Bu ne seremoni kız? Nefret ediyosun ama değerlisin vs diyosun nasıl kafa bu🤔 Çabasızlığına kırgın olduğun sana değersiz hissettiren kişinin totosunun bu yazdıkların ne kadar umurunda oldu sence?
0
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
Günler geçince ciddiyeti anlar insanın dengesini bozacak duruma getirdi dalga geçilecek bi konu değil
İnsan kendi çabası maddi manevi zarar ve ha düzeldi ha düzelecek derken boşa giden yıllara içi sızlıyor çalışamayacak duruma geldimevfe yatıyorum işi bıraktım burada ki ifadelerim kadar basit değil yaşattıkları bu insanın verdiği ruhsal hasar depresyon yüzünden… iyi olacağım inş
Kimse tamamen iyi ve ya kötü değildi ben iyi biriyim ama rol yaptım kötülere özgü bir tavır sergiledim içimden bela okurken gayet kibar yazdım bilmiyorum olan oldu iyi değilim
Komik olmuş. Ne tepkini tam gösterebilmişsin, ne kızgınlığını, ne kırgınlığını. Hayatımlı, önemlisinli kırgınlık mesajı mı olur? Dengeni bozmuş belli… Basıp engeli geçseydin. Bak nasıl daha çok dikkate alınırdın.
3 ay görüşemedik gittim işi vardı akşam yemek yapayım dedim aile ortamı olsun diye 5 saat yemekle uğraştım ve gelmedi işi üçte bitmiş ve ben diğer gün döndüm sadece kahvaltı yaptık dışarda. 2. Hep ben hediye aldım hep ben çabaladım. Hep ben yanına gittim bi yildir bi uçak bileti bile almadı parası olduğu halde ben de yokken bile kartla aldım. 3. Ben o geçen günkü yorumda bildiğin koç burcu hatırladım seni
Baktın biri sana iyi gelmiyorsa güzelce ondan vazgeçmeyi bilmen lazım. Sorunları çözmek ortayolun bulmak yerine kaçan negatif olumsuz bir insanla psikolojik sorunlar yaşarsın. Bence artık bitirmelisin. Mutlu olmak istiyorsan ondan kurtulmalısın. Onsuz da hayat devam eder. Birine bu kadar bağlı olmak onsuz sanki olmayacakmış gibi kaybetme korkusu yaşamak bence insanın en büyük kötü alışkanlığıdır maddeye bağımlılık gibidir. Kurtulmak gerek.
Yani kendinden fazla fedakarlık göstermişsin oda sevdiğin için, fakat karşındaki insandan da aynı sevgiyi göremediğin zaman bu seni kanser eder. Başkalarına fırsat verdiğini söylüyorsun sana ilgisiz olduğunu söylüyorsun hemde bu kadar fedakâr olmana rağmen. Bence bir an önce kurtul. Yoksa çok göz yaşı dökersin. Ona verdiğin değer kadar kendine de ver. Ona verdiğin sevgi kadar fazlasını kendine ver. Kendini sev. Olmamış insanı koparma dalından.
85 milyon insan içerisinden sadece 1 kişi için ölmek istemek ne kadar kötü bişey. Oysaki seni çok sevecek olan birileri de var fakat sen denk gelemiyorsun.
Evet kasıtlı olarak öyle beklesin hiç dönmücem bi mesaj daha attım engelden önce bundan sonra hoşçakal söz veriyorum artık yokum istediğin olsun diye Z günler geçecek bekleyecek aylar olacak o zaman fark edecek ilk defa ciddiyim beni bu kadar kırdı
Üstelik 2 yildir birikmiş bişe çok ayrıldım kötü şekilde ama hep dönen ben oldum yine bi defa 15 gün sürdü yine ben döndüm en uzun oydu. Ama yeter söz verdim bu sefer ister ki yillar geçsin elindekinin nankörü oldu çünkü
Yazidign mesaj pişman edici cinsten şahsen biri benimle bu şekilde ayrılsa kafamı duvarlara vururdum bunun için tebrik ediyorum ama sakın sözünü kırma ve unut
Sayıp sövsem suçlu olurdum gerçekten üzüldüğümü hatasını anlasın diye strateji yaptım aslında çok sinirliyim vicdanı varsa anlar okumadan silmezse tabi
Niye bi mesaj bile atmıyorsun bişeyin değeri ona ayırdığın zamanla ölçülür dedim …ben buyum İşine geliyorsa beni sinir etme kendini özletmiyorsun anca anca laf sokuyoruan dedi hatasını telafi etsin diye konuşmaya çalıştıkça başıma bpguyorsun beni diye kalkar oldu it
Beklemiyorum anlasın istiyorum vazgeçilmez hissettirdiğim için beni gözden çıkarıp vazgeçti değersizleştirdi gerçekten gittiğimi anlamalı bi kaç ay alacak gibi
ben akıllı dedikçe sen tersini söylüyorsun niye mutlu olsun bende benzer bir durumdan geçtim ilk 2 gün marifet sanacak tavrını fakat sonra pişman olacak
Değer versen böyle yapmazsın dedim sinirlendi evet vermiyorum beni sinir etme dedi bağırdı en son son durumda bu mesaj o deli İnatçıdır biraz pişman olmayabilir o yüzden bilmiyorum 2 ay bence