4 ay kadar önce ayrıldık. ilk 2 hafta uğraştım bitmesin diye fakat nafile dinlemedi bile beni. tlflarıma cevap vermedi. mesajlarıma da. ondan sonra da hiç bir şekilde iletişime geçmedim hep sustum tepki vermedim ama sosyal paylaşım sitelerinde göndermeler yapmayı ihmal etmedi.
sonunda sildik birbirimizi heryerden hatta bir ara senin hayatından komple gittim süsü bile verdi ama öyle olmadığını da biliyordum. şimdi de kalkmış mesaj atmış, ' biz olmayı beceremeyen yoldaşlarımı mazide bıraktım ' yazmış sadece. ya hala niye uğraşıyor benle? bir kere yıktı gitti, kaç kere öldürecek daha bu beni? :( bu mesajına da cevap vermedim bir insanı kaç defa öldürebilirsin ki:/
sonunda sildik birbirimizi heryerden hatta bir ara senin hayatından komple gittim süsü bile verdi ama öyle olmadığını da biliyordum. şimdi de kalkmış mesaj atmış, ' biz olmayı beceremeyen yoldaşlarımı mazide bıraktım ' yazmış sadece. ya hala niye uğraşıyor benle? bir kere yıktı gitti, kaç kere öldürecek daha bu beni? :( bu mesajına da cevap vermedim bir insanı kaç defa öldürebilirsin ki:/
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar