Erkeklerden nefret ediyorum diyen flörtümle konuşmayı kestim. Sizce yanlış mı yaptım?

İlk date i yaptıktan sonra eve gidiyorduk. Yolda yürürken erkeklerden nefret ettiğini söyledi. Biraz espri ile karışık nedenlerini irdelemeye çalıştım. Sonra umurumda değil falan filan dedi. Ben de konuyu değiştirdim. Ama açık konuşayım inanılmaz soğudum. Ayrıca kızın psikolojik sorunları var. Ve beni iyi hissettirmedi birlikte bulunduğumuz zamanda. İtaatkar bir kız, seksi bir kız hoşuma gitti bu özellikleri. Ama sadece bu kadar. Gerisi yok.

En son bana mesaj attı. İnstagramımı istedi ama hiçbir şey yazmadım. Hiçbir şey hissetmiyorum ona karşı.

Ben bir de erkek haklarını savunan biriyim. Bu kız erkeklerden nefret ediyorken bu kızla buluşmak yapmak sanki kendi benliğime hakaret gibi geliyor. Öz saygısı düşük biri gidip böyle bir kızla takılır, ben niye bu kızla takılayım diye düşünüyorum.

Düşünceleriniz nelerdir arkadaşlar?

Erkeklerden nefret ediyorum diyen flörtümle konuşmayı kestim. Sizce yanlış mı yaptım?
Cevapla