Beni zor günlerimde bıraktı. Annesi yazıyor arada bana. Ona dürüst olmam mı gerekiyor?

Uzak mesafe ilişkimiz var 5 senedir. Annesi daha sevgili olmadan benden haberi var. Bir oyunda tanıştık ve babasıyla arası kötü olduğunu öğrendim sürekli kavga şiddet ve o sıra sevgilim işsizdi. Kavga ettiğini duyduğumda minnoşluk yapıp moralini düzeltmek için uğraşıyordum. İş başvurularında bende erken kalkıp uyuya kalmasın diye arıyordum ve girdiği an dua edip çıkmasını bekliyordum. 6 ay işsiz kalmıştı benden önce ve iş aramıyordu sonra seninle evlenicem mecbur iş bulmam gerekiyor diyip aramaya başladı. Bi ara aramız bozukkene babasıyla büyük kavga etmiş ve evden kovulmuş yalnız yaşamaya başladı. Bunu duyduğumda uzatmadım barıştık yalnız kalmasını istemedim bana ihtiyacı var diye düşündüm. Corona yüzünden 2.5 sene sonra tekrar işsiz kaldı çaliştığı şirket battı ve iş bulmakta zordu o sıralar. Baktım olmuyor kirayı ve alışverişi yetiştiremiyor hem aç hem kira da geride kaldı bende ek işe girdim online dersler vardı zaten. Ara ara gönderiyordum ki düzgün beslenip hem kira yetişsin diye iş bulana kadar. Simdi her şey pahalılaşınca annesi geri dön diye israr etmiş ve dönmüş kirasına da zam yapıldı o sira ödeyemezdi maaşıyla. Annesiyle tanıştım konuşunca ve kardeşleriyle zaten mesajlaşıyordum arada. Annem benim 1 senedir kanser tedavisi görüyor. Sağolsun annesi hep annemi soruyor tedavileri nasıl geçtiğini falan. Sevgilim de 1 senedir her olayları anlatıyorum başka kimseye güvenmiyordum yani çektiğim tüm zorlukları biliyor. Annemin ameliyatına 1 hafta kala ben bir kavga çikartmış oldum. Annemin ameliyat olucağinı bile bile 2 hafta benimle konuşmadı. O sıra annemin ilk ameliyatı iyi geçmedi diye 2. Ameliyatı da oldu ve çok kırıldım beni yalnız bıraktığı için ama uzatmadım birazcık da benim suçum vardı diye. Şimdi sadece hap tedavileri kaldı ve şu an beni 1 aydır engelledi. Bana işten çıkınca yağmur yağıyor eve gelince yazıcam dedi. Gece 2 saat bekledim yok merak ettim ve aradım ama açmadı. Sabah uyuya kaldım şarjım yoktu dedi. Daha önce de beni bekletip uyuya kaldı 2-3 kere ve sinirlendim. Biliyorum bu arada kızdığım kavga ettiğimiz konular gereksiz şeyler aslında ama benim sinirlerim aşırı bozuk ufak şeyde bilene mesela kamu spotunda falan artık hüngür hüngür ağlıyabiliyorum. Annesi geçen hayırli cumalar yazdı ve konuşmuyor musunuz seni sordum tersliyor beni dedi. Bir şey anlatmadım ama mutlu olduğumu söyledim beni merak etmesi benim için çok değerli dedim. 1 aydır engellemesi bana saçma geliyor daha öncede söyledim ona bin kez senden hariç konuşabilecek kimsem yok bi iyi gelen sensin diye. Onun her aninda yanında olup o beni zor zamanımda yalnız bırakması beni çok kırıyor. Annesi hala storylerimi beğeniyor ve ara ara yazıyor. Ne yapmam lazım sizce? Annesine anlatsam mı bilmiyorum sevgilim 1 aydır hiç iletişime geçmedi zaten beni cepte görüyordu ama daha öncede iş yerinde sorunlar olduğunu biliyordum ama pek anlatmak istemiyordu yeterince dertlerim. var diye

Beni zor günlerimde bıraktı. Annesi yazıyor arada bana. Ona dürüst olmam mı gerekiyor?
Cevapla