AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
Erkek terörüne dur de. Erkek şiddetine hayır lfşfföfmdm
Kadın olsun erkek olsun kuvvetini birilerine zarar vermek için kullanan insanın kalıbına tüküreyim
Ne diyorsun yahu... ne terörü ne şiddeti?
İlk yorumda latife etmiştim üstad
Hayır ben de yine şu Meriç erkeklerden biri çıktı karşıma zannettim... erkek şiddeti erkek terörü diye diye erkek gibi erkek bırakmadıkae
Meriç kadını üstün görür üstad, erkeği değil. Gerçi bir şey fark etmiyor, iki türlü de iğrenç
Tamam işte erkek terörü filan diye ortaya çıkınca feminşst erkeklerdensin zannettim
Video yu izledim de ablam çok yapardı bana böyle küçükken, çocuğun ne hissettiğini iyi anlıyorum
Ablan senden büyük bu küçük bir kız hatta oğlan 18 kız 12 imiş... ayrıca düşünsene tribünler önünde oluyor... belki orada kız arkadaşı da var...
Dahası videonun yorumlarında çocukla alay ediyorlar
Ablam bana neler neler yaptı bu ne ki
Ama rezil edilmek başka bir durum... ne yaptı ablan sana?
Mesela aynı böyle güreşte topuğumu enseme değdirdi
İyi de yaşlarınız kaçtı?
Ablam Mezuna kalmıştı ben lise 2 falandım
2 yaş... normalde senin yenmen gerekirdi 18 o 16 sen yani
Boyu benden uzun ve daha ağır, ayrıca iki yaş değil ya daha fazla, Mezuna kaldı çünkü 2 sene falan
Sonra intikamını alamadın mı? Buluğa eren erkek her türlü yenmeli...
Benim uzaktan akrabam 17 yaşında ablası 21 yaşındaydı bildiğin falakaya yatırdı ablasını
Yok ben öyle çok gelişemedim zaten hala minyonum ablam istese hâlâ beni döver ama artık eskisi gibi uğraşmıyor benimle eskiden çok fenaydı
Biz kızlar aslında elimize güç geçince sizden daha acımasız olabiliyoruz
Evet bunu çok iyi deneyimledim gerçekten öylesiniz , ablamın arkadaşlarıda onun gibiydi mesela, ablamda çok sadist
Bana yapmadiklarini birakmadilar
Ailen müdahale etmedi mi?
Bu senin için çok kötü psikolojini etkiler... cinsel hayatını bile
Evet çok etkiledi zaten içim kapanık ve pısırık oldum özellikle kızlara karşı, lisede falan hiç sevgilim olmadı
Babama zaten söyleyemezdim o direkt bana kızardı yani söylesem böyle bişeyi, bende anneme söylerdim ona şikayet ederdim o ablama kızardı ama bazen oda gülerdi bu duruma kendini tutamayıp
Baban sana kızardı ama ablana da kızardı...
Cinsel hayatın olabiliyor mu?
Ablam tehdit ederdi ki annem gile söylersen seni daha fena yaparım bak diye, ki yaptığı da oldu yani
Ablan kocasını da dövüyor mu?
Kocası yok sevgilisi var, hayır onlara karşı böyle değil
Daha beter ne yaptı? Bir yerine bir şey sokmadı inşallah
Yok hayır da mesela , başımı kolunun altına sıkıştırır diğer eliylede yumruğunu başıma surterdi kıvılcım çıkartacam bak şimdi diye
Özür dilemezsem dediklerini söylemezsem bırakmazdı
16 yaşında çocuk buna inanır mı
Mecbur inanacaksin canın yanıyor, kacamiyorsun da, biraz bagirtir bırakırdı zaten
Bağırınca annen baban duymuyor mu?
Annem varsa gelir ayırır canım ablama kızar da her zaman annem olmuyordu yani
Erkek dediğin erkeklik gururu olur... gücün yetmezse hiç olmazsa hızın var bir şekilde yumruk filan atarsın onun da canı yanar... en sonunda annen baban duruma müdahale ederdi...
Tamam bu çocuk güreşçi ve bazı şeyleri yapması yasak ve güxü yetmemiş sen saçını filan da mı çekemedin? Söylediklerin hiç inandırıcı gelmemeye başladı
Bence sen bundan keyif alıyordun... veya bunlar hep fantazin senin... ikisinden biri... erkek çocukları güçleri az bile olsa kavgaya yatkın olur bu kadar ezilmez... 16 yaşında hele erkek çocukları en deli zamanları
Vuruyorum o da bana vuruyor ama kolunun altına sıkıştırinca ne yapacaksın kaçamiyorsun
Bıraktığı anda vurursun... yakalamaya çalıştığı sırada vurursun... tekme atarsın her türlü ona da "bunu yapmaya devam edersen canın yanar" mesajını verirsin... 16 yaşındasın yahu...
mastürbasyon yapıyor muydun o dönem?
Evet yapıyordum da ablamla daha öncesinde de böyleydi küçüklüğümden beri yani
"Kızlar, Erkeklere maskülenlik katan karakter özellikleri sizce nelerdir?" Bu sorunun sahibiyim... takip at konuşalım
Yok burdan konuşalım gizli kalmak istiyorum
İfşa etmeyeceğim merak etme
Olsun böyle daha içim rahat
Kotu bi durum olurdu
Bir güreş maçı izledim geçenlerde... erkek 18 yaşında ve 12 yaşında kıza yeniliyor ve ağlıyor... hatta youtube videosuna girip "kaldırın bunu" filan diye adeta yalvarmış... çok üzüldüm
Niye uzuluyon :D
Üzülünmeyecek bir şey mi? Sence de gurur kırıcı değil mi? Sen bir hemcinsinin bu kadar aşağılanmasına üzülmez misin?
Üzülür müydüm bilmiyorum da önümde dayak yese bi hemcinsim bi kızdan kurtarirdim :D
Bu dayaktan daha kötü ya... düşün yavaş yavaş çeviriyor kolunu bacağını kıvırıyor çocuk çaresizce çırpınıyor... ama nafile... 12 yaşında kız 17-18 yaşındaki delikanlıyı paçavra ediyor tribünler önünde... düşündüğün belki kız arkadaşı da var.
Videoya yapılan yorumları göreceksin millet dalgasını geçiyor... erkekliği bitti artık diyorlar hadım oldu diyorlar...
atsana videonun linkini
https://youtu.be/kMuAgAauzy8?si=xP6VVQ9I0ona_B70
Bu çocuğun psikolojisi kolay kolay düzelebilir mi? Hele ki yorumları okumuş olduğunu düşünürsek... Amerika bazı konularda bizden beter... Koca koca adamlar girip tanımadıkları bir delikanlı için "erkekliği bitti" filan diyebiliyorlar
ne diyelim şimdi çocuk için pi. pili mi olmuş diyelim
Siz erkekler ilginçtir diğer erkekleri kendinizden görmüyorsunuz biz mesela dişi sinek olsa ne de olsa hemcinsimiz diye bakarız...
Adaletli düşününce açıkçası güreşin orada kız-erkek karışık yapılması erkekler için korkunç bir şey değil mi yani kaybedince bu yapılıyor kazanınca kimse umursamıyor
spor müsabakasında illa bi taraf bi tarafı yenecek ya da berabere bitecek başka bi senaryo yok o mindere çıktıysan yenilmeyi de göze alıyosun demektir
İyi de kazanırsa kimse umursamıyor yenilirse herkes alay ediyor... ayrıca maça çıkmama hakkı da yok ki... ayrıca sonuçta düştüğü ve düşürüldüğü durum acınası değil mi?
ben acımadım
Ben kız halimle üzüldüm bence haksızlık... kız sayısı az diye erkekleri kızlarla güreşmek zorunda bırakıyorlar
yavrum niye üzülüyosun boş ver çocuk öldü sanki
Sen erkeksin... sence ölmekten daha mı iyi sence?
çocuk bunların ikisi de bişey olmaz
İyi de asıl çocuk olduğu için tehlikeli... büyük olsa der ki rakip aşırı kuvvetli belki dünya şampiyonu olacak biri... düşünsene okulda filan dalga geçerler... hatta bir yerde okudum böyle bir yenilgi alan bir erkek çocuk büyümüş yazmış... diyor ki kızlar okulda geliyordu "sen gerçekten güreşte bir kıza mı yenildin?" Diye sorup alay ediyorlardı...
o da ezik olarak devam etsin hayatına yavrum napalım şimdi biz
Benim dediğim şu ki sırf erkeklere bir olanak tanımak için kızları ya hiçbir takdir almayacakları ya da fena halde aşağılanacajları bir spor mücadelesine zorlasalar tüm kızlar ayaklanır ve o duruma düşürülen kızlar dünyanın diğer ucunda olsa tepki verir...
Sizlerde bu yok çok ilginç
durum analizi yapma artık :D
elbett
Sevgilin senden güçlü yani
biraz
Bu seni zorlamıyor mu? Gururuna dokunmuyor mu?
kavga yok şddet yokki
Olsun... bu olsa dayak yiyeceğini bilmek ağır gelmiyor mu?
öyle ihtimal yok
Peki senden güçlü olduğunu nereden anladın? Bilek güreşi mi yaptınız?
yapılı
O önemli değil yaaa... istediği kadar yapılı olsun mesela senin boyun kilon ve onunki kaç?
https://youtu.be/cEcKrYTPTK4?si=XNUrsowi96aQsf-6
175 ben 173 o
Eee her türlü sen yenersin şaka mı yapıyorsun.. normal erkek isen tabi onun gibi 2 tane gelse üst üste koyabilirsin :)
Ben de zannettim kız dövüş sporu veya body yapıyor :)
Bir de 2 cm sen daha uzunsun kilon da onun kadardır sana karşı ne şansı olabilir ki
sporcu tekvando biliyor neden şaka yapayım
Hayır ben sana nereden biliyorsun senden güçlü olduğunu diye sorduğumda bu cevabı vermek yerine sadece "yapılı" diye cevap verdin sonra da aynı boyda olduğunuzu söyledin... baştan tekvandocu desen başka yorum yapardım. Ama yine de tekvando çok fazla kavgada işe yarayacak bir spor olmayabilir... o kadar depil yani erkek kuvveti yine üstün gelebilir