Sevgilimle ayrılırken son kez birlikte olmak istedim ama kabul etmedi?

Merhaba arkadaşlar yaklaşık 4 aydır sevgili olduğum insanla tatile gittik orda bazı tatsız olaylar yaşandı ve ben ağladım asla yanımda olmadı aksine ağladığım için ağlamayı kes hiç hoşlanmam böyle şeylerden dedi. Sebebini bile sormadı. Bunun sonucunda ikimiz de ayrılma kararı aldık haftasonu yasağı olduğu için dönemedim evime. Uzanırken yanına gittim öptüm kokladım ama dudaktan öpmeme izin vermedi şaşırdım. Gece alkol felan içtik bu biraz kötü oldu kusuyor felan ben onun öncesinde son kez birlikte uyuyabilir miyiz dedim olur dedi. Midesi felan kötü olunca bu tek başına odaya geçti bende yanına gittim sabaha kadar baş ucunda durup saçlarını okşadım yüzünü sevdim karnı da ağrıdığı için masaj yaptım hatta. Sabahında iyiydi sarılıyorduk bende yapılmayacak o şeyi yaptım hoşuna gider diye uyurken penisine dokundum birden sıçardı ve napıyosun sen diyip yanımdan kalktı. Kendimi çok kötü hissettim pişman da olmuştum içeriye gidip yattı bende bunun için özür diliyorum hoşuna gider sanmıştım dedim yanında uyudum tekrar ama sadece sarıldım kokladım bu kadar. Ben ona bu şekilde yakın olacağımı düşünürken o çoktan çıkarmış bile aklından beni. Hayır anlamadığım nokta 1 günde bana karşı nasıl bu kadar değiştiği maddi olarak da çok kullandı gerçekten neden böyle bir insanla beraber oldum diye kendimi suçluyorum sürekli. Eve döndüğümde bana kendine dikkat et yazdı bende sende kendine dikkat et yazdım ve aradan 2 saat geçtikten sonra engelledim heryerden tüm fotoğrafımızı mesajlarımızı sildim. Ben hatalarımdan öyle büyük dersler çıkardım ki şimdi tertemiz bir sayfayla yeniden başlamak istiyorum herşeye. Sizce herşeyi unutup kendi yoluma mı gideyim yoksa ortak arkadaşlarımızın olduğu yere gidip onunla denk düşüp çok mutlu olduğumu gözüne mi sokmalıyım
Sevgilimle ayrılırken son kez birlikte olmak istedim ama kabul etmedi?
Cevapla