Bu süre ne kadardır. Onun haberi olur mu bundan olmaz mı 😀

Bu süre ne kadardır. Onun haberi olur mu bundan olmaz mı 😀

Aslında bu duruma bağlı şuanda gerçekten çok saçma bir durumun içindeyim bu yüzden. Süreyi bırak yıllar verdim gibi bişe ama bir keresinde gerçekten o gün bitmişti. Duruma bağlı bir şey. Ne kadar karmaşık ise ilişkiniz o kadar süre uzuyor. Biri beni bu dertten kurtarsa keşke...
Bu çok doğru. İlişki ne kadar karışıksa... 👍
Cevap
5Cevap
Hayır tabi ki de :D ben ayrıldıysam benim için zaten bitmiş demektir.. yani bir daha aynı konuları açmanın anlamı yok benim için.
Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir 😄 bir daha dönüş olmaz bende kolay kolay
Bitince bir daha uğraşamam.
Ben dünden kalmış yemeği bile yemiyorum. Niye? Çünkü kalmıyor. 😂😂
Kızı da mı yiyon 😀
Teoride evet ama reelde Hayır 😂😂
Ayrıldıysak zaten gerı dönse ne olur dönmese ne olur
Ben bitirmek istediysem zaten dönmesinden yana bir beklentim olmas
Ne süresi vereceğim, ayrılmışsak bitmiştir, mümkünse gittiği yerden dönmesin : ))
O süre duygularımın yoğun olduğu dönem kadardır. Belli bir süresi yok..
Hayır asla
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?