İlk date i yaptıktan sonra eve gidiyorduk. Yolda yürürken erkeklerden nefret ettiğini söyledi. Biraz espri ile karışık nedenlerini irdelemeye çalıştım. Sonra umurumda değil falan filan dedi. Ben de konuyu değiştirdim. Ama açık konuşayım inanılmaz soğudum. Ayrıca kızın psikolojik sorunları var. Ve beni iyi hissettirmedi birlikte bulunduğumuz zamanda. İtaatkar bir kız, seksi bir kız hoşuma gitti bu özellikleri. Ama sadece bu kadar. Gerisi yok.
En son bana mesaj attı. İnstagramımı istedi ama hiçbir şey yazmadım. Hiçbir şey hissetmiyorum ona karşı.
Ben bir de erkek haklarını savunan biriyim. Bu kız erkeklerden nefret ediyorken bu kızla buluşmak yapmak sanki kendi benliğime hakaret gibi geliyor. Öz saygısı düşük biri gidip böyle bir kızla takılır, ben niye bu kızla takılayım diye düşünüyorum.
Düşünceleriniz nelerdir arkadaşlar?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer