Teşekkür ederim,🕺@Nursenakarakılıç
Seni seviyorum” kelimesini ne sıklıkla duymaya ihtiyacınız var?
Teşekkür ederim,🕺@Nursenakarakılıç
Merhaba,
Belki bazen bu söz insanlar için hissettirmek daha önemli gelebilir yani sözü söylemekten ziyade ama doğruyu söylemek gerekirse insan haftada bir de olsa bazen bu sözü sevdiği insandan duymak isteyebilir.

#GeceMuhafızı
23 Ekim, 2023 Pazartesi 21.38
Cümle olarak dudaklardan dökülmesinden ziyade ruhuna yansıması ve bana yansıtıyor olması önemli olan.. İnsanların dudaklarından dökülenlere inanmayı bırakalı uzun zaman oldu..
hoş geldiniz teşekkür ederim
Ben teşekkür ederim..
Rica ediyorum
Duymaktan ziyade hissetmek. Maalesef ses tonunda yalan olduğu ya da davranışlarında tutumsuzluk olunca sevmediğini anlıyorsun. Oysa sevgi fedakarlık demektir. Vakit yokken bile vakit ayırmaktır. Seni seviyorum diyip her konuda ihmalkarsa o bir sevgi değildir yalancılıkdır
Değerli yorumun için teşekkürler gerçekten anlamak çok acı verici
Ne demek asıl ben teşekkür ederim böyle güzel yorum için. Maalesef çok acı bir şey
Evet
Aslında Hep duymam gerekiyor, ama duyduğum kadar da birine söyleyebilmek de çok güzel hissettirir. Düşünüyorum birine güvenip seni seviyorum diyecek kadar değer versem, gerçekten çok özel ve güzel hissederim kendimi de..
Ben diyorsam.. Onu dediğine inanıp acaba bu nasıl çıkar?
Üzer mi beni?
Sorularını geri planda bırakıp sevmeye odaklanmışım.. Ay düşününce bile... Ah bee dedim
Kafanda çok sorular varmış
Öyle evet.. Teşekkür ederimnn
Rica ediyorum
Bazen duymaktan çok hissetmek gerekir o söze gerçekten ihtiyacın varsa ve ihtiyacını hissettirerek gidermeyen bir şeyi duymak ne kadar yarar sağlar ya da sağlar mı bilemiyorum
Cevap
25Cevap
Ah söyletmeden kapatmıyordum o telefonu 😅
Ben olsaydım telefon kapanmazdi 😃
😒😒
Seninle değil be asma yüzünü
Aferin
Bak işte şunu yapmayın aferin ne
O zaman bravo
Hah bana bunlarla gel 😃 sevgilim olsaydı anlamında demiştim
Şu an için hiç duymasam da olur. O kelime için bekleyeceğim birisinin olması gerekir.
Bir insanın beni sevmesi önemli değil saygı duyması önemlidir. Bir insan, kediyi köpeği de sever ama saygı duymaz.
Haklısın
Hayatımda biri yoksa, ihtiyaç duymuyorum illa olsun da söylensin bana diye.. Varsa, çok sık olmasa da duymayı isterim..
Okurken bile beyin direk yalan dedi 😂 demekki ihtiyacım yokmuş 😄✌🏼
Hayırlısı olsun
Hissetmem gerek yoksa istediği kadar seni seviyorum desin
Kesinlikle katılıyorum abı
Günde 999 kere duysam neden 1000 değil diye kavga ederim sjsjs
Her zamanki kadın modeli 😄
Gerektiği zaman duysam yeterli. Her gün ve her saat duymaya ihtiyacım yok. Anlamını yitiriyor öyle olunca bence.
Seni seviyorum kelimesi sadece yalandan ibaret bir şey Kimse kimseyi sevmiyor boşu boşuna Kendimizi kandırmayalım lütfen
Her saat duymaya ihtiyacım var 🌚 tabi hissederek söylensin mümkünse..
Hiç duymaya ihtiyacım yok
Samimiyet olmadıktan sonra
Bir insan seni seviyorum kelimesini içten ve gerçek söylemeli aksi takdirde içi boş kelime olur
Her saat basi duysam sıkılmam öyle bir ihtiyac
Çok ihtiyaç duymuyorum
Dakikada bir söylerim ilişkim olduğunda. Ama o'ndan günde bir kez duysam yeter.
Bana kalırsa çok özel bir cümle olduğu için sürekli kullanılmaması gerekilen bir şey fazlası cümleyi itibarsızlaştırır bana göre
Sürekli duymak isterim ama prens yok 😂
Aşk olsun,😃
Duymasamda olur valla.
Kaç zaten...
Duymaya gerek yok hissettirse yeter de bazen çok zor geliyor sanırım dünyanın hakaretini sayarlar da bir seni seviyorum ağır gelir dillerine
Günde 10 defa şart 😃😃
İhtiyacım yok ya.
Her saat duysam bıkmam
Bu aralar en çok ihtiyacım olan
Çok sıklıkla olunca da sıkar ya.
Kendi kendime günde sekiz öğün söylerim.
Duymuyorum uzun süredir
Keşke biri bana seni seviyorum dese.
Mümkünse gün boyu her saniye...
Arada bir olsa fena olmaz
Her anda her zamanda.
Hayır, samimi değilse hiç gerek yok.
Her gün söylesin dili mi aşınır
Ayda bir duysam yeter
Pek yok ya denmesede olur
Duymaya ihtiyacım yok... bakışları yetiyor
bazen çok nadiren bazen sıklıkla
Her saat
Bende bazı zamanlar çok ihtiyaç duyuyorum
Ihtiyacım yok
Olmadı ki söylesin bro 🙁
her zaman : )
Duymasam da ölmem
Her gece her gün
Ne zaman konuşursam
Vallaha bi kez
Sürekli isterim
Hiç ummadım anda
Başlarım sevgisine QWE
İstemez, kalsın.
Hiç kullanamadım
Her gün her saniye dk
İhtıyaç yok
duymadım hiç
Hiç sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?