Eski sevgilimle ayrıldık birbirimizi çok seviyoruz benimle barışmak istedi ama reddettim. İyi mi yaptım?

Sevgilimin peşinden 3 yıl koşturdum ilişkimiz çok toksikti ayrıl barış oluyordu sonra düzene oturdu 6 ay çıktık ailesine yakalandı ayrıldı bana yazdı geçenlerde bende yine ayrılırz diye bir de artık bu ilişkiden yorulmuştum 3 yıl kimseye bakmadım yüzüm gülmedi son 6 ay gülüyordu ayrılalı 3 ay oldu geri barışalım dedi reddettim ama içimde pişmanlık var sizce ne yapmalıyım

Eski sevgilimle ayrıldık birbirimizi çok seviyoruz benimle barışmak istedi ama reddettim. İyi mi yaptım?
Cevapla