Neden insanlar sadık kalamıyorlar? insan olmak bu kadar zor mu?

Tek Bir insanı sevmek ona bağlı olmak. Aldatmamak bu kadar zor bişey mi gerçekten? şimdi bakıyorumda sevgili yaparlar ama başka flörtleride olur başkalarıylada konuşurlar. Birini sevemezler ama sırf hevesleri için ilişkiye başlar sıkılınca ben gidiyorum derler. Ama sorsan çoğu insan sadıktır yersen tabi. Aslında kendi kendilerini kandırıyorlar anlık hevesler duygular yazık, artık karşı tarafın duygularıyla dalga geçmeyelim hepimiz insanız kendi çıkarlarımız için başkalarının kalbini hayatını hayallerini yıkmayalım. Sonunda büyük bedeller ödersiniz çünkü
Neden insanlar sadık kalamıyorlar? insan olmak bu kadar zor mu?
Cevapla