Sevgilim ayrılmak istedi ama ben kabul etmedim ve AĞLADIM

Kız arkadaşım benimle bulusup ayrılmak istediğini söyledi ,

Şok oldum ve ağladım :( biliyorum erkek adama yakışmaz ağlamak ama duygularıma yenik düştüm , 3 saat boyunca ona anlattım onu ne kadar cok sevdiğimi ve en sonunda birbirimize sarıldık öptük keşke öyle birşey demeseydim pişmanım dedi :(

Kendimi onu nasıl bağlayabilirim arkadaşlar :( Yani ayrılık onun için çok kolay galiba :( Bu beni cok üzüyor

Rotam ne olmalı tavsiyelerinizi dinliyorum arkadaşlar :(((
Sevgilim ayrılmak istedi ama ben kabul etmedim ve AĞLADIM
Cevapla