Kız arkadaşım benimle bulusup ayrılmak istediğini söyledi ,
Şok oldum ve ağladım :( biliyorum erkek adama yakışmaz ağlamak ama duygularıma yenik düştüm , 3 saat boyunca ona anlattım onu ne kadar cok sevdiğimi ve en sonunda birbirimize sarıldık öptük keşke öyle birşey demeseydim pişmanım dedi :(
Kendimi onu nasıl bağlayabilirim arkadaşlar :( Yani ayrılık onun için çok kolay galiba :( Bu beni cok üzüyor
Rotam ne olmalı tavsiyelerinizi dinliyorum arkadaşlar :(((
Şok oldum ve ağladım :( biliyorum erkek adama yakışmaz ağlamak ama duygularıma yenik düştüm , 3 saat boyunca ona anlattım onu ne kadar cok sevdiğimi ve en sonunda birbirimize sarıldık öptük keşke öyle birşey demeseydim pişmanım dedi :(
Kendimi onu nasıl bağlayabilirim arkadaşlar :( Yani ayrılık onun için çok kolay galiba :( Bu beni cok üzüyor
Rotam ne olmalı tavsiyelerinizi dinliyorum arkadaşlar :(((
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar