İyi şekilde ayrıldım, kalbini kırmak istemedim. Kötü mü yapmışım?

O yazmasın diye engelledim aslında kötü mü yapmışım aslında ondan nefret ediyorum Allah belasını versin kötü hatırlanmamak için düzgün mesaj artım
İyi şekilde ayrıldım, kalbini kırmak istemedim. Kötü mü yapmışım?
İyi şekilde ayrıldım, kalbini kırmak istemedim. Kötü mü yapmışım?
Cevapla