Aylar yıllardır sevgilim yok diye ağlayan kadın çıtayı çok yükseğe mi koymuştur?


Bak mesela şu fotoğraftaki en arkada biri var.

İşte o gerçekten seven yarı yolda bırakmayacak tek kişi gibi. Diğerleri sadece bir kere elde etmeyi amaçlayan kişiler. Bu yüzden aslında bu sadece bir yanılgı. İlizyon 🤣🤣🤣.
Not: Aynı durum erkekler içinde geçerli artık bu devirde
Cevap
3Cevap
Bence doğru.. çünkü bir kadını isteyen 100 lerce erkek oluyor kadın seçiyor erkek seçiliyor bu ülkede böyle çünkü
Erkeğe göre kadının tercih etme durumu daha büyük oran tabii..
ağlayıp zırlayıp sevgilim yok diyen aranıyordur ilgi çekmek istiyordur
yalnız olmayı seçen kadın aranmaz
Yalnız olmayı seçen de vardır fakat bakılmayan kadın da.
Kendimce değerlendirirsem doğru
Senin içinde çıta yüksekte mi
Yani tip olarak önemli değil de karakter olarak çıta biraz yüksek
Evet...
Sevgilim yok diye yakınmak biraz saçma değil mi bir kadın ıcın o zaman
Evet.
Böyle olmaz karşı cıkman lazım kavga cıkmıyor 😂
Kavgaya gerek yok.
Kesinlikle doğru
Dimi dimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?