kaçırmam böyle şeylerle
Dimiii tam benim kafadasın dertlerimle insanları sıkmam istemem hep içimde yaşarım ama birine sevgilim diyorsan paylaşıp beraber aşmanız gerekiyor hep ben dinliyorum ha hiç anlat demiyor mu diyeceksin diyoo ama anlattıktan sonraki tepkisi valla bak ciddi söylüyorum çoğunlukla şu oluyo: "hmmm anladım" deliriyorum abiiii sonra da niye anlatmıyosun oluyo üstüne düşüp soru sormaya çalışma desen yok ilgi alaka hak getire cidden şu an farkettimde ben neden böyle bi insanla beraberim offf ayrılacağım ama vicdan yaptırıp habire kendini acındırıyo bıktım. Kafanı da şişirdim he de geç sağ ol adı gibi tatlı insann
Yaaa şu üslubuna bayıldım çok içten konuştun aksine hoşuma gitti :) iyi ki varsın 🌸
Ahahhah gene tatlı bi cevap vermişsin memnun oldum😋
Keza sende bi o kadar sevimli bi cevap vermişsin ama ses tonumun ve konuşma tarzımın çok tatlı olduğu bi kesin 🙃
Maşallah maşallah Allah sahibine bağışlasın. Söylemesen de anlaşılıyor bazı şeyler
Amin ecmain. Çok naziksin de nerden nasıl anlaşılıyor ki , yani bunun kanısına nerden vardın 😊
Ben anlarıııım😁😂 meslek sırrı diyelim dnfndsd bu arada teşekkür ederiiim🙃
Bence sen beni tanıyosun yoksa nerden bilebilirsin ki beni ben gibi tanır gibi konuşuyosuunn 😊
Hayır tanımıyorum nickden ve yazdıklarından yola çıkarak konuşmuştum
Yazdıklarım sıradan rutin cümleler ama 😊 yani şu an ne dicemi bilemedim 🙃
Kanka kusura bakma ama tatlılığın kaçtı tadında bırakın yav iyi ki bi şey dedik
Belki de başka konuşacak bir şey bilmediği içindir.
Yoo gayet de biliyo eskiden böyle değildi 2 senedir tanışıyoruz bugün sevgili olarak 2. Ay dönümümüz ama gene içine etti anlamıyorum bi insan nasıl bu kadar bilmeden kırabilir
Sevgili olmak başka arkadaş olmak başka.
Evet keşke hep arkadaş kalsaydık kesinlikle tavsiye etmiyorum hatta bi söz vardır: biriyle iyi anlaşıyorsan sevgili olup kaybetme o insanı..
kaybetti, kaybettik..
Haklı mı sence anlattıkları doğru mu
Doğru ama bu kadar büyütelecek şeyler değil ailesi 2 üstüne yürüse -ki tamam gerçekten çok sinir bozucu insanlar- hemen yok intihar edicem dayanamıyorum havalarına giriyo üzülüyorum yanında olayım diyorum beni de üzüyo hep basit şeyler ama bi süre sonra katlanılmaz hale gekiyor.. sanki sadece onun dertleri var ben onu sıkmayayım diye valla çoğu dersimi içimde tek başıma yenmeye çalışıyorum öyle sık konuştuğum arkadaşım falan da yok sevgilim var ama sadece sözde! Sence haksız mıyım?
Ufacık bir şeyi abartması psikolojik olarak da normal değil bence ayrıl
Katılıyorum inşallah başaracağım teşekkürler ❤
Ayrılacak mısın
Ayrılmak istiyorum evet ama doğru zamanı ve şekli bulana kadar beklemeliyim sanırım
Çokta bekleme ya ama sen bunu söylersen şey ders sevgilimden diye anlattım der
Ben sevgilisiyim diye mi anlatmış hahaha ama ben de insanım benim de dinlenilmeye anlaşılmaya ihtiyacım var. Ayrıca erkek milleti zorda kalınca her şeye bi kalıp uydurabilir ne derse desin mutlu olmadığım üstüne sinir olduğum bi yerde duramam kendime saygısızlık yapıyorum aylardır katlanıyorum zaten. Şu zamana kadar gitmememin sebebi de vicdanım rahat etmedi öyle bırakmayı hep düzelir düzelir diye bekledim. Siz siz olun böyle şeylerle kendinizi kandırmayın huylu huyundan vazgeçmez arkadaşlar atalarımız ne demişse doğru demiş
Hahaha çok tatlısın ya ne güzel yazmışsın hakkında hayırlısı canım
E akıl vermenı beklıyor
Bilmem kaçıncı kez akıl verdim yoruldum artık ayrıca son olayın onunla alakası yok abisinin derdini benim çözmemi bekliyor var mı böyle saçmalık. Onun için kaç fedakarlık yaptım onun bana yaptıkları hep sözde siz siz olun balık burcu erkek sevgili yapmayın tabii hepsi böyle değildir ama çoğu böyle salya sümük😒 verecek akıl kalmadı kalanı da vermeye heves bırakmadı diyeyim
Bence haklısın
Teşekkür ederim mutlu oldum anlaşıldığım için sinirim hafifliyo
Rica ederiz.