Sevgilinin annesiyle sürekli yazmak konuşmak ne kadar doğru sizce?

benim 3 yıldır bir ilişkim var ilişkimiz ciddi annesiyle de 1 yıldır tanışıyoruz çok tatlı bir kadın yani daha yeni numaralaştık kadınla arada hal hatır soruyorum ariyorum sesli de konuşuyoruz ama öyle sürekli mesaj atmak ne kadar doğru bilemedim sevgilimin abisinin de ilişkisi var birkaç aydır o kız sürekli yazıp arıyomuş sevgilim de diyor sen çok yazmiyosun anneme yani bilmiyorum özel günler dışında arada hal hatır sormak dışında nişanlı sözlü olunsa falan neyse ama sürekli aramak yazmak bana biraz yalakalık gibi geliyor sizce?
Sevgilinin annesiyle sürekli yazmak konuşmak ne kadar doğru sizce?
Cevapla