Güncellemeler
+1 yıl
Cidden böyle düşünen insanlar olduğu için sordum
Keşke iyi anlaşsak da tüm vaktimi onunla geçirsem ne ezikliği
hayır annemle eğlendiğim kadar kimseyle eglenmiyorum
hayır bende ailemle vakit geçiriyorum 7/24 değil tabii ki de
Cevap
5Cevap
Hayır ne alaka annem kafa dengim onunla gezmeyi daha çok seviyorum ben
O benim ilk aşkım be öyle şey olurmu hiç
Hayır, akıllıca bir hareket.
Ne alaka be... Millet nereye gidiyor
ne mutlu öyle insanlara
Bende sürekli annemle vakit geçiriyorum
keşke bende onunla gezebilsem
annemle yani
alakası yok.
Anne kuzusudur
Hayır 😳
hayır tabikide
Hayır
yoo ne alaka
erkekse evet
Tercih meselesi
ne alaka
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar