Aşk İlişkileri Sizce çok kırıldığınız kişilerden intikam almak mı yoksa bir şey yokmuş gibi davranmak mı? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Sizce çok kırıldığınız birinden intikam almak mı yoksa bir şey yokmuş gibi davranmak mı? İntikam almak bir şey yokmuş gibi davranmak Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Sizce çok kırıldığınız kişilerden intikam almak mı yoksa bir şey yokmuş gibi davranmak mı? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
yolcununbiri Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Allah'a havale etmek ve hayatına devam etmek. 0 0 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl kimseden intikam almam elime fırsat geçse kötülük yapmam 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl İntikam alma hakkım yok. Bir karşılık vermek istesem bile her türlü ben zararlı çıkıyorum çamura bulandım hep 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Allah'a havale etmek ve hayatına devam etmek.
kimseden intikam almam elime fırsat geçse kötülük yapmam
İntikam alma hakkım yok. Bir karşılık vermek istesem bile her türlü ben zararlı çıkıyorum çamura bulandım hep
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!