Gelen görücüyü beğenmedim diye ailem evde kaldın diyor. Ne yapmalıyım?

25 yaşındayım ve bana bir görücü geldi. Ben yakışıklılığa güzelliğe falan pek bakmıyorum ama yanımda olan insanın da eli yüzü düzgün olsun isterim. Çocuğu hiç ama hiç beğenmedim.

Babamla annem ise karşıma geçip "Kusura bakma, yaşıtların evli çoluk çocuğa karıştı. Sen evde kalacaksın. Başıma kalacaksın" dediler. Biz Arnavut olduğumuz için arnavutlardan başka birine kız vermek istemiyorlar. Anne baba kime verirse ona gidersin dediler.

Bense ilk karşıma çıkanla evlenip bunlardan kurtulmayı planlıyorum.

Bu konu hakkındaki düşünceleriniz neler?

Gelen görücüyü beğenmedim diye ailem evde kaldın diyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla