Çok mu ateşin vardı evlenmeseydin deyip beni baba evine almayan anneme çok kızgınım. Böyle Annelik olur mu?

20 yaşında üniversiteye gitmeyip bir cahillik yapıp kaçtım evlendim. Kaçtığım kisi hic umduğum gibi biri çıkmadı. Dayağından tecavüzüne kadar her seyi yasadim. Ac kaldım. Simdi 23 yasindayim. Ve kendimi toplayip baba evine geldim. Annem bana çok mu atesin vardi ne b*k vardı gittin. Oh olsun deyip burdan nasıl gittiysen öyle de dön. Sütüm haram olsun dedi. İçeri almadı. Bende arkadasimda kalıyorum. Boyle annelik olur mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Hiç anlayışlı değilsiniz yahu
Güncellemeler
+1 yıl
Nasıl bir kalbiniz var sizin
Çok mu ateşin vardı evlenmeseydin deyip beni baba evine almayan anneme çok kızgınım. Böyle Annelik olur mu?
Cevapla