Aile & Toplum "Kadınlar bir dalı tutmadan diğerini bırakmazlar" doğru mu? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Evet yukarıdaki ifade doğru mu, kızlar zaten anonimsiniz samimi cevaplarınızı bekliyorum Güncellemeler+1 yıl Yani sizinle ilişki isteyen erkekleri yedekliyor musunuz mesela "Kadınlar bir dalı tutmadan diğerini bırakmazlar" doğru mu? Cevapla Kadın Soruları Beğen Paylaş Takip Et
gecekedisi93 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Büyük çoğunluğu öyle doğru özellikle yaşı küçük olanlar 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Doğru değil ama doğruysa bile karşılıklı diyelim ki sen haklısın ve bu doğru.. dalın birisi sağlam olsa bırakıp diğer dala gidermiydi 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl erkekler fırsatını bulup kadınlara hakaret seanslarına başlar şimdi yorumdaki amca gibi 0 13 Yorumla Soran +1 yıl İşte ben hakeret etmedim direkt sordum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl kadınlar diye genellemişsin sende bazı kadınlar deseydin keşke. Yorumla Soran +1 yıl Sen yapıyor musun mesela Yorumla Soran +1 yıl Yaptın mı veya daha önce Yorumla Cevap sahibi +1 yıl duygusal boşluktayken ister istemez yapabiliyoruz bu bi erkek içinde geçerli insana özel bi durum Yorumla Soran +1 yıl Sevgilin varken nasıl duygusal boşlukta oluyorsun ki Yorumla Cevap sahibi +1 yıl pardon yedekleme demişsin onu yapmıyorum tabi ki biri varsa hayatımda Yorumla Cevap sahibi +1 yıl yanlış anlamışım sorunu Yorumla Cevap sahibi +1 yıl ben birinden ayrıldıktan hemen sonra başka bi ilişkiye geçmek olarak algılamışım Yorumla Soran +1 yıl Hmm o da sağlıklı değil tabi Yorumla Soran +1 yıl Ayrılıktan hemen sonra başkasıyla olunca aklın eskisinde kalmıyor mu Yorumla Cevap sahibi +1 yıl ilişkiye bağlı acı çektiysem başka biride benim için çabalıyosa yas mı tutucam Yorumla Soran +1 yıl E tabi o da doğru Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl O erkekler icin gecerli. Kadinlara surekli bahane bulmayi birakin. Sizin de ne oldugunuzu biliyoruz. 0 18 Yorumla Soran +1 yıl Bir hakerette bulunmadım sordum sadece Yorumla Soran +1 yıl Yapıyor musunuz yapmıyor musunuz? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Herkes yapmaz Yorumla Soran +1 yıl Ya sen Yorumla Soran +1 yıl ? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hayir Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yapsak bile nolmus yani size mi sorcak insanlar her seyi Yorumla Soran +1 yıl Yok yok sen yapıyosun belli Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yapsam sana ne ya deli mi ne.. Yorumla Soran +1 yıl İşte hep böylesiniz Yorumla Soran +1 yıl Ayıp.. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hastasin ya Yorumla Soran +1 yıl Senden olmaz Yorumla Cevap sahibi +1 yıl :D asil senden olmaz. Kiza yazik varsa. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Karaktersiz ozguvensiz hastanin tekisin cunku Yorumla Soran +1 yıl Hemen de alınıyorsun Yorumla Soran +1 yıl Belli yaran var senin Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sen normal degilsin bos yapma ya. Yazma. Yorumla
AaronBenElijah Takip Et Master Yaş: 37 , eic 48% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Katılıyorum artık 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Büyük çoğunluğu öyle doğru özellikle yaşı küçük olanlar
Doğru değil ama doğruysa bile karşılıklı diyelim ki sen haklısın ve bu doğru.. dalın birisi sağlam olsa bırakıp diğer dala gidermiydi
erkekler fırsatını bulup kadınlara hakaret seanslarına başlar şimdi yorumdaki amca gibi
İşte ben hakeret etmedim direkt sordum
kadınlar diye genellemişsin sende bazı kadınlar deseydin keşke.
Sen yapıyor musun mesela
Yaptın mı veya daha önce
duygusal boşluktayken ister istemez yapabiliyoruz bu bi erkek içinde geçerli insana özel bi durum
Sevgilin varken nasıl duygusal boşlukta oluyorsun ki
pardon yedekleme demişsin onu yapmıyorum tabi ki biri varsa hayatımda
yanlış anlamışım sorunu
ben birinden ayrıldıktan hemen sonra başka bi ilişkiye geçmek olarak algılamışım
Hmm o da sağlıklı değil tabi
Ayrılıktan hemen sonra başkasıyla olunca aklın eskisinde kalmıyor mu
ilişkiye bağlı acı çektiysem başka biride benim için çabalıyosa yas mı tutucam
E tabi o da doğru
O erkekler icin gecerli. Kadinlara surekli bahane bulmayi birakin. Sizin de ne oldugunuzu biliyoruz.
Bir hakerette bulunmadım sordum sadece
Yapıyor musunuz yapmıyor musunuz?
Herkes yapmaz
Ya sen
?
Hayir
Yapsak bile nolmus yani size mi sorcak insanlar her seyi
Yok yok sen yapıyosun belli
Yapsam sana ne ya deli mi ne..
İşte hep böylesiniz
Ayıp..
Hastasin ya
Senden olmaz
:D asil senden olmaz. Kiza yazik varsa.
Karaktersiz ozguvensiz hastanin tekisin cunku
Hemen de alınıyorsun
Belli yaran var senin
Sen normal degilsin bos yapma ya. Yazma.
Neden bıraksın? Nasıl geçinecek?
Katılıyorum artık