Ayrılıp, seni unutamıyorum diye mesaj atan birine nasıl cevap verilir?

Hem kızlar hem erkeklerden yardım istiyorum sevdiğim çocukla ayrılmıştık kimseyi istemiyorum herkesten uzağım diyerek beni bırakmıştı ama 4-5 gün önce mesaj attı seni unutamıyorum unutmak istiyorum olmuyor aklımdan çıkmıyorsun dedi bende unutmasını söyledim ve konuşma bitti ama pişmanım çünkü tekrar yazmadı. Onun tekrar yazmasını bekliyorum ama yazacak gibi durmuyor. Ben ona bir mesaj atmak istiyorum ama böyle bitmiş bir konuşmadan sonra ne demeliyim? "Beni gerçekten unutmak istiyor musun" yazmayı düşünüyorum. Bu cümle doğru mu? Ona nasıl yaklaşmalıyım? Yorumları tek tek okuyacağım. Siz olsanız bu durumda ona nasıl yaklaşırdınız? Çocuğu gerçekten seviyorum. Lütfen ona nasıl bir mesaj atmam gerektiği ile ilgili yardım eder misiniz?

Ayrılıp, seni unutamıyorum diye mesaj atan birine nasıl cevap verilir?
Cevapla