35 yaşında bir adamın hiç birikimi olmaması ayrılık sebebi mi?

yeni tanıştık ikimizde 35 yaşındayız. karakteri düzgün biri onu sevdim. ama ben hayatımda fedakarlık edip birikim yapıp ev aldım hala birikime dikkat ederim gereksiz para harcamam. görüştüğüm kişiyle konuştuğumda birikim yapamıyorum tüm maaşı yiyorum alkol pahalı her haftasonu içiyorum dedi. evlensek ben biriktirip bu adama alkol parası yedirmek istemem iki tarafında dikkat etmesi lazım. bu yüzden kafam karıştı ve devam etmedim. iyi biri olduğu için üzüldüm ama sadece iyi olması yetmiyor. siz ne düşünoyrsunuz yanlış mı yaptım?

35 yaşında bir adamın hiç birikimi olmaması ayrılık sebebi mi?
Cevapla