Patronuma hoş geldiniz diyiyorum cevap vermiyor yuzume bakmiyor bir gun iyi 10 gun kotu oluyor 😪😪 neden boyle yapiyor?

Hayatimda cok az insan var onalarin bazisi mecbur hayatimdalar ama hayatimdaki cogu insanında bende bir yere varsa deger veririm ve bu deger vermekle baslar gider severim onemserim vs ama ksrsimdaki insanlardan sevilmeyi birak aksine yok sayilip onlar tarafindan surekli hayalkirikligina ugruyorum. Uzuluyorum yoruluyorum. Karsiliginda buyuk beklentimde yoktur. Insanlari cok sevip deger vermenin sonucu hep üzüldüm 😪😪😪 onun disinda hayatimda 1 bucuk sene konustugum biri vardi onda da yerim belli degildi benimle sevgili olmak istiyorfu olmuyordu oda ayri yordu beni deger verdikce degersizlestigimi gordum 😪😪
Patronuma hoş geldiniz diyiyorum cevap vermiyor yuzume bakmiyor bir gun iyi 10 gun kotu oluyor 😪😪 neden boyle yapiyor?
Cevapla